Millaiset on CARENA LIE BACK LUX-sateenvarjorattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KOKEMUKSIA???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli sellaiset. Ihan ok rattaat, hieman halpikset tuntuiset ja aika ison tilan vievät kasattuina. Ja painavat paljon.
Isompaa lasta niissä on aika hankala työntää. Pienelle vauvalle ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Meillä oli sellaiset. Ihan ok rattaat, hieman halpikset tuntuiset ja aika ison tilan vievät kasattuina. Ja painavat paljon.

aaa... etteikö enää 2v:lle kannata hankkia...? ja minä kun oon kuullu mainostettavan, että pieneen tilaan menee...

Kiitos munkin puolesta, vaikken aloittaja ookkaan:) Ei ne sit käy meille, kun tartten kauppakeskuskäyttöön/auton takakonttiin, missä on jo toisen lapsen rattaat.

Meillä ovat käytössä kakkosrattaina. Vuoden ovat olleet ja hyvät ovat.
Ja menevät kyllä pieneen tilaan. Meidänkin autoon mahtuu sekä tavalliset vaunut että ne rattaat vaikkei mikään iso auto olekaan!
Enimmäkseen olemme käyttäneet rattaita esikoiselle, joka on nyt 2v2kk ja en ole kokenut huonoksi. Ainoastaan painoraja meinaa tulla kohta vastaan, joka on 15kg.

Itse kyllä siis suosittelen lämpimästi. :)

Ja piti vielä sanoman että ovat kuin unelmat shoppailuun kauppakeskuksissa. Kulkevat nätisti ja kääntyvät ketterästi. Ja kauppakassit saa roikkumaan ohjaustankoihin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja menevät kyllä pieneen tilaan. Meidänkin autoon mahtuu sekä tavalliset vaunut että ne rattaat vaikkei mikään iso auto olekaan!
Enimmäkseen olemme käyttäneet rattaita esikoiselle, joka on nyt 2v2kk ja en ole kokenut huonoksi. Ainoastaan painoraja meinaa tulla kohta vastaan, joka on 15kg.

ai tuo on painoraja? alkaa kohta sitten tulla meilläkin vastaan...

just sellaisiksi rattaiksi meinasin, että ovat aina autossa kontissa mukana jos kaupoilla tarvii.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on. Aika vähän käytetyt. En tykännyt. Osta pois? :D

no jaa, kun uudet saisin nyt puoleen hintaan... käytetyistä maksaisin ehkä neljäsosan...

No en mä tiedä mikä on ollut alkuperäinen hinta. Ite maksoin uutena puolisen vuotta sitten joku 80 euroa.

aaa... etteikö enää 2v:lle kannata hankkia...? ja minä kun oon kuullu mainostettavan, että pieneen tilaan menee...

Palsta tökkii, yritetään uudelleen.

No mikä nyt on kenellekin pieni tila. Jos vertaa vaikka Gracon perusmatkisten viemään tilaan, niin sitten menevät pieneen tilaan.

Menevät sellaiseen pitkään pakettiin, siis tosi pitkään. Nykyään meillä on Maclarenin sateenvarjorattaat ja ne vievät ehkö kolmasosan siitä, mitä Carenat koottuna...

Eikä 2 v:lle kannata hankkia niitä enää, koska kääntäminen esim. on tuskallista noin suuren lapsen kanssa.

Meillä on. Aika vähän käytetyt. En tykännyt. Osta pois? :D

no jaa, kun uudet saisin nyt puoleen hintaan... käytetyistä maksaisin ehkä neljäsosan...

No en mä tiedä mikä on ollut alkuperäinen hinta. Ite maksoin uutena puolisen vuotta sitten joku 80 euroa.

99? uutena, nyt 50?.

Palsta tökkii, yritetään uudelleen.

No mikä nyt on kenellekin pieni tila. Jos vertaa vaikka Gracon perusmatkisten viemään tilaan, niin sitten menevät pieneen tilaan.

Menevät sellaiseen pitkään pakettiin, siis tosi pitkään. Nykyään meillä on Maclarenin sateenvarjorattaat ja ne vievät ehkö kolmasosan siitä, mitä Carenat koottuna...

Eikä 2 v:lle kannata hankkia niitä enää, koska kääntäminen esim. on tuskallista noin suuren lapsen kanssa.

millaiset sitten 2v:lle???

ai tuo on painoraja? alkaa kohta sitten tulla meilläkin vastaan...

just sellaisiksi rattaiksi meinasin, että ovat aina autossa kontissa mukana jos kaupoilla tarvii.

Minun pienen autoni kontista nuo veivät puolet ; )
Nykyiset kun heittää sisään, ei huomaa että ovat siellä. Suosittelen siis kauppakeskuskäyttöön Maclarenin Triumpheja tai Voloja. Itse tilasin Triumphit Saksasta hintaan 59 euroa, mutta ne olivat edellisvuoden malli ja siksi halvat.

Noilla kulkee siis hyvin melkein nelivuotiaskin, jolla painoa on 18 kg. Niissä on painoraja muistaakseni 25 kg.

Mä tosiaan ostin sellaiset, mutta vaihdoin äkkiseltää Brion Pony -rattaisiin. Menevät mun mielestä jopa pienempään tilaan....

Tilaa Ponyt vievät enemmän kasattuina, mutta ovat monikäyttöisemmät ja menevät isommalla lapsella ainoina rattaina pitkään.

Mä tosiaan ostin sellaiset, mutta vaihdoin äkkiseltää Brion Pony -rattaisiin. Menevät mun mielestä jopa pienempään tilaan....

Tilaa Ponyt vievät enemmän kasattuina, mutta ovat monikäyttöisemmät ja menevät isommalla lapsella ainoina rattaina pitkään.

No se riippuu autosta. Itellä on farmari ja ne menevät sinne takaluukkuun sivuttaissuunnassa pystyyn. Ja vievät siis vähemmän tilaa, mitä Carenat.

Yhteistyössä