Millaiset välit teillä on sisarpuoliinne?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän että mulla sellasia on, ilmeisesti kolme tai neljä kappaletta, mutten oo koskaan tavannu. Äiti lähti toisen miehen matkaan kun olin pieni, en oo sen koommin tavannu (eikä mun sisarukset).

Erittäin hyvät. Ovat isäni uudesta avioliitosta. Johtuen osaksi myös ihanasta äitipuolestani. Onneksi isäni ymmärsi ajoissa erota juoposta äidistäni ja vaati minun huoltajuuden itselleen pelasti minun lapsuuteni ja varmaan myös aikuisiän traumoilta.

Millaiset välit on jos on ns. uusia sisaruksia, uuden äiti- tai isäpuolen lapsia edellisestä liitosta?
Ennen ja nykyään...?

Tätä alunperin hain, mut en osannut asiaa oikein esittää...

No mulla on sisko jolla on toinen vanhempi eri kuin mulla mut en itseasias ollu koskaan ennen tullu ajatelleeks et sehän onki mun siskopuoli... eli tota tosi läheiset, täysin samat välit kuin muihinki "täysverisiin sisaruksiin".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Millaiset välit on jos on ns. uusia sisaruksia, uuden äiti- tai isäpuolen lapsia edellisestä liitosta?
Ennen ja nykyään...?

Tätä alunperin hain, mut en osannut asiaa oikein esittää...

aa... juu, semmosia ei löydy. Paitsi just tolla mun siskolla on periaatteessa; sen isukki siis lähti lätkimään ennen ku oli edes syntyny ja sillä oli entuudestaan muualla lapsia mut isiä eikä nuita lapsia ole koskaan tavannu.

Yhteistyössä