Pidin yllätysbileet miehelle.
Olin mukamas suunnitellu muuta menoa ko. päivälle vaikka mies ottanut vapaat siihen. Sisarukset kävivät päivää ennemmin "synttärikahvilla" jossa oli tarjolla pakastesuklaa kakku ja paistovalmiita pullia k-kaupasta. illalla mies totesi että olisit voinut kaakun edes tehdä. Oli ihan vihainen.
No, aamulla sillä oli vapaapäivä. Mulla oli ongelma että millä saan sen talosta pois. Veljensä keksi että pitää pellettikuorma viedä toiselle paikkakunnalle ja purkia se. Nakitti miehen ajamaan traktoria 40km päähän siskonsa luo. Siellä ne sitten purkivat kuormaa ja kuulemma jossain vaihees mies nakannu lapion menemään ja kironnu ja pannu sohvalle maata. Todennu siskollensa että hyvää syntymäpäivää vain... =)
No, kaverin kanssa oli sovittu että lämmittää saunan ku niillä mökki. Olin laittanu saunakamppeet ja sikspäkin kaljaa veljelle mukaan. Autolla kun lähtivät veljensä ajoi kaverin luo ja jätti miehen sinne pihaan seisomaan saunapussin kans ja sanoi että sun kyytis loppuu tähän. Raasu ei vieläkään tajunnu mistä on kyse.
No tällä välin kävin hakemas salas leivotut kaakut ja muut tarjottavat ja laitoin talon kuntoon. Vieraat saapuivat tuntia ennen.
Koska oli talvi, niin oli helppo piilottaa autot naapurin pihaan ja sitten sain viestin kun saunominen on ohi niin laitettiin talo pimeäksi ja sullouduttiin keittiöön.
Saunakaveri oli kehunu jotta heillä muuta menoa että vievät miehen kotiin ny, kaikkien kaverien kans oli sovittu että kun mieheni soittelee jotta mennäänkö johonkin niin niillä oli muuta menoa.
Se oli aiva itkuun purskahtamas ku tuli kotiin, ovi lukos, ei edes pihavaloa päällä, sitte se tuli tupaan ja laitto valot päälle ja hip hei, juhlathan ne siinä...
Meni aiheen vierestä mut pakko kertoa.
Ohjelmana meillä oli erotiikkaesittelijä sekä karaokea + booli ja syömiset. Yleistä seurustelua.