Millaiset on raskausmyrkytyksen oireet?pelkään että mulla on:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Siis eilen alkoi kuvottava olo ja yhdesti yöllä jouduin oksentaan. aamulla joutduin ottamaan tonnisen panadolin kun pää niin kipeä ja mahassa outo tunne ja muutenkin kuvottava olo... voikohan olla raskausmyrkytyksen oireita? olo ei kuitenkaan niin paha etteikö voisi olla normaalisti..mutta kuitenkin sellainen että olo ei ihan normaali ole..

Kuulostaa ennemmin ihan ruokamyrkytykseltä tai muulta vatsa/flunssapöpöltä. Turvotus ja kohonnut verenpaine ovat ne tyypillisimmät raskausmyrkytyksen oireet. Mutta jos epäilyttää, soita neuvolaan ja tarkistuta tilanne.

no mulla on turvotusta ja kauhee väsymys...kädetki niin turvonnut että ei nyrkiin saa ja valkoisia pilkkuja täynä..mietin myös ruokamyrkytystä kun eilen grilliltä hain ruokaa:/ ja samasta paikasta kun aikaisemmin syksyllä hain niin oli smat oireet

Mulla turvotusta tuli 1,5kg vuorokaudessa. Pää oli kipeä ja olemattomat valopallot ja lintuparvet lenteli näkökentässä. Verenpaine 160/100. Kädet tärisi ja lääkärissä todettiin vilkkaat refleksit. Olihan noita.

Muita oireit ovat vannemmainen kipu ylävatsalla ja proteiini virtsassa.

Yhteistyössä