Millaiset verhot sopisi meille?

Jos joku jaksaisi selata Elloksen verhovalikoimaa ja ehdotella...On tullu itse niin moneen kertaan selattua ja ei vaan osaa päättää... Ja jos jollekin tulee joitain muita ehdotuksia mieleen...

Olkkari on siis semmoinen, et tällä hetkellä on vaaleat tapetit. Joskus, kunhan saadaan remppaa tehtyä, tulee muut seinät vaaleiksi ja yhdelle seinälle isokuvioinen tapetti. Sohva tulee olemaan tumman harmaa. Matto on musta ryijymatto, Sohvapöytä on mustaa puuta rosterijaloilla, televisio valkoinen seinämalli, Telkan alle tulee vielä hyllykkö seinään) samaa sarjaa kuin sohvapöytä sekä pitkät ikkunalaudat samaa sarjaa... yhdellä seinustalla on todella kookas mustasävyinen "kiinalipasto" ja katossa roikkuu 5-haarainen musta kattokruunu, jossa punaiset "prismat"... Lattia on vaaleaa muovimattoa, mutta tulee olemaan tummankirjavaa laminaattia...

hommaa paneeliverhot jossa on kummallakin reunalla on mustat paneeliverhot ja niitten kaverina joku toisen värinen paneeliverho väripiristyksenä, lähdet vaikka lähellä tuota punaista mitä teillä on kattokruunussa! :wave: käytät niitä värejä mitä sinulla on jo siinä huoneessa ni ei tuu sekasotkusta! suosin kuitenkin että hommaat musta-valko väriseen huoneeseen jonkun puhtaan kirkkaan värin! :flower:

Kettukarkki
Minä tein just Elloksaen kankaasta paneeliverhot =) Siitä, jossa on printattu lehtikuvio, isoja hieman tyyliteltyj' lehtiä "ketjuina" valkoisella pohjalla. Löytyy sekä musta-harmaana (muistaakseni) ja värillisenä, jossa vihreän, sinisen, harmaan ja beigen murrettuja sävyjä + hieman murrettua punaista. Valmisverhojakin oli =)

Kettukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:
Minä tein just Elloksaen kankaasta paneeliverhot =) Siitä, jossa on printattu lehtikuvio, isoja hieman tyyliteltyj' lehtiä "ketjuina" valkoisella pohjalla. Löytyy sekä musta-harmaana (muistaakseni) ja värillisenä, jossa vihreän, sinisen, harmaan ja beigen murrettuja sävyjä + hieman murrettua punaista. Valmisverhojakin oli =)
Tää on siis se BETTY-kangas!

Yhteistyössä