Millaisen "käsilaukun" mitäsnytten leidit omistaa?

13.06.2007
399
0
16
Tänään haahuilin ja kiertelin laukkukaupoilla. Mutta olivat niin aneemisia ja rumia. Nuorin poika mulla olikin makutuomarina, mutta ei löytynyt ei. Mulla on ollut sellainen pieni selkäreppu, ja se on siitä hyvä että kädet jää vapaaksi. Kun en ihan lämepene olkalaukuillekkaan, kun on niin kaposet hartiat ja pyöreät olkapäät, niissä mikään pysy. Ja mallia rahastajanlaukku en kyllä yli olan vastakkaiselle puolelle heitä. Ja mulla on yks sellainen tosi pieni käsivesku, mutta se on siitä hankala että sitä pitää roikottaa kädessä.

Yleensä puhkikäytän ja uusiokäytän ja kierrätän noita likkojen vanhoja. Vanhat koulureput on hyviä ostoskasseja. Mutta niilläkin nyt varastot vanhoista laukuista ihan tyhjät.

Antakaas vähän vinkkejä/kuvia kivoista käsilaukuista/repuista. Kun aivot raksuttaa ihan tyhjää. Pitäis mahtua ihan tavallinen perussetti sisälle. Eli avain, lompakko ja kännykkä jms. Kuvia vinkkejä mistä kantsis ostaa. Värin suhteen on ronkeli, eli monta kivaa laukkua löytyis, muttei löydy oikean värisenä. Eli joko musta tai ruskea, muille sävyille en oikein lämpene. Materiaali voi olla kangas/keinonahka, eli yli 40 ekee en ole valmis maksamaan.

Tähän olen ollut erittäin tyytyväinen, tyyliltään sopivan rento mutta käy silti moneen tilanteeseen, kerrassaan ihana. :)

poiju_big.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mulla on tämäntapainen, mutta tummanruskea, maksoi alta 30?.
Replica-Handbags-CD110-RH.jpg

Sitten mulla on monta muuta, joita käytän vähän vaatetuksen mukaan.

Mulla lähes tollanen vaaleanruskeana, sitte kaikenkirjavia kasseja. Osa itse tehtyjä.

Mulla on mooooonia... Ihan perusmallia ei taida löytyä kuitenkaan. Nyt lähiaikoina ollu eniten käytössä yli-olan monitaskunen pikkulaukku pupukallon kuvalla ja kädessä roikotettava pieni kallolaukku. Seeprakuosinen karvalaukkukin on välillä mukana. Yleensä vaihtelen ihan fiiliksen mukaan, ja tarpeen tietysti. Mulla on pienenmoinen laukkuaddiktio :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tähän olen ollut erittäin tyytyväinen, tyyliltään sopivan rento mutta käy silti moneen tilanteeseen, kerrassaan ihana. :)

poiju_big.jpg

Mullakin on tuo..niiden sadan muun lisäksi...

Mulla ei sentään satoja ole, ehkä parisen kymmentä. Mut miellyn helposti johonkin tiettyyn ja muut jää vähemmälle käytölle.

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
mulla on miljjuuna erilaista laukkua, mut tällä hetkellä arkikäytössä tämä valtava säkki :whistle:
http://www.aijaa.com/v.php?i=752616.jpg

Sori sori, en ehtinyt ihastella sun laukkuasi kun iskin silmäni tuohon sun verhoosi!!! Nyt täytyy sanoa että kateuden kukka kukkii, musta tuo kangas juuri tuon värisenä on aivan mahtava!!! Nimim. vielä joskus omassakin kodissa :D .

poiju_big.jpg

Tuohon mahtuukin jo hieman pikkuostoksiakin. Väri ja kuviointi on aika neutraali, ettei hypi silmille. Oliko muuten tyyris laukku? Ja oliko siinä vetoketju?

Miul on just semmonen olan yli heitettävä The Nightmare Before Christmas-laukku ja sit semmonen pieni kainalomallia (eli ihan lyhyt olkahihna, et laukku jää melkein kainaloon) oleva musta nahkainen laukku, missä edessä taskun yläreunassa rivi rottaniittejä...

Niittilaukku on semmonen vähän "hienompi", jota tulee käytettyä esim. juhlissa tai viihteelle kun lähtee... toinen on sit jokapäiväisessä käytössä...ja sen huomaa, ku rupee jo hajoilee...pitäis vaan uus löytää

Alkuperäinen kirjoittaja P E P P I PITKÄTOSSU:

poiju_big.jpg

Tuohon mahtuukin jo hieman pikkuostoksiakin. Väri ja kuviointi on aika neutraali, ettei hypi silmille. Oliko muuten tyyris laukku? Ja oliko siinä vetoketju?

Ei ole vetoketjua, mut kännykälle on oma tasku, joka on ainut laatuaan marimekon kasseissa (ainakaan muissa minulla olevissa ei ole)..hintaa en muista, mut varmaan oli yli 50? jonkin verrankin...ja olihan siinä vetoketjullinen pieni tasku...

poiju_big.jpg

Ei ole vetoketjua, mut kännykälle on oma tasku, joka on ainut laatuaan marimekon kasseissa (ainakaan muissa minulla olevissa ei ole)..hintaa en muista, mut varmaan oli yli 50? jonkin verrankin...

Hieman hintava. Mut marimekot taitavat olla kestäviä/pestäviä, että olis syytä odottaa että tuote kestäis.

poiju_big.jpg

Ei ole vetoketjua, mut kännykälle on oma tasku, joka on ainut laatuaan marimekon kasseissa (ainakaan muissa minulla olevissa ei ole)..hintaa en muista, mut varmaan oli yli 50? jonkin verrankin...

Hieman hintava. Mut marimekot taitavat olla kestäviä/pestäviä, että olis syytä odottaa että tuote kestäis.

Kyllä pestäviä ovat ja tuokin on jotain markiisikangasta, et kestää vähän vesisadetta. Tukevaa kangasta, joka ei "rupsahda"..itse olen tykännyt, sopii tosi hyvin esim. farkkujen kanssa...

Minulla on musta hiukan tilavampi olkalaukku päivittäiskäytössä, muumimamman laukku sisältönsä perusteella, mut malli ei ihan vastaa muumimammaa.. nyt tänä kesänä ostin itselleni sellaisen tilavamman kesäisen Snoopy-laukun, vaaleanpunaisen jota olen kantanut mukana festareilla.

poiju_big.jpg

Kyllä pestäviä ovat ja tuokin on jotain markiisikangasta, et kestää vähän vesisadetta. Tukevaa kangasta, joka ei "rupsahda"..itse olen tykännyt, sopii tosi hyvin esim. farkkujen kanssa...

Mitä enemmän mä tuota kuvaa tuijotan, sitä enemmän tuohon kassiin miellyn. Siinä yhdistyy kaikki. Tuo väri ja malli sekä materiaali. Sininen on vielä mun lempiväri. Ja kangaskassin tai markiisikankaan väriksi se sopii, mutta keinonahkaisena olis jopa hieman falski. Ja tuo sopis vähän asun kuin asun kanssa. Kun mulla aina yks laukku kerrallaan kulutettavana. Ja farkkuasu vielä se yleisin vaatetus, joten tuo kassi sopis mukaan kuin nappi silimään. Taidanpa katsella noita marimekkopuoteja/hyllyjä sillä silmällä kun käyn iltasella vielä kaupugilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minulla on musta hiukan tilavampi olkalaukku päivittäiskäytössä, muumimamman laukku sisältönsä perusteella, mut malli ei ihan vastaa muumimammaa.. nyt tänä kesänä ostin itselleni sellaisen tilavamman kesäisen Snoopy-laukun, vaaleanpunaisen jota olen kantanut mukana festareilla.

Voi nuo on kanssa ihania, nuo ns. lapsekkaat laukut. Mulla on itselläni ollut sellainen pieni snoopylaukku. Ja lompakkona sellainen nallepuhpörrökäs. Ja avaimenperinä kanssa kaikenlaisia pörröisiä pehmoleluja, muksut niitä yleensä aina ostelee, ja kait niitä sitten pitää käyttää. Joten laukkukin voi ja saakin olla sellainen ei liian vakava juttu.