Millaiset tisut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isoNänninen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä parhaat rinnat on ne joita on aidosti käytetty imettämiseen, mielummin yli kuin alle puoli vuotta. Silloin niistä tulee rinnat, siihen asti ne eivät juuri eroa miehen vastaavista, ainakaan käytöltään. Silti toimivat hyvin seksissä ja ovat aidon NAISEN rinnat, eikä tyttösen joka kaksikymppisenä ja viisikymppisenäkin tumppaa silikonilla käyttämättömiä pussejaan.

Hei kaikki namuset miehet! Millaiset tisut on parhaimmat??

Ennen kyllä kaiken malliset ja kokoiset tissit olivat ihania, mitä vain pääsi puristelemaan ja muutenkin hyväilemään.
Nyt toisen kerran naimisissa ollessa kyllä tytärpuolen tissit ovat vertaansa vailla. Kun Hänet sain kesytettyä ja pääsin koittamaan niitä kiinteitä D-85 kokoisia herkkumeloneja, niin ei välttämättä tarvii vaimonkaan tissejä puristella aina.
Olen hieman yli 50:nen, ja todella tulen kiimaan jo pelkästä 32:sen tytärpuolen tissien puristamisesta. Myös Hänellä on tietysti osuutensa tässä, koska hän tykkää vanhemmista miehistä. Etenkin jos annan hänelle esim. pientä finanssiavustusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Isän puolikas;10859681:
Hei kaikki namuset miehet! Millaiset tisut on parhaimmat??

Ennen kyllä kaiken malliset ja kokoiset tissit olivat ihania, mitä vain pääsi puristelemaan ja muutenkin hyväilemään.
Nyt toisen kerran naimisissa ollessa kyllä tytärpuolen tissit ovat vertaansa vailla. Kun Hänet sain kesytettyä ja pääsin koittamaan niitä kiinteitä D-85 kokoisia herkkumeloneja, niin ei välttämättä tarvii vaimonkaan tissejä puristella aina.
Olen hieman yli 50:nen, ja todella tulen kiimaan jo pelkästä 32:sen tytärpuolen tissien puristamisesta. Myös Hänellä on tietysti osuutensa tässä, koska hän tykkää vanhemmista miehistä. Etenkin jos annan hänelle esim. pientä finanssiavustusta.

miksei tääl ole sitä poista viesti juttua???

rajaa tännekin kirjoitteluun.. mutta..

Aika mahdotonta omistaa sellaiset tissit, jotka miellyttävät kaikkia miehiä.
Toiset tykkää valtavista roikkuvista hinkeistä, toiset urheilullisista ja kiinteistä a-kupin rinnoista, toiset taas E-kupin silikonipalloista, ja toiset ihan perus b-c-kupin tisseistä. Nänneistä puhumattakaan..

Minulla on ollu mies jonka mielestä minun a-b-kuppini on liian iso, sekä mies joka salaa toivoi, että ne olisivat vähän isommat. Nyt olen löytänyt miehen joka innostuu niistä aina yhtä paljon, monen vuoden yhdessä olon jälkeenkin :)

Ja onhan meillä persemiehetkin.. (miksei naisetkin) toiset tykkää leveistä lantioista, omenaperseistä, lattaperseistä ja poikamaisista perseistä.

Eli ei ole yhtä parasta vaihtoehtoa, ehkäpä se parhain on olla sinut itsensä kanssa??? Siitä se seksikkyys taitaa loppujen lopuksi lähteä??? :)

Joka tapauksessa, kaikki tissit on aika ihania ;D

N84

Mun nykysellä, pienehköllä naisella, on 75D ja ryhdikkäät vielä. Aika ihanat. Yhdellä entisellä oli suuremmat, mutta roikkuivat kuin nahkakintaat jo nuorena. Ei hyvä. Ja parilla muulla tuttavuudella on pienet, mutta eteenpäin sojottavat, ihan kivat nekin.

...kolleega totesi, että kannujen absoluuttisella koolla ei ole oikeastaan yhtään mitään väliä. Tärkeintä on vain se, että ne ovat suhteettoman suuret kantajansa muuhun kokoon nähden!

Vihdoinkin joku täällä puhuu järkeä. Yllä kiteytyy kaikki olennainen tästä asiasta. Eli ihan samoin kuin miehilläkin, niin KOOLLA ON VÄLIÄ. Paitsi että miehillä ratkaisee se absoluuttinen koko. Naisilla suhteellinen, kuten yllä oleva alan auktoriteeti asian kiteyttää.

Vielä haluaisin korostaa NAISEN IDEALISOITUA MALLIA: Mahdollisimman hoikka ja pitkä johon on laitettu maksimikokoiset silikonit. Silikoneja ei voita mikään. Täysin symmetriset, kiimaisesti jöpöttävät pallot, isoine nännipihoineen ja terhakkaasti taivaalle tähyävine kivikovine nänneineen..... Uuuuhhhh, täytyy mennä vessaan!

Viimeksi muokattu:
Minä sanon, että mulla on täydelliset rinnat omasta mielestäni,
enkä ikinä ole valituksia näistä kuullut.
- Paitsi rintaliivikaupassa, torikasseiksi sanoivat, tyhmät.Ja vain erikoisliikkeistä saa liivit.

Olen pienehkö nainen, liivikoko 70 H mallia pallot, aina olleet.
Nuorempana oli vaikeuksia vakuuttaa poikaystäville, ettei ne ole silikonista.
Vaan tunteehan tuon käsillään ja näyttääkin luonnollisemmilta.

Lasten imetys vei pallomaisen pinkeyden, joten nyt on helpompi malli,
ei kiinnitä niin kovin huomiota jokapaikassa.
Vaikka kesällä katseet kääntyykin.

kyllä pienistäkikin tisuista saa ihan hyvät tunto aistit. ja ihan hyvää palautettakin tavallaan. harvalla yli 3 kymppisellä on terhakan pönäkät pienet tisut imetyksen jälkeen. nännit toimii hyvinkin herkästi muotoaan muuttaen, joko pulleana tai sitten napakasti näpyllään.

Ihan sama, kunhan niitä pääsee kopeloimaan.

jackn2.gif

Niin, juurihan viime viikolla julkistettiin jonkin maailman tutkimus että isoista tisseistä pitävät miehet ovat vähemmän viisaita kuin pienemmistä rinnoista pitävät.
Aikas mukava tutkimus :)

ps. pidän pienemmistä