millaiset välit teillä sisaruksiinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekunalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen isosisko kahdelle pikkusiskolle, ja jotenkin ihmeellisesti paapon heitä edelleen. He ovat molemmat aika herkästi tulistuvia, joten olen sangen kokenut ja diplomaattinen sovittelija ja rauhanneuvottelija heidän välillään.

Toiseen siskoon olen aikaisemmin ottanut etäisyyttä hänen hankalan vakaumuksensa takia, mutta nykyään pikkuhiljaa lähennymme, sillä hän ei enää haluaa käännyttää ketään vaan elää ihan rauhassa.

Vaan ovat rontit menneet synnyttämään maailman ihanimmat siskontyttäret...

Piika-äiti

Mulla 5 vuotta nuorempi adoptioveli ja neljä nuorempaa siskopuolta. Veljen kans etäiset välit, ollaan sen verran erilaisia luonteiltamme. Yhden siskon kans oon säännöll. tekemisissä, muut jääneet vieraammiksi (en siis oo asunut heidän kans koskaan). Yksi sisko jopa ihan maanvaiva...

hyvät,mulla iso-sisko ja pikku-veli :heart: he kumpikin asuvat Mikkeliss ä ja mä Helsingissä,joten ei kauheen usein nähdä,mutta soitellaan vkottain.Äitiin myös tosi hyvät välit,asuu myös Mikkelissä,mutta kyläilee meillä aika usein..(vaikkei tässä äidistä mitään kysyttykkään.. :D )

Siskoni, muutaman vuoden ikäeroilla, ovat parhaat ystäväni, ja minä myös heille! :heart:
Ja heidän lapsensa ovat ihania!!

Ollaan tekemisissä viikottain, joskus useammankin kerran viikossa.
Asustellaan kaikki 30 km säteellä toisistamme.<br><br>

Yhteistyössä