Millaisesta ihmisestä tulee sossupummi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aino"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ville";29197949]Sinä saat kuvitella minut kouluttamattomaksi luuseriksi ihan vapaasti, se ei ota minulta pois tätä upeaa elämää, jota saan perheeni kanssa nauttia. Jatka vaan, on melkein nautinnollista nähdä, kun väännät veistä omassa haavassasi.[/QUOTE]

:D On varmasti sulla upeaa elämää, kaksplussalla 24/7 haukkumassa ihmisiä.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
[QUOTE="vieras";29197933]Niin niin, mielikuvitusmailmassasihan sinä oot varmasti vähintään lääketieteen tohtori, jolla on vaimo ja kolme lasta, hieno talo ja laaja kaveripiiri. Todellisuudessa kutenkin oot yksinasuva, mielenterveysongelmista kärsivä kouluttamaton luuseri, joka ei tule muiden ihmisten kanssa toimeen sekuntiakaan. No, oot ilmeisesti sentään päässyt niiden spurgujen joukosta kuiville[/QUOTE]

Mä en vaan voi käsittää miten joku voi puhua noin ilkeästi jostain mielenterveysongelmaisesta.
Puhuisiko joku noin syöpää sairastavasta?
Yhtälailla sairauksia ovat ne psyykepuolenkin sairaudet, järkyttävää että niihin sairastuminen tekee luuseriksi mutta syövän sairastaminen sankariksi ja selviytyjäksi.

Mä en vaan voi käsittää miten joku voi puhua noin ilkeästi jostain mielenterveysongelmaisesta.
Yhtälailla sairauksia ovat ne psyykepuolenkin sairaudet, järkyttävää että niihin sairastuminen tekee luuseriksi mutta syövän sairastaminen sankariksi ja selviytyjäksi.

Villelle se on kato pahin mahdollinen asia, niin siksi.

Ei minua haittaa tuon katkeran yh:n tilitykset. Tuossa toisessa ketjussa jo vastaileekin minuna. Että se niistä mielenterveysongelmista.

[QUOTE="ville";29197963]Ei minua haittaa tuon katkeran yh:n tilitykset. Tuossa toisessa ketjussa jo vastaileekin minuna. Että se niistä mielenterveysongelmista.[/QUOTE]

En oo kyllä sinuna vastannut mihinkään, sä oot vainoharhainen.

[QUOTE="ville";29197970]Etpä tietenkään.[/QUOTE]

No en 100% varmasti oo kirjoittanut. Luuletko ettei sulla oo täällä enempää vihamiehiä kun kaikkia kuitenkin haukut joka päivä 24/7

[QUOTE="vieras";29197974]No en 100% varmasti oo kirjoittanut. Luuletko ettei sulla oo täällä enempää vihamiehiä kun kaikkia kuitenkin haukut joka päivä 24/7[/QUOTE]

Minua vihaavat kaikki. Mahdatko tietää, mitä tarkoittaa 24/7? Ei minulla todellakaan ole aikaa arkena täällä sinua sättiä. 8-16 aika kuluu tuottavammin.

[QUOTE="ville";29197982]Minua vihaavat kaikki. Mahdatko tietää, mitä tarkoittaa 24/7? Ei minulla todellakaan ole aikaa arkena täällä sinua sättiä. 8-16 aika kuluu tuottavammin.[/QUOTE]

Mikäs sä oot ammatiltasi?

Arvasin ettet vastaa. Toivottavasti et kuitenkaan ihmisten kanssa oo työssäsi tekemisissä, jos oot niin sääliksi käy sun asiakkaita. Olisi kauheaa jos olisit vaikkapa lastentarhanopettaja tai opettaja

Se että on lapsesta asti ollut kotona, ei kesätöitä tai mitään. Vanhemmat ei patista mihinkään. Mennään kouluun, mutta jätetään kesken. Mennään toiseen kouluun, mutta sekään ei kiinnosta. Päivät istutaan koneella omissa maailmoissa. Ei olla sosiaalisia tai aktiivisia, jotta oma elämä parantuisi. Ei haeta kesätöihin, saati muihin töihin, jotta saisi kokemusta.

Yhteistyössä