Milläiset kenkäkorut teidän perheilläänne on crocs kengissä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omppu

Vieras
Siinähän se kysymys tulikin. Tai voihan ne olla myös jäljitelmät joita on käytössä.
meillä on hello Kittyjä , Littlest pet Shoppeja ja Mikki hiiri j& Minni Hiiri kolmiulotteiset korut

Näin täälä ei saa vastata, mutta vastaan silti. Meillä ei ole niin hirveitä ja huonoja muovikenkiä, eikä tule. Feikkiä tai ei, muovia kaikki ja äärettömän rumia.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Apuaa!!!:
Mistä olette löytäneet noita hello kitty, petsejä ym. koruja?
Huuto.netissä myydään esim. paljon just noita

Kävin kattelemassa huutonetissä ja ihania olivat esim.
http://salattu.huuto.net/kohteet/littlest-pet-shop-ruskea-kissa---kenkakoru-uusi/136411695

Tytöllä on Littlest Pet Shopeja ja Hello Kittyä, ja joissain Crocseissa jotain kukkia, perhosia yms.

Pojalla on Salama Mc Queen.

Mulla ei oo mitään mutta haluaisin luurangon, se olis aika kähee röntgenosastolla :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
ei kannata ostaa noita huuto.netin halpis koruja! Itse ostin niitä pussillisen tytölle ja enää vaan muutama ehjänä :( Eivät kestä käytössä!

Kai ne nyt ihan yhtä lailla pysyy kun kalliimmatkin korut. Kummassakin tapauksessa on liimattu kaksi muovia toisiinsa. Eihän niiden ole tarkoituskaan pysyä maailman tappiin asti kiinni. Liimaa uudelleen jos irtoaa, sellaisella jyty liimalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin täälä ei saa vastata, mutta vastaan silti. Meillä ei ole niin hirveitä ja huonoja muovikenkiä, eikä tule. Feikkiä tai ei, muovia kaikki ja äärettömän rumia.
Peesi. Erään ortopedin sanoin; ne saisi kaikki kerätä tästä maasta kasaan ja polttaa roviolla.

Mulla on kukkia, nalle puh hahmoja, apina, tipu, sydän timantti, yms. + plus ulkomailta tilattuja kirjaimia :) crocsien hyvä puoli on että ne ovat kätevät mukavat ja ihan nätitkin. varsinkin korujen kera :)

Yhteistyössä