Millaisia avauksia haluaisit nähdä?

Täällä oli alkuillasta ketju, jossa listattiin tyypillisimpiä täällä nähtyjä avauksia. Nehän olivat tietysti pääsääntöisesti tavattoman ikävystyttäviä. Tästä syystä herkesinkin sitten miettimään, että millaisia avauksia kaikkein mieluiten näkisin täällä. Alla muutamia ensimmäisenä mieleentulleita:

- Toteutuiko oikeus Puola – Kreikka –pelissä?
- Mitä pidät tisseistäni? **KUVA**
- Minulla olisi tässä pullo Glenfiddichiä, tulisiko joku juomaan sen pois?
- Pirkanmaan parhaat mutkatiet – löysin hyvän!
 
"Kiva"
Venakko kertoisi todelliset motiivinsa valehtelulleen. Aiemmassa suhteessaan väitti myös että mies oli rahamiehiä ja eron tultua kertoi ettei ollutkaan. Nyt sama soopa jatkuu uuden miehen kanssa ja tuhlailu vaan jatkuu. Ihan tosissani olen miettinyt motiivia. Koittaako kompensoida vähäistä kauneuttaan vai pelkästään virolaistaustaansa. Vai onko elämässä tyhjiö, jota täytyy koittaa täyttää kuvitteellisella mammonalla?
 
Tämmönen tuli mieleen:

"Kulkevatko muurahaiset aina samoja reittejä, ja miten ne toimivat jos kulkureitille tulee yllättävä este, esim. pystysuora seinämä, etenkin jos ne samalla kantavat jotakin?"

Muoks. Onkohan toi liian pitkä aloitukseks?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: säpäle
Tämmönen tuli mieleen:

"Kulkevatko muurahaiset aina samoja reittejä, ja miten ne toimivat jos kulkureitille tulee yllättävä este, esim. pystysuora seinämä, etenkin jos ne samalla kantavat jotakin?"

Muoks. Onkohan toi liian pitkä aloitukseks?
Ehkä joo aloitukseksi vähän pitkä, mutta muuten muurahaiset ovat kyllä jänniä otuksia. Niitähän ei kuulemma pidä ajatella yksittäisinä kusiaisina, vaan se keko on kuulemma kokonaisuudessaan ikäänkuin yksi olio. Ikään kuin yksi eläin hajotettuna 10 miljoonaan kappaleeseen. Hyvin jännä!
 
No kaikenlaiset perhedraamat ovat aina mielenkiintoisia.

Ja sellaisista perusasioista tulee aina mukavia keskusteluja, kuten onko 3x4 sama kuin 4x3 ja saako henkilöä, joka ratsastaa, sanoa ratsastajaksi, jos häneltä ei kysytä ensin, kokeeko hän olevansa ratsastaja. Tästä linjasta minä pidän :D

Ja toki sellaiset peruskysymykset, kuten kotiäitien laiskuus ja lapsien hoitoon vieminen ovat myös ajoittain ihan mukavia, jos ei kiinnostavampaa ole tarjolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26431436:
Ehkä joo aloitukseksi vähän pitkä, mutta muuten muurahaiset ovat kyllä jänniä otuksia. Niitähän ei kuulemma pidä ajatella yksittäisinä kusiaisina, vaan se keko on kuulemma kokonaisuudessaan ikäänkuin yksi olio. Ikään kuin yksi eläin hajotettuna 10 miljoonaan kappaleeseen. Hyvin jännä!
Kuulostaa jännältä. On kans mielenkiintosta seurata niiden yhteistyötä, kun ne porukalla kantaa jotain kuollutta toukkaa. Tänään todistin kun kaks eri murkkua kanto kumpikin jotain kärpästä, olin just tehny maahan semmosen suoran seinämän ja murkkuparat yritti peruuttaen kantaa niitä saaliitaan sitä seinämää pitkin. Eihän siitä tullu mitään ku ne aina tipahti, jos pääs vähänkin kiipeemään. Mun piti auttaa niitä, mut sit unohdin ja nyt mietin vieläkö ne siellä metsässä yrittää, vai liekö kuolleet uupumukseen. Jäi kyl huono omatunto ku unohdin auttaa.
 
En keksi mitään. :|

Vaikkaaaa.... No Väyrynen on aina hot topic.
Jonkun historiallisen faktan kyseenalaistaminen kiinnostaa.
Globalisaatio, ilmastonmuutos... Njaa aika kuluneita.
Miksi ateistit saa viettää joulua, sitä jaksaa hyvin aina sen kuukauden verran.
Arkkitehtuurista voisi joskus jutella.

(Kreikka-Puola -pelissä ei toteutunut oikeus!)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26431459:
Ja sellaisista perusasioista tulee aina mukavia keskusteluja, kuten onko 3x4 sama kuin 4x3 ja saako henkilöä, joka ratsastaa, sanoa ratsastajaksi, jos häneltä ei kysytä ensin, kokeeko hän olevansa ratsastaja. Tästä linjasta minä pidän :D
Totta joka sana. Ja sitten jos päädytään siihen, että henkilö on kuin onkin ratsastaja (vaikkei häneltä siis näkemystä kysyttäisikään), niin jossain kakkossivun loppupuolella joku muistaa sitten muistuttaa, jotta "Ei voi yleistää!".
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431507:
En keksi mitään. :|

Vaikkaaaa.... No Väyrynen on aina hot topic.
Jonkun historiallisen faktan kyseenalaistaminen kiinnostaa.
Globalisaatio, ilmastonmuutos... Njaa aika kuluneita.
Miksi ateistit saa viettää joulua, sitä jaksaa hyvin aina sen kuukauden verran.
Arkkitehtuurista voisi joskus jutella.

(Kreikka-Puola -pelissä ei toteutunut oikeus!)
Tässä oli mun mielestä monta semmosta, josta mäkin voisin haluta keskustella.
VARSINKIN Väyrysestä!
Kaikista muista keskustelisin mielläni, paitsi arkkitehtuurista.
Vaikka meillä Liilii on eri näkemys poliittisista asioista, niin olet sä aika fiksun oloinen vasemmistolaiseksi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26431508:
Totta joka sana. Ja sitten jos päädytään siihen, että henkilö on kuin onkin ratsastaja (vaikkei häneltä siis näkemystä kysyttäisikään), niin jossain kakkossivun loppupuolella joku muistaa sitten muistuutta, jotta "Ei voi yleistää!".
Eheihän siihen vielä kakkossivulla päästä, kyllä siihen menee reilusti yli parikymmentä sivua. Tai sitten jos siitä joku on siellä kakkossivulla maininnut, mutta se on hienosti ohitettu, niin sen voi ottaa siellä sivulla kaksikymmentä-x sitten uudelleen esiin, että "minähän sanoin jo ihan aluksi, että ei voi yleistää" ja siihen se ketju sitten tyrehtyykin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26431459:
No kaikenlaiset perhedraamat ovat aina mielenkiintoisia.

Ja sellaisista perusasioista tulee aina mukavia keskusteluja, kuten onko 3x4 sama kuin 4x3 ja saako henkilöä, joka ratsastaa, sanoa ratsastajaksi, jos häneltä ei kysytä ensin, kokeeko hän olevansa ratsastaja. Tästä linjasta minä pidän :D

Ja toki sellaiset peruskysymykset, kuten kotiäitien laiskuus ja lapsien hoitoon vieminen ovat myös ajoittain ihan mukavia, jos ei kiinnostavampaa ole tarjolla.
Toi on hyvä. Ja onko autoilija jos ajaa kerrasta muutamaan kertaan vuodessa?
 
Kuulostaa jännältä. On kans mielenkiintosta seurata niiden yhteistyötä, kun ne porukalla kantaa jotain kuollutta toukkaa. Tänään todistin kun kaks eri murkkua kanto kumpikin jotain kärpästä, olin just tehny maahan semmosen suoran seinämän ja murkkuparat yritti peruuttaen kantaa niitä saaliitaan sitä seinämää pitkin. Eihän siitä tullu mitään ku ne aina tipahti, jos pääs vähänkin kiipeemään. Mun piti auttaa niitä, mut sit unohdin ja nyt mietin vieläkö ne siellä metsässä yrittää, vai liekö kuolleet uupumukseen. Jäi kyl huono omatunto ku unohdin auttaa.
Ai kauheeta. Raukat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26431568:
Eheihän siihen vielä kakkossivulla päästä, kyllä siihen menee reilusti yli parikymmentä sivua. Tai sitten jos siitä joku on siellä kakkossivulla maininnut, mutta se on hienosti ohitettu, niin sen voi ottaa siellä sivulla kaksikymmentä-x sitten uudelleen esiin, että "minähän sanoin jo ihan aluksi, että ei voi yleistää" ja siihen se ketju sitten tyrehtyykin.
Joku tosikko saattaa ehkä vielä seuraavana päivänä nostaa ketjun kehottaakseen tuskastuneena kertaamaan kausaali- ja korrelaatiosuhteen eron. Tai ehkä se on se marjatta, joka on käynyt istumassa jonkun kesäyliopiston tilastotieteen perusteet -kurssin tms.?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431507:
En keksi mitään. :|

Vaikkaaaa.... No Väyrynen on aina hot topic.
Jonkun historiallisen faktan kyseenalaistaminen kiinnostaa.
Globalisaatio, ilmastonmuutos... Njaa aika kuluneita.
Miksi ateistit saa viettää joulua, sitä jaksaa hyvin aina sen kuukauden verran.
Arkkitehtuurista voisi joskus jutella.

(Kreikka-Puola -pelissä ei toteutunut oikeus!)
Tollaset alotukset kiinnostais ainakin mua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26431625:
Joku tosikko saattaa ehkä vielä seuraavana päivänä nostaa ketjun kehottaakseen tuskastuneena kertaamaan kausaali- ja korrelaatiosuhteen eron. Tai ehkä se on se marjatta, joka on käynyt istumassa jonkun kesäyliopiston tilastotieteen perusteet -kurssin tms.?
Niin, tai sitten se marjatta on löytänyt monen tunnin etsinnän jälkeen jonkun linkin, jossa ihan hitusen sivutaan aihetta, mutta joka ei kuitenkaan liity aiheeseen pätkääkään tai jopa osoittaa tämän marjatan olevan ihan hakoteillä, mutta kun se otsikko kuulosti aika kivalta.
 

Yhteistyössä