Millaiset 30-vuotisbileet??

Millaisissa 30-vuotispippaloissa olette olleet? Millaiset juhlat itse järjestit? Millaista ruokaa/ohjelmaa/juomaa? Onnistuiko? Tykkäsivätkö vieraat?

Olen suunnitelemessa omia juhliani ja kaipaisin ideoita/neuvoja/tms. En halua tavallista "illanistujaisjuhlaa" vaan jotain erilaista... Osanottajia ei ole monta (alle 10) - vain parhaimmat/läheisimmät ystävät ja kaverit (tietty myös oma mies, joka on lupautunut kokiksi&lastenhoitajaksi, kiitos siitä hänelle).

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen! Ilmoitan sitten, millaiset partyt oli B)
 
Mun kolmekymppiset vietettiin Kreetalla, näin ollen bileet kesti viikon :whistle: :whistle:
Päästiin miehen kanssa kahdestaan lähtemään matkalle ja pyydettiin paria pariskuntaa mukaankin, mutta kukaan ei tuolloin päässyt lähtemään...Paitsi yksi, meidän parhaat kaverit, tulivat ja YLLÄTTIVÄT meidät..Mä olin ennen matkaa sanonut, jo ehkä kuluneenkin fraasin, "tervetuloa vaikka pienemmänkin pullon kanssa"..ja hehän tulivat sen pienen pullon kanssa..Kyllä meillä oli hauskaa!!!
 
Mun kolmekymppiset juhlittiin eka koko perheen kanssa syöden mäkkärissä(hurjaa vai??)ja päivä lasten kanssa tuhlaten kaupungilla.
Sitten illalla käytiin miehen kanssa syömässä paremmin,tanssimassa,ja muutamalla lasillisella-tais sitä karaokeakin laulaa...
 
Mun kolmekymppisiä vietettiin vajaan 30 ihmisen voimin. Teemana oli 70 luku ja pukeutuminen ja muu rekvisiitta, musiikki jne sen mukaan. Hauskaa ja vauhdikasta oli meno ja monesti on niitä bileitä mietitty jälkikäteen!
 
Mun kolmekymppisiä vietettiin kanssa 70-luvun henkeen ja oli pukeutumispakko, paras pariskunta palkittiin viinipullolla. Lapsi oli hoidossa ja meitä aikuisia oli n. 20. Oli juomaa, hyvää syötävää, biletystä ja karaokea. Koti oli sisustettu 70-luvun henkeen, riitti kun kävi kirppiksellä ja lapsuuden kotona vintissä....Oli aivan mahtavaa ja jossain vaiheessa yks parikunta olis halunnu kähteä kaupungille, kun kerrankin sai olla ilman lapsia. Valitettavasti kukaan ei halunnu mukaan, vaan huudatettiin stereoita kympillä ja meno oli MAHTAVA!!
Meiheltä sain 30 TUMMANPUNAISTA RUUSUA ja perinteisesti väänsin itkut kaikkien nähden!!! :heart: (saa nähdä mitä nelikymppisille sit....)
 
tuulituisku harmaana
Mulla oli kesällä 30v-grillijuhlat, väkeä n.20. Läheisimmät ihmiset mukana, omat lapset hoidossa. Grillattiin erilaisia vartaita(kana, härkä,possu),oli patonkia, salaattia ja uuniperunoita. Syötiin aivan rannassa, oli kaunis lämmin kesäsää. Saunottiin rantasaunassa järven rannalla ja loppu illasta osa porukasta lähti baariin jatkoille =)
 
bobby
Mulla oli mukavat grillikekkerit kesalla. Aika pienella porukalla oltiin, jotain alle 30 vierasta. isani oli grillimestarina, aiti kahvi- ja mieheni kirjurina kun pelattiin renkaanheittoa, tikkaa, petagia ja molkkya. Aitini sisaret esittivat "baletti-esityksen".Kaikilla oli oikein kivaa ja tunnelma rento.
 
Mun 3-kymppiset oli 80-luvun bileet. Olenhan ollut nuori 80-luvulla ja silloin hillunut discoissa ym. Sisustettiin discon tapaiseksi koti; julisteita oli seinillä jne. Musiikki oli sen ajan musiikkia. Tallessa oli vielä joitakin muovikorviksia, valkoisia avokkaita, olkatopattuja paitoja, Dingo-huiveja, paella-vöitä, kreppirautaa jne jne. Meikit oli sinistä ripsaria ja luomiväriä jne. Vieraita oli 20. Tarjosin ruuat ja juomat. Voileipäkakkua, salaattia, piirakoita yms taisi olla ruuat. Sit oli kaljaa, siideriä ja boolia. Juhlista nyt 4 vuotta aikaa. Oli aivan mahtavaa, aina kun tuli uusi vieras, kaikki nauroivat katketakseen. Ja sai astua hetkeksi siihen ihanaan nuoruuden hulluuteen. Myös kun miehet olivat pukeutuneet, oli tosi hauskaa. Pari ei ollut pukeutunut, mutta tunsivat varmaan itsensä vähän ulkopuolisiksi. Ne on olleet ihan parhaat bileet ikinä! Kaverit tekivät mulle laulun ja lauloivat sen sitten minulle.
 
Minä järjestin juhlat kavereilleni. Meitä oli muistaakseni kymmenisennaista. Olen syntynyt kesän korvalla, joten nautimme päivästä ulkona (kotini pihalla). Olen tuntenut kaverini vuosia, joten järjestin heille puheen. Likat istuivat pihalla puutarhatuoleissa ja keinussa. Pystytin "puhuja"pöntön ja pidin puheen. Puheessa kerroin jokaisesta erikseen, mm. missä olimme tavanneet, mitä oli jäänyt päällimmäiseksi ystävyydestä mieleen. Kaikista tämä puhe oli mielettömän hauskaa. Pihalla oli tarjolla tervetuliaismaljana kuohuviiniä, jossa lasin pohjalla oli jäinen mansikka. Muuta juomaa oli olutta, siideriä ja boolia. Ruokana oli täytettyjä ohukaisia kasvis- ja lihatäytteellä. Kahvin kanssa oli valkosuklaakakkua. Nautimme auringon paisteesta ulkona, saunoimme ja söimme. Meillä kaikilla oli ratkiriemukasta ja kaikki muistavat yhden tapauksen varmasti.

Olimme juuri muuttaneet paria viikkoa aikaisemmin. Eli vietimme samalla ikäänkuin tupaantuliaisia. Illan hämärtyessä esittelin likoille taloa ja myös koko talon pituudella olevaa käyttöullakkoa. Rymistelimme kaikki talon päädystä portaita pitkin ylös ullakolle tiirailemaan tätä mahtavaa varastointi tilaa. Olimme kaikki ylhäällä ullakolla, kun yht´äkkiä alhaalta portailta kuuluu miehen ääni; Pena! Pena oletko sinä siellä? Me säikähdimme aivan vietävästi. Likat tyrkkivät minua, että mene katsomaan, kuka siellä huutelee? Minä menin ulos ja portaiden alapäässä seisoi parikymppinen nuorukainen, pienessä sievässä. Kysyin nuorukaiselta, että mitäs sinä täällä huutelet? Kaveri tuumi, ettei se Pena ole siellä? Minä sanoin, ettei täällä ketään Penaa ole. Kaveri tuumi, että mihis se Pena nyt on hävinnyt, kun tässä kerran asuu? Ei täällä ketään Penaa asu, vastasin. Nuorukainen intti, että kyllä Pena asuu tässä talossa. Sitten minulla välähti, talon entinen omista ja oli Pena ja kaveri luuli, että Pena pitää juhlia ja ajatteli tulla kuokkimaan. Pyysin kaveria kohteliaasti poistumaan omalle tontilleen ja me jatkoimme juhlintaa. Näiden juhlien jälkeen ovat kaverini muistaneet aina kysellä, ei Penaa ole näkynyt?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 13:54 -mammutti- kirjoitti:
Minä järjestin juhlat kavereilleni. Meitä oli muistaakseni kymmenisennaista. Olen syntynyt kesän korvalla, joten nautimme päivästä ulkona (kotini pihalla). Olen tuntenut kaverini vuosia, joten järjestin heille puheen. Likat istuivat pihalla puutarhatuoleissa ja keinussa. Pystytin "puhuja"pöntön ja pidin puheen. Puheessa kerroin jokaisesta erikseen, mm. missä olimme tavanneet, mitä oli jäänyt päällimmäiseksi ystävyydestä mieleen. Kaikista tämä puhe oli mielettömän hauskaa. Pihalla oli tarjolla tervetuliaismaljana kuohuviiniä, jossa lasin pohjalla oli jäinen mansikka. Muuta juomaa oli olutta, siideriä ja boolia. Ruokana oli täytettyjä ohukaisia kasvis- ja lihatäytteellä. Kahvin kanssa oli valkosuklaakakkua. Nautimme auringon paisteesta ulkona, saunoimme ja söimme. Meillä kaikilla oli ratkiriemukasta ja kaikki muistavat yhden tapauksen varmasti.

Olimme juuri muuttaneet paria viikkoa aikaisemmin. Eli vietimme samalla ikäänkuin tupaantuliaisia. Illan hämärtyessä esittelin likoille taloa ja myös koko talon pituudella olevaa käyttöullakkoa. Rymistelimme kaikki talon päädystä portaita pitkin ylös ullakolle tiirailemaan tätä mahtavaa varastointi tilaa. Olimme kaikki ylhäällä ullakolla, kun yht´äkkiä alhaalta portailta kuuluu miehen ääni; Pena! Pena oletko sinä siellä? Me säikähdimme aivan vietävästi. Likat tyrkkivät minua, että mene katsomaan, kuka siellä huutelee? Minä menin ulos ja portaiden alapäässä seisoi parikymppinen nuorukainen, pienessä sievässä. Kysyin nuorukaiselta, että mitäs sinä täällä huutelet? Kaveri tuumi, ettei se Pena ole siellä? Minä sanoin, ettei täällä ketään Penaa ole. Kaveri tuumi, että mihis se Pena nyt on hävinnyt, kun tässä kerran asuu? Ei täällä ketään Penaa asu, vastasin. Nuorukainen intti, että kyllä Pena asuu tässä talossa. Sitten minulla välähti, talon entinen omista ja oli Pena ja kaveri luuli, että Pena pitää juhlia ja ajatteli tulla kuokkimaan. Pyysin kaveria kohteliaasti poistumaan omalle tontilleen ja me jatkoimme juhlintaa. Näiden juhlien jälkeen ovat kaverini muistaneet aina kysellä, ei Penaa ole näkynyt?!
Apua! Onkohan eräs vanha ystäväni ollut näissä bileissä, koska hänelle oli juurtunut jostain juuri tuo mainitsemasi "ei penaa ole näkynyt?" joka sitten levisi meidänkin välille...! :whistle: :attn: Ystäväni oli kotoisin raumalta, mutta asui pitkään helsingissä. Voisikohan olla jotain samaa perua tässä jutussa? =) =)
 
Olen uusi täällä ja ajattelin osallistua keskusteluun... Mun 30-kymppiset vietin kahden ystävän kans samalla kertaa. Varasimme pienen pubin, ystäviä kutsuimme noin 100 ja sen verran porukkaa oli. Tilaisuus oli yksityinen, vuokraa emme maksaneet, kunhan illan normaali myynti ylittyi joka pienessä paikassa oli vain 1000e..
Itse teimme ruoat, kiusausta, salaattia ja patonkia. Pieni booli joka alkumaljoiksi ja muuten juomat tiskiltä. Musiikkia soitimme pubin stereoilla, levyt vaihdoimme itse tai henkilökunta.
Lahjoja emme halunneet vaan halukkaat saivat laittaa "lantin" ämpäriin ja sillä saimme katettua ruoka menot.
Nyt neiti heräs.
Mukavia synttäreitä sinulle!!
 
Mä täytin 30 n.kk sitten ja otettiin 8 ystävää mukaan ja lähdettiin mökille juhlimaan 2 pväksi.Oli kokkiystäviä mukana,joten saimme nauttia ihanasta ruoasta jne.Vauva jäi mummulle hoitoon.

Oon ollut yksissä kolmekymppisjuhlissa,jossa oli teemana lastenkutsut,ongintaa ym.Sit vois olla kiva järkätä bileet syntymävuoden teemaan tms....Hauskoja kemuja =)
 

Yhteistyössä