millaiset välit teillä sisaruksiinne?

mulla itselläni niin että minulla on 4 sisarusta, 3 asuu kauempana, ei olla juurikaan yhteyksissä, joskus minäkäyn heillä ohimennen moikkaamassa. yksi asuu nyt samalla paikkakunnalla ja meillä välit ok. toinen siskoni asuu kauempana ja väleistä en tiedä, tässä suuttui mulle aiheettomasti, suuttui siis äidillemme mutta sitten samalla minulle, kävin nyt toisen siskoni kanssa hänen uudessa kodissaan ei paljon puheltu, lupasi tulla käymään, nyt yks päivä kävivät samalla paikkakunnalla toisella sisaruksella kylässä muttei ilmoittanut minulle mitään käynnistään. en ymmärrä tätä sukua en millään, kaikki on toisiaan vastaan "sodassa" näin vois sanoa! \|O välillä vain ottaa päähän ettei koskaan voi olla kuin "oikeet"sukulaiset!

onko muilla tällaista?? :snotty:

SonataSelene
Mulla yks sisko. ollaan niin erilaisia ku vaan voi. sitä kiinnostaa opiskeluelämä, ura, kaverit, biletys ja matkustelu ja......lista jatkuu. ite perheelämä ja kaikki mitä siihen liittyy. no, onhan bilettäminenkin joskus hauskaa jos on hyvä syy tai jotain. no, meillä välimatkaa 25km mutta ei me silti kovin usein nähä. :ashamed:

Mulla on yksi sisko(2v vanhempi) ja välit aina ollu hyvät. Välimatkaa on vajaa 400km, mut soitellaan ja meseillään usein. N.3 kertaa vuodessa nähdään ja me mennään sit aina kesälomalla viikoksi sinne. Myös mun vanhemmat asuu samalla paikkakunnalla kun sisko perheineen.

Meitä on seitsemän, josta minä vanhin. Kahden vanhemman sisarukseni kanssa ihan hyvät välit, ovat jo täysikäsiä niin juhlitaan yhdessä ja semmosta. Isälläni ja äitipuolellani on kaksi lasta joita en ole nähnyt pitkään aikaan(asuvat 200 km päässä), yhteydenpito niitten kanssa sujuu mesellä. Äidilläni ja entisellään on kaksi lasta johon mulla huomattavasti paremmat välit kun nuohon toisiin kahteen. He käyvät kylässä ja ovat välillä yötä.

malissa
meillä on iso perhe ja aikas hyvät välit kaikkiin. äitin kans tökkii..en haluu jäädä samaan tilaan hänen kans kahdestaan porinoille, erikoinen ihminen niin, ollaan vieraannuttu eikä kovin läheisiä koskaan edes olla oltu. :x kahteen nuorempaan siskooni mulla on aivan ihanat välit ja oon tosi onnellinen siitä ja kiitollinen aina ollu. =) ..muirkkuikäsen veljen kanssa kränää on kyllä riittäny täs muutamana vuoden aikana..mie ojennan ja sitä tympäsee :whistle: nyt sekin jo sitten paremmalla mallilla..

miul on isosisko ja isoveli oon siis perheen "pikkunen".siskon kaa soitellaan ainakin kerran viikossa ja nähdään 2-4 kuussa ja välit on ihan hyvät vaik aina en sitä meinaa ymmärtääkään.
veljen kaa ei juurikaan soitella ehkä pari kertaa vuodessa laitetaan tekstarii ja nähdään lastemme synttäreillä,ennen kun asuttiin samalla paikkakunnalla nähtiin useammin,välit on sellaset asialliset ehkä vähän harmittaa kun ollaan erkaannuttu vuosien mittaan.

Mulla yksi pikku-sisko ja oikein hyvät välit on !!
Samassa kaupungissa asutaan ja joka viikko nähdään ( sama työpaikka ) !
Lapset näkee valitettavasti toisiaan harvemmin kuin ei oikein keritä näkemään iltaisin kun kummallakin on omat kiireensä perheen kanssa.
Mutta :flower: siskolle jos sattuu lukemaan tän viestin !!

sisko ja veli
Minullakin monta sisarusta,osan kanssa ollaan hyvissä väleissä,mutta sitten on tämä meidän suvun musta lammas!!!Veli saa tehdä kaikkea ja on tehnytkin=karseat takausvelat koko loppu suvulle,serkkuja myöden.Äiteen kulta poju oikeen,eihän se veljen vika ole jos kaikki on niskakarvat pystyssä sille,me muut vaan ollaan tyhmiä! Äitee onkin sitten tapaus erikseen HOHHOIJAA vaikeampaaa ihmistä ei kyllä ole! Naaapurit möykkää,ihan sama missä asuu ja ketä naapureina.Jos naapurissa käy koira,näköhavainto= se koiran haju tunkee seinien läpi äiteen puolelle?Varmuuden välttämiseksi äitee teippaa kaikki ikkunat kiinni,liesituulettimen myöskin ettei vaan naapurin tupakansavut tule sisälle.Eli asuu asunnossa joka on umpio!!Valittaa että korvia särkee ja ovi hankala saada auki,ihmekkös tuo? Ja ihan sama missä asuu,ketä naapureina aina sama juttu.. Ei pahalla jos suku lukee :whistle:

mulla pikkuveli ja -sisko ja tosi hyvissä väleissä ollaan. veljen kans ollaan aina oltu kuin paita&peppu, ku meillä ei oo ku vuos ikäeroa. pikkusisko on 8 vuotta nuorempi ja ennen se oli aina se meidän perheen vauva ja nyt aikuisiällä tuo ikäero on "kaventunut" ja ollaan tultu tosi läheisiksi :)

mulla isoveli joka on mua 7 vuotta vanhempi.ihan huippu hyvät välit meillä.soitellaan monta kertaa viikossa ja nähään ainakin kerran viikossa.asuu noin 50km päässä.

sitten löytyy vielä pikkusisko ja pikkuveli.niihin on myös hyvät välit.ovat 15 wee =)

kaikki välit on ihan #&%?$!*. ei meillä lapsina ikinä juteltu mitään. oltiin vaan ventovieraita samassa talossa. tuntuu niin teennäiseltä yrittää jutella niiden kanssa mitään enkä voi kuvitellakaan että niitä halaisi.

siksi, koska miehellä on upeat välit serkkuihinsa, olen käynyt joka vuosi siskojen luona kylässä. aina sieltä lähtee turhautuneena pois, mutta pääasia että pääasia että lapsilla on hauskaa.. ja kaikista pahinta että ne ei omillekaan lapsilleen anna haleja tai suukkoja, vaikka muuten ovatkin vähän paremman lapsuuden niille laittaneet mitä meillä itellä oli. toisen siskon lapset menee aina hämilleen ja punastelee jos niitä meinaa edes ottaa kädestä kiinni. toisen siskon tyttö on käyny monta kertaa vuodessa meillä kylässä, niin sitä olen aina halaillukin ja minusta tuntuu että se varhaismurkku aina vähän pehmenee siitä. muuten on samanlainen myrtsi kuin äitinsä..

Multa löytyy isoveli ja pikkuveli. Isoveli asuu tuossa lähellä meitä, olleen yhteydessä useinkin, kun on kuopuksen kummi. Nähdään n. kerran kahdessa kuukaudessa tai useammin. Siltä pyydellään apuja tietokoneiden kanssa.
Pikkuveli muuttanee myös tänne suunnalle syksyllä, niin eiköhän sitäkin tule nähtyä sitten useammin. Nykyisin nähdään silloin kun Kotkassa käydään ja yhteyksiä pidetään mesen kautta. Ja kyseleehän tuo esikon kuulumisia kun on sitten sen kummi.

Eli hyvät välit on molempiin. :)

Minulla on kax pikkusiskoa.

Puheväleissä ollaan kun olemme yhtäaikaa vanhempiemme mökillä.

Erikseen emme toisillemme soittele, käy kylässä tai laittele meiliä.

Yhtäaikaa emme haluaisi mennä edes mökille. Tai jos pyydetään. Pakolliset

jutut ollaan sit yleensä me lähdemme kotiin. Asumme samalla paikkakunnalla kuin mökki.

Joten meillä lyhyt matka kotiin.

Elikkäs suoraan sanottuna aikas pahat / tulehtuneet !!!!!

harmistunut
Voihan se olla niinkin ettei aina ehdi kyläilemään, jos on tiukka aikataulu, eikä aina tiedä mitä se puoliso tuumaa, kun aletaan joka sukulaisen luona pysähteleen esim. matkalla pisteestä A pisteeseen B...meillä ainakin saa varovasti ehdotta,että voitaisko käydä pieni lenkki vaik juotais kahveet siskon tai veljen luona :headwall:

Itselläni ainakin on sukulaisten luona käynnit olleet lähes aina pelottavia, kun sitten kuulee muutaman päivän päästä joltain, että olet sanonnu niin tai näin ...niin aina väärin päin...siksi olen huomannut että mitä vähemmän olet tekemisessä esim. Äitini kanssa sitä paremmin itse voin.
Toisen siskoni kanssa ollaan viikottain puheissa, vaikka on pitkä välimatka.Muista yritän pysyä mahdollisimman kaukana,jos mahdollista
:saint: eikös sitä sanota, että suku on pahin B)

Toisaalta miksi yrittää pitää pakollisia suhteita yllä, vaikka on sukulaisista kyse, eikö kumminkin jokaisella ole oikeus yrittää olla onnellinen, itse en ole sitä jos joudun saman katon alle muutamien sukulaisten kanssa, enhän muutenkaan kotioloissa etsi seuraa joka loukkaa tai muuten pahoittaa mielen. :ashamed:

Pikkuvelin káns ihan hyvät. Opiskelee tyttöystävänsä kanssa joten ovat kiireisiä mut sitäkin ihanampi niitä nähdä kun nähdään. Toisen siskon kans ollaan todella läheisiä ystäviä ja otin sen juuri kassatytöks meille töihin jakaikista nuorin sisko on vasta 12v mut on ollut aina mun "vauva" eli tykkää tulla meille yökylään leikkimään meidän lasten kans. Eli hyvissä väleissä kaikkien kans ihan pienestä pitäen jo ja tuntuis kamlalta jos ei oltais tekemisissä!

Yhteistyössä