Millaiset 40-vuotissynttärit?

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Hyvät ystävät koolle, hyvää musaa ja ruokaa ja juomaa. Ehkä saunomista ja jotain kivoja seurapelejä (riippuu, mimmoista porukkaa). EI KARAOKEA.
Juu en tykkää karaokeasta itsekään joten sitä ei ainakaan :snotty:

Kotona vai jossain muualla?
Voi ihan hyvin olla kotonakin jos mahtuu olemaan (sopiva määrä vieraita ja ehkä omakotitalo, että voi sään salliessa oleskella myös ulkona).

No mie olin just tulossa sanomaan, että nimenomaan karaokea :ashamed: , mutta me tykätään itse laulaa ja meillä on tapana ystävien kesken muutenkin viettää karaoke-iltoja.
Makujahan on monia.

Jotain musiikkia kuitenkin, vaikka sit taustamusiikkina.
Tarjottavana esim. salaatteja, jotain pizzaa, suolaista piirakkaa... mistä nyt itse tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
No mie olin just tulossa sanomaan, että nimenomaan karaokea :ashamed: , mutta me tykätään itse laulaa ja meillä on tapana ystävien kesken muutenkin viettää karaoke-iltoja.
Makujahan on monia.

Jotain musiikkia kuitenkin, vaikka sit taustamusiikkina.
Tarjottavana esim. salaatteja, jotain pizzaa, suolaista piirakkaa... mistä nyt itse tykkää.
Juu, kaikkein paras olis, jos joku osaa (oikeesti) soittaa ja muut laulaa sit mukana, mut ei mitään karaokea. Mun veli paineli kitara kainalossa meillä synttäreillä ja muut ehdotteli biisejä ja sit hoilailtiin mukana.

vieras
Jos juhlat ei oo viralliset, niin kotona on mielestäni mainio paikka viettää juhlia. Toinen vaihtoehto vois tietysti olla metsästysmaja, ne kun yleensä sijaitsee varsin kivalla paikalla ja niissä on kivat varusteet.

Alkuperäinen kirjoittaja shalaya:
... ja sitten päivänsankari lähtee rollaattorilla kohti huonettaan vaipaat housussa kahisten ...
:LOL:

Juu huomasin juuri, että juhlien profiili on paljon kiinni siitäkin paljonko aikoo kutsua väkeä. Jos kutsuisin kaikki ystävät ja hyvät kaverit, joukko kasvaa niin isoksi ettei sen kanssa ainakaan kotona sauno. Voi olla, että jäisi muutenkin kämppä pieneksi. Piha on tietysti ok, mutta sitten ollaan niin ilman armoilla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Karaookkea ehottomasti. Siis ne laulaa jotka tahtoo...
Ja ne jotka ei kestä kuunnella niitä, jotka omasta mielestään osaa laulaa (mut ei oikeesti osaa) lähtee alta aikayksikön johonkin muualle.
Baareissa saa laulaa ja kuunnella ihan joka vkl nuotin viereisiä laulajia jos haluaa. :D
Tämä tässä karaokessa on se pointti. Ihan kivaahan se on, jos kaikki osaisivat laulaa, mutta illan tummetessa ja alkoholin virratessa (kyllä, näissä juhlissa juodaan B) ) taito ja yritys eivät aina kohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
synttärit on parhaat sillon kun täyttää 25 :) sen jälkeen kannattaa juhliminen lopettaa :D
Ei vaan 30v :) 25 v ei vielä tiedä elämästä mitään.
Ikävä kyllä, jotkut tietää jo 25-vuotiaina elämästä jotain, joten sanoisin, että 20-vuotissynttärit on ne parhaat.

Tai 18-vuotissynttärit, mä juhlin niitä kahtena vuotena peräjälkeen. :D

Olen kyllä ollut mukavilla 30v. päivillä, jotka olivat sankarin kotona. Ja piha oli käytössä, katettuna katoksella. Ja tarjolla oli pientä suolaista, salaattia, patonkia jne. ja kakkua. (omat juomat)
Viimeksi olin 50v. päivillä. Kotioloissa nekin. Hyvää ruokaa, ei liiaksi vieraita. Mukavaa yhdessäoloa.

Yhteistyössä