Millaiset välit sinulla on sisaruksiisi?

  • Viestiketjun aloittaja sisar
  • Ensimmäinen viesti
Isosisko on kaks vuotta vanhempi kun minä- aika heikosti tullaan toimeen

Pikkusisko on kohta 13-v ja aivan ihana :heart:

Velipuoli täyttää kohta 10-v ja nyt vasta alan tutustumaan, mutta mukava poika
 
Pikkusiskon kans ollaan läheisiä, meillä on tosi hauskaa yhdessä muttei kuitenkaan nähdä kovin usein, ikäeroa 4v8kk. Isosiskon kanssa ollaan enemmän tekemisissä, käydään yhdessä jossain ja kyläillään, ikäeroa 13v.
 
mk
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
Pikkusiskon kans ollaan läheisiä, meillä on tosi hauskaa yhdessä muttei kuitenkaan nähdä kovin usein, ikäeroa 4v8kk. Isosiskon kanssa ollaan enemmän tekemisissä, käydään yhdessä jossain ja kyläillään, ikäeroa 13v.
ei kovin hyvät. Veli 3 v nuorempi, mutta ei huonotkaan. Ei oikein tunneta toisiamme...
 
harmuliini
Meitä on neljä ja minä vanhin. Tosi hyvät välit on (mitä nyt välillä pientä sisarellista kinaakin saadaan aikaiseksi :) Toinen pikku-sisko on paras ystävä ja pikku-veli myös. Nuorin pikku-sisko on sen verran nuorempi, että ei ihan niin läheisiä ystäviä olla kun muiden kanssa, mutta hyvät, lämpimät ja RAKASTAVAT välit on jokaisen kanssa :)
 
Sirkkeli
Minulla on 2 vuotta vanhempi veli, ei pidetä yhteyttä. Eikä olla myöskään 4 vuotta nuoremman siskon kanssa väleissä. Mutta sitten 12,5 vuotta nuoremman pikkusiskon kanssa olemme ihan hyvissä väleissä ja tapaillaan.
 
Isosiskoni joka on minua 12 vuotta vanhempi on paras ystäväni, vanhimman isosiskon kanssakin on ihan lämpöset välit, pikkuveljenkin kanssa kovasti yhteydessä...Nyt "aikuisiällä" lämmittelen välejä isosiskoni ja -veljeni kanssa, jotka ovat isän puoletla...pikkusisarukset ihan tuntemattomia...
 

Yhteistyössä