millaiset piirteet miehessä saa teidän niskavillat nousemaan pystyyn? tai varoituskellot soimaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikisinkku sitten kai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikisinkku sitten kai

Vieras
mä oon ollut ihan liian monta vuotta jo yksin. niin kauan, että mä en enää tiedä mikä on normaalia ja mikä taas ei. siis miesten suhteen. mistä sen tietää, että mies on kiltti ja kunnollinen, eikä mikään juoppo renttu joka pettää jokaisen kanssa? oikeasti.

mä oon tutustunut nyt yhteen mieheen, mutta mä oon lähinnä kauhuissani. entä jos mä en tajuakaan niitä "vaaran merkkejä"? entä jos se onkin omituinen hiippari tai luonnevikainen peräkammarinpoika? mistä sen voi tietää?

auttakaa mua, jooko. mä todella haluaisin jo tavata semmoisen miehen, jonka kanssa voisin kokea rakkauden. ja musta tuntuu, että mulla vois olla melko hyvä ehdokas siihen hommaan nyt. mutta entä jos ei ole? mitkä jutut on niitä, joista pitää tietää juosta kauas ja lujaa?

miks tän pitää olla näin vaikeeta :(

Liika omistushalu on EI EI EI. Mustasukkaisuus, yksityisasioiden tonkiminen, yms.

Samoin ruikutus: kukaan ei tykkää musta, säkään et varmaan oikeesti tykkää musta, pian sä kuitenkin jätät mut...joo, niin jätänkin, just nyt.

Enkä mä tykkää Euroopan omistajan elkeistäkään: minua on kehuttu usein komeaksi, yksikään nainen ei ole koskaan pettynyt taitoihini sängyssä, voi sinua onnekasta kun minut sait.

Ja joku 30 v äidin ja iskän kanssa asuva neitsyt saisi myös jäädä heti.

Ja sellainen, joka juo itsensä ihan rapakuntoon kun ollaan ekoja kertoja ulkona yhdessä.

(minäkö muka vaativa? ehei...)

Hmmm.. alaston kuvien lähettäminen, oli muoto mikä tahansa.
Hermostuminen mitä pienimmistä asioista----> haukkuminen ja kiukutteleminen--> vuolas anteeksi pyytely.
Itsesääli<---mua ei kukaan huoli, oon niin kauhea, et säkään musta oikeasti varmasti tykkää yms.

Musta ylipäätään se, ettei voi olla ilman viinaa treffeillä, tai tulla tapaamiseen ilman yhtäkään kaljaa on aina huolestuttavaa myös..

Omaan kotiin pyytämättömyys. Eli jos aina tavataan jossain muualla kuin herran kotona. Miksei siellä koskaan? Onko siellä joku odottamassa??? (Tokikaan ekoille yms treffeillekään ei kannata mennä, mut kyl sit aika nopsaan pitäis päästä ainakin käväsemään)

Puheluiden soitto kielto iltaisin... samasta syystä kuin edellinen..

Historiaa pettämistantereella,
juo itsensä siihen kuntoon etten jaksa kattoa,
minun nimittely yhtään miksikään haukkumistarkoituksella, yliampuva mustasukkaisuus,
hmmm... muilla tuossa tulikin jo hyviä juttuja näiden lisäksi.

Jatkan listaa :D

Se, ettei ole missään tekemisissä mahdollisten lastensa kanssa (ei edes yritä/halua olla) olisi iso miinus.

Jos on lyönyt entistä tyttöystäväänsä tai vaimoaan, tai jos puhuu hänestä tosi alentuvasti tyyliin huora, narttu...

Jos on rikostaustaa.

Jos on ihan liian yli-innokas ja takertuva.

Jos on liian vaikeasti tavoiteltava; on "kadoksissa" viikkoja, ei pidä yhteyttä, sitten taas soittaa ja olettaa että olen heti valmis tapaamaan.

Pitkäaikaistyöttömyys, kouluttamattomuus yms yhdistettynä siihen että ei ole oikein mitään tulevaisuuden suunnitelmia edes.

Seksin vonkaaminen. Tosin myös haluttomuus olisi huono asia.

Huumorintajuttomuus.

Nyt mua alkaa jo ihmetyttämään, miten ylipäätään olen naimisiin asti päässyt? :D

Alkuperäinen kirjoittaja kodin hengetär:
Se, jos on viinan kanssa ongelmia tai sitten jos on ylitakertuvainen, tyyliin soittaa/tekstaa monta kertaa päivässä.

Toisaalta se on kyllä ihan mukavaakin, että txt paljon. Tai siis mä tykkään. Mut tietty rajansa kaikella, ja kyllä niistä viesteistä sit huomaa, jos toinen takertuu. Monesti käy kyl niin, että jos juttu ottaa yhtään tultaan alleen, niin txt lentelee tiuhaan tahtiin. Eikä se kyl haittaa silloin..

Sit, jotku ei vaan ymmärrä vitsejä. Suuttuvat heti, jos vähän heittää jotain vitsiä ja sellaisen kans ei kyl kannata aikaansa tuhlata. Jos ei tunnu se txt hyvältä jonkun kans, niin ei se kyllä siitä esim. tapaamisella parane.

Ja vielä jatkuu :laugh:

Junttimaisuus: röyhtäilee ravintolassa, ei pidä naiselle ovea auki, yms. Noita kuuluu tehdä vasta kun suhde on jo vakiintunut :D

Pihiys: ei tarjoa naiselle juomaa/ateriaa treffeillä.

Asioiden edelle meneminen: arvatkaa aloitinko mitään sen kundin kanssa, joka ennen varsinaisia ensitreffejäkään ilmoitti valinneensa minut tulevien lastensa äidiksi, suunnitteli että avioidumme seuraavana kesänä, yms?!

Edellisiin lisäten mua ärsyttää se ettei mies voi välillä hakea tai yleensä sellaine joustamattomuus tai laiskuus. Ja laskujen pilkulleen puolittaminen. Kaverit on myös hyvä tsekata jossain välissä, missä seurassa liikkuu.
Onko pidempiä seurustelusuhteita, kykeneekö sitoutumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Liika omistushalu on EI EI EI. Mustasukkaisuus, yksityisasioiden tonkiminen, yms.

Samoin ruikutus: kukaan ei tykkää musta, säkään et varmaan oikeesti tykkää musta, pian sä kuitenkin jätät mut...joo, niin jätänkin, just nyt.

Enkä mä tykkää Euroopan omistajan elkeistäkään: minua on kehuttu usein komeaksi, yksikään nainen ei ole koskaan pettynyt taitoihini sängyssä, voi sinua onnekasta kun minut sait.

Ja joku 30 v äidin ja iskän kanssa asuva neitsyt saisi myös jäädä heti.

Ja sellainen, joka juo itsensä ihan rapakuntoon kun ollaan ekoja kertoja ulkona yhdessä.

(minäkö muka vaativa? ehei...)

Aivan hemmetin hyvät run for your life -kriteerit:). Lisäisin vielä tyypit, joiden mielestä syy kaikkiin epäonnistumisiin on aina olosuhteissa, muissa ihmisissä, kateudessa tms. Ja vielä ne, jotka eivät osaa nauraa itselleen!

ai että, mun täytyy kyllä printata tää ketju mukaan ekoille treffeille. yksikin ruksi, niin mä poistun takavasemmalle :D kiitos kun autatte, tää on mulle oikeasti iso asia. ja iso ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt mua alkaa jo ihmetyttämään, miten ylipäätään olen naimisiin asti päässyt? :D

Mamu halus päästä EU:n alueelle?

Ei kun finski halusi oleskelu- ja työluvan Turkkiin ;). Mamullahan oli jo tavatessamme työ- ja oleskelulupa Britanniaan. Ja olisihan niitä Saksaan, Ruotsiin, Hollantiin, Britteihin yms viejiä hänellä riittänyt. Minä pakotin sitten tulemaan Suomeen :saint:

Liki 9 v yhdessä ja ukko täyttää yhä kaikki kriteerit jotka olen asettanut. Ei hassummin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mamu halus päästä EU:n alueelle?

Ei kun finski halusi oleskelu- ja työluvan Turkkiin ;). Mamullahan oli jo tavatessamme työ- ja oleskelulupa Britanniaan.

quote]

Suomessahan te budjaatte.

Yhteistyössä