millaiset hiukset sinulla on?

Mun olis päästävä kampaajalle ja nyt taas mietin vaihteeksi että miten leikkais (aina sama ongelma). Haluan jotain uutta, mutta en taas haluaisi liian lyhyeksi leikata. Nyt tukka olkapäille asti ja on tosi "luuskan" oloinen. Haluan räväkkää, mutta taas kuitenkin hillittyä (ei siis yliampuvaa). Otsatukasta ei mies välitä, mutta harkitsen sitäkin. Laittakaas omasta tukasta kuvia taikka malliehdotuksia. Netistä etsittäessä mulla menee vaan hermo.
 
Noo et kyllä tällasia halua mimmoset mulla on :D Mulla on "tumman" ruskeat puolitpitkät ja mitäänsanomattomat hiukset. Tumma on lainausmerkeissä sillä väri on pahasti haalistunut :p
Tänään pitäis pistää värinpoisto.. Blondaus-projekti alkaa :kieh:
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja leidi laulaa:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Musta ei kauheesti apua ole :D Mulla on olkapäiden alle luonnonkiharat hiukset pääosin tummat mutta vaaleeta löytyy myös vähän.
samanlaiset oli, nyt leikkasin sellaseks, että takaa aika lyhyet, edestä pidempäää hiusta, ja föönaan joka aaumu:)
Voi kun tekis mieli pätkästä nää... Mä kasvatan näitä vielä kesään että saan hääkampauksen ja sitte lähtee tukka :D Tosin tää on aika helppo nyt kun on näin pitkä kun saa sutastua tukan kiinni aamusin kun lasten kanssa on kotona :D
 
Miss
Pitkästä aikaa taas ihana tosi hyvä lyhyt leikkaus. Oma hiuslaatu niin syvältä että ihan turha yrittää pitää pidempänä, jos ne yltää kiinni niin on aika menne kampaajalle. Onneks sopii oikein hyvin tää lyhyt malli kun on sirot kasvonpiirteet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja leidi laulaa:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Musta ei kauheesti apua ole :D Mulla on olkapäiden alle luonnonkiharat hiukset pääosin tummat mutta vaaleeta löytyy myös vähän.
samanlaiset oli, nyt leikkasin sellaseks, että takaa aika lyhyet, edestä pidempäää hiusta, ja föönaan joka aaumu:)
Voi kun tekis mieli pätkästä nää... Mä kasvatan näitä vielä kesään että saan hääkampauksen ja sitte lähtee tukka :D Tosin tää on aika helppo nyt kun on näin pitkä kun saa sutastua tukan kiinni aamusin kun lasten kanssa on kotona :D
Joo, se on/oli näppärää, kun sai nopeesti kiinni.

 
itse olen parturi-kampaaja ja voin tällä hetkellä vain häpeillen todeta että suutarin lapsella ei ole kenkiä :ashamed: ylikasvanu kerrostettu lämmin tummanruskea tukka jonka latvoista sais leikkoa muutaman sentin huonoa pois... :D
 

Yhteistyössä