Mulla olisi synttärit edessä parin kuukauden päästä ja oikeastaan haluaisin pitää kunnon juhlat. Millaiset ovat hyvät synttärit? Missä ne pidetään, mitä siellä tehdään ja ennen kaikkea tarjotaan?
Tuohan olisi ihan unelma! Mutta ei taida onnistua täälläAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minulla oli hyvät synttärit. Tosin minä en ollut niitä järjestänyt, vaan naapurit ja ystävät.
=)
Ne on vielä lastenkutsut!!! *vitsi*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:synttärit on parhaat sillon kun täyttää 25sen jälkeen kannattaa juhliminen lopettaa
![]()
Juu en tykkää karaokeasta itsekään joten sitä ei ainakaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Hyvät ystävät koolle, hyvää musaa ja ruokaa ja juomaa. Ehkä saunomista ja jotain kivoja seurapelejä (riippuu, mimmoista porukkaa). EI KARAOKEA.
Voi ihan hyvin olla kotonakin jos mahtuu olemaan (sopiva määrä vieraita ja ehkä omakotitalo, että voi sään salliessa oleskella myös ulkona).Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Juu en tykkää karaokeasta itsekään joten sitä ei ainakaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Hyvät ystävät koolle, hyvää musaa ja ruokaa ja juomaa. Ehkä saunomista ja jotain kivoja seurapelejä (riippuu, mimmoista porukkaa). EI KARAOKEA.
Kotona vai jossain muualla?
Juu, kaikkein paras olis, jos joku osaa (oikeesti) soittaa ja muut laulaa sit mukana, mut ei mitään karaokea. Mun veli paineli kitara kainalossa meillä synttäreillä ja muut ehdotteli biisejä ja sit hoilailtiin mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:No mie olin just tulossa sanomaan, että nimenomaan karaokea :ashamed: , mutta me tykätään itse laulaa ja meillä on tapana ystävien kesken muutenkin viettää karaoke-iltoja.
Makujahan on monia.
Jotain musiikkia kuitenkin, vaikka sit taustamusiikkina.
Tarjottavana esim. salaatteja, jotain pizzaa, suolaista piirakkaa... mistä nyt itse tykkää.
Ja ne jotka ei kestä kuunnella niitä, jotka omasta mielestään osaa laulaa (mut ei oikeesti osaa) lähtee alta aikayksikön johonkin muualle.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Karaookkea ehottomasti. Siis ne laulaa jotka tahtoo...
Alkuperäinen kirjoittaja shalaya:... ja sitten päivänsankari lähtee rollaattorilla kohti huonettaan vaipaat housussa kahisten ...
Tämä tässä karaokessa on se pointti. Ihan kivaahan se on, jos kaikki osaisivat laulaa, mutta illan tummetessa ja alkoholin virratessa (kyllä, näissä juhlissa juodaan B) ) taito ja yritys eivät aina kohtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ja ne jotka ei kestä kuunnella niitä, jotka omasta mielestään osaa laulaa (mut ei oikeesti osaa) lähtee alta aikayksikön johonkin muualle.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Karaookkea ehottomasti. Siis ne laulaa jotka tahtoo...
Baareissa saa laulaa ja kuunnella ihan joka vkl nuotin viereisiä laulajia jos haluaa.![]()
Mulla ne on 1½v päästä.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mulla olisi synttärit edessä parin kuukauden päästä ja oikeastaan haluaisin pitää kunnon juhlat. Millaiset ovat hyvät synttärit? Missä ne pidetään, mitä siellä tehdään ja ennen kaikkea tarjotaan?
Ei vaan 30vAlkuperäinen kirjoittaja vieras:synttärit on parhaat sillon kun täyttää 25sen jälkeen kannattaa juhliminen lopettaa
![]()
Juu meinasi tulla vetelät housuunAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Lähetin sulle yhden idean![]()
Ikävä kyllä, jotkut tietää jo 25-vuotiaina elämästä jotain, joten sanoisin, että 20-vuotissynttärit on ne parhaat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei vaan 30vAlkuperäinen kirjoittaja vieras:synttärit on parhaat sillon kun täyttää 25sen jälkeen kannattaa juhliminen lopettaa
![]()
25 v ei vielä tiedä elämästä mitään.