Millaiset rinnat miellyttävät? (helmi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olivatpa ne suuret tai pienet, pulleat tai litteät, pyöreät tai suipot - naisten rinnat kiinnittävät aina huomiota. Ulkonäköpaineet saavat monet naiset katselemaan rintojaan kriittisesti halki elämän. Nyt onkin korkea aika ottaa rinnat omiksi ja antaa niille ansaittu arvonnousu.

Lisää jutusta

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/565682?hyvinvointi-olen_nainen-rinnat

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olivatpa ne suuret tai pienet, pulleat tai litteät, pyöreät tai suipot - naisten rinnat kiinnittävät aina huomiota. Ulkonäköpaineet saavat monet naiset katselemaan rintojaan kriittisesti halki elämän. Nyt onkin korkea aika ottaa rinnat omiksi ja antaa niille ansaittu arvonnousu.

Lisää jutusta

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/565682?hyvinvointi-olen_nainen-rinnat

- On vaikea sanoa, milloin naisen rinnat ovat kauneimmillaan, ne muuttuvat niin suuresti iän myötä. Miehet tuntuvat kuitenkin arvostavan nuoria, terhakoita ja sopivansuuruisia rintoja, ainakin parinmuodostusvaiheessa. Se on eräänlaista luonnonvalintaa - nuoret elinvoimaiset rinnat takaavat elämän jatkumisen.
Ylpeä vai ei?
Kuvat: Futureimagebank.com

Naiset tiedostavat varsin hyvin rintoihin kohdistuvat monenlaiset odotukset. Ne muokkaavat usein jopa sitä, miten kauniina omat rinnat nähdään.

On sitten a, b, c , d jne kupit , niin kyllä tasan noilla kupeilla ei yhdelläkään muijalla ole samanlaiset rinnat.Vaikuttaa paljolti rinnan MALLI.Hitto teitä niin myös miehiä :(.Mietikää vähän ei oo pillukaan kahta samanlaista, joten miten voi kuppi koon mukaan olla samanlaiset rinnat.Joten LOPETTAKAA tuo vertailiu.Antaa miesten valita itse.Eikä täällä ruikuttaa jostain helv. rinnoista.On monella ihmisellä suurenpiaki hätiä kuin rinnoista esim. syöpä ym sairaudet.Miettikää vähän rinnat on näihin verrattuna ensisijainen juttu kuin KUOLEMA.Jos sex tai rakkaus, tai välittäminen kiinni rinnoista niin painukaa v......n.Ei haloota nosteta ukonkaan vehkeista 10 cm sitä 20 cm tätä.Uskon että mun kantani puolella moni.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eikös ne ukot tykkää isoista rinnoista? Vaikka itellä c kuppi ja ukon exäl f kuppi, niin mä häviän

16vuotiaat POJAT ehkä,aikuiselle miehelle rintojen koolla ei ole minkäänlaista merkitystä.Tietääkseni sopusuhtainen vartalo on kaikkien mieleen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Eikös isorintaisilla ole suurempi riski sairastua rintasyöpään?

Tuosta en tiedä.Mutta ehkä ainakin selkäkipuihin..
Onhan se a-kuppikin kiva mammografiassa..

Mä muistaisin lukeneeni, että isorintaisilla on suurentunut riski sairastua rintasyöpään. Ja kun ajattelee, niin onhan siinä enemmän "pinta-alaa" mihin syövän iskeä.

Itsellä siis isot rinnat ja suurentunut riski ainakin sen takia, että olen saanut sädehoitoa rintojen alueelle. Joudun ekaan mammografiaan jo parin vuoden päästä

Eikös isorintaisilla ole suurempi riski sairastua rintasyöpään?

Tuosta en tiedä.Mutta ehkä ainakin selkäkipuihin..
Onhan se a-kuppikin kiva mammografiassa..

Mä muistaisin lukeneeni, että isorintaisilla on suurentunut riski sairastua rintasyöpään. Ja kun ajattelee, niin onhan siinä enemmän "pinta-alaa" mihin syövän iskeä.

Itsellä siis isot rinnat ja suurentunut riski ainakin sen takia, että olen saanut sädehoitoa rintojen alueelle. Joudun ekaan mammografiaan jo parin vuoden päästä

Voi tietysti olla.Koskas on eka "joukko" mammografia?

noo mulla oli pienet rinnat ennen imetystä,ja imetyksen loputtua niistä ei ole mitään jäljellä. että eihän se koko muuten mutta tässä vaiheessa ku puolet vähemmän on,niin eipä miellytä noi!

Alkuperäinen kirjoittaja juupatijuu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eikös ne ukot tykkää isoista rinnoista? Vaikka itellä c kuppi ja ukon exäl f kuppi, niin mä häviän

16vuotiaat POJAT ehkä,aikuiselle miehelle rintojen koolla ei ole minkäänlaista merkitystä.Tietääkseni sopusuhtainen vartalo on kaikkien mieleen. ;)

Jaahas... Mitä nyt muiden miesten mielipiteitä kuunnellut niin tilanne ei todellakaan ole näin mustavalkoinen. Mielipiteitä rintojen koosta on yhtä paljon kun on miehiäkin, mutta harvemmin sitä kuulee miehen suusta että ottais mieluiten pienitissisen naisen. Kyllähän sitä yhden illan huviksi suurin osa miehistä mielummin ottaisi sen isotissisen blondin.

Eikä todellakaan sillä, että miehiä inhottais pienet rinnat. Miehelle on vakavassa suhteessa _täysin sama_ millaset rinnat naisella on. Kunhan nainen ei rintojen pienuuden/suuruuden takia itse kärsi, se on ainoa tapa millä rintojen koko vaikuttaa mieheen.

Yhteistyössä