Millaisesta sisustuksesta pidät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuten varmaan jokainen jo tietää, rakastan väriyhdistelmää: valkoinen, tummanruskea, beige ja vaaleansininen :heart: . Pelkistetty maalaisromantiikka taitaa olla se mun juttuni. Niin ja meidän antiikkiset talonpoikaismööpelit on just eikä melkein täydellisiä kaikki :heart: . Muut on entisöity, mutta yksi (arkku) on alkuperäisessä maalissaan.

Meillä ei ole uutta muu kuin talo itsessään. Sängyt ja keittiönpöytä on joskus ostettu uusina, mutta kaikki muu on vanhaa, joko antiikkia (enemmistö) tai käytettynä ostettua (mm. esikoisen sänky, sohvakalusto jne. ).

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Valkoisesta ja harmaasta en oikein tykkää. Eikä silleen innosta myöskään pelkkien peessien yhdistely.

Mä tykkään juuri valkoisesta, harmaasta ja beigestä. Lisäksi mustasta ja näitä värejä eri sävyissä, valkoista paljon. Lisäksi tumma puu. Selkeät linjat, pelkistettyä, ei rönsyilevää, eikä ylimääräisiä tavaroita missään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuapina:
Tässä blogissa on mun mielestä kivoja tyylejä, niin heidän omassa sisustuksessa kun inspiraatiokuvissakin. Ja on muutenkin kiva blogi! :) http://beyondcontemporary.blogspot.com/search/label/tapetti%20ja%20tavara

Tuolla blogissa oli paljon kaikkea ihanaa :heart: Lähtee kirjanmerkkeihin :flower:

Tykkään kylmistä sävyistä ja materiaaleista. Valkoista, mustaa, harmaata, lasia, kiveä, terästä. Sit jotain pirteitä tekstiilejä tuomaan pehmeyttä, kivoja värejä turkoosia, fuksiaa, violettiä, v.sinistä. Jotain kivoja pintoja, rosoista kiveä, pehmeää pörröistä villaa yms.

Tykkään hauskoista muodoista, mutta silti mahdollisimman yksinkertaisesta ja pelkistetystä.

Mä tykkään selkeydestä, valosta ja tilasta. En missään nimessä ahtaudesta, tavaranpaljoudesta, hankalista kynnyksistä, lukuisista matoista ja kompastumisen paikoista (olen kömpelö :D ).

Tykkään siitä, ettei ole värien sekamelskaa, vaan muutama pääväri. Valtaväreinä valkoinen, harmaa, tumman ruskea. Sitten lisänä kunnon väriläiskiä muutamissa seinissä/ huoneissa.

Modernin ja kirppishuonekalujen ja esim koristeellisten kristalliskruunujen yhdistäminen on mun juttu. Enemmän modernia ja selkeitä muotoja kirppishuonekaluissakin, sitten mausteena joku koristeellinen ja vähän "mahtipontinenkin" juttu.

Yhteistyössä