Millaiset oireet poskiontelontulehduksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmu"

Vieras
Missä kohtaa oireet tuntuvat?
Aamulla nenä ihan tukossa, niistäessä kaltasta räkää, oikea poski ihan arka, kun painaa.Aiemmin tuntui jomotusta korvan yläpuolella(ei korvasärkyä)

Kun laittaa pään polvien väliin alas, tuntuu jumalaton paineen tuntu poskissa. Joskus räkä on pulpunnun omia aikojaan nenästä, vaikka olen maannut selälläni, silloin on tapahtunut tee-se-itse-onteloiden-tyhjennys. Oli tosi villi tunne, kun räkää vaan tursusi... Kova pääkipu, kun yskii. Yleispahaolo.

väsymystä on ollut ja ylähampaiden tienoilla kipua, mutta kun niissä ei pitäisi olla vikaa, kun on korjattu.poski kuumottaa, on paineluarka, pientä särkyäkin ehkä vähän ja nenässä kutittaa koko ajan ja valuttaa toisinaan myös ihan vetistä eritettä aamuisen räkäeritteen lisäksi

[QUOTE="mimmu";29127770]väsymystä on ollut ja ylähampaiden tienoilla kipua, mutta kun niissä ei pitäisi olla vikaa, kun on korjattu.poski kuumottaa, on paineluarka, pientä särkyäkin ehkä vähän ja nenässä kutittaa koko ajan ja valuttaa toisinaan myös ihan vetistä eritettä aamuisen räkäeritteen lisäksi[/QUOTE]
myös hammaskipuna se voi oireilla

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29127775:
myös hammaskipuna se voi oireilla

ok, normaali lämpö mulla päälle 36 ja nyt koholla.kai tarvii soittaa lekuriin ja tarkistuttaa tilanne vaikka naurasivat mut oireineni pihalle

[QUOTE="mimmu";29127779]ok, normaali lämpö mulla päälle 36 ja nyt koholla.kai tarvii soittaa lekuriin ja tarkistuttaa tilanne vaikka naurasivat mut oireineni pihalle[/QUOTE] poskiontelotulehduksessa kuumetta ei välttämättä ole, eikä myöskään sepit ole koholla

Yhteistyössä