No jos vaikka koiran mahdollinen leikkaus maksaa 2000e niin laske siitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:Meillä on se tilanne, että mies on tällä hetkellä sairaslomalla ja olemme joutuneet tänäaikana hakemaan toimeentulotukea, mutta kun mies aloittaa työt normaalisti taas parin viikon päästä, elämme ihan normaalisti taas omillamme! Emme ole rikkaita, mutta voisin sanoa, et 100euroa/kk voin takuuvarmasti pistää koiraan ja jos yllätyksiä tulee, 200euroa ei tuo meille katastrofia. Riittääkö se? Rotu olisi pieni.
Vakuutukset tietysti ottaisimme.
No, meillä kävi niin, että koiralla olikin synnynnäinen sairaus, joka vaati leikkausta. Vakuutukset ei korvanneet. Leikkauksiin meni n. 1000 ? yhteensä. Koira oli rotukoira, joten saatiin kyllä kasvattajalta palautusta hinnasta, mutta kyllä silti on mennyt tosi paljon rahaa, kun laskee kontrollikäynnitkin ym. mukaan. Tällainen on tietysti todella harvinaista kai, ja huonoa tuuria, mutta en kyllä ottais koiraa, jos en tietäis, että mulla on tarpeen vaatiessa rahaa hoitaa koira kunnolla. Niin rakkaita mun koirat mulle on, että en kestäisi jos rahan vuoksi koira jäisikin hoitamatta.Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:Meillä on se tilanne, että mies on tällä hetkellä sairaslomalla ja olemme joutuneet tänäaikana hakemaan toimeentulotukea, mutta kun mies aloittaa työt normaalisti taas parin viikon päästä, elämme ihan normaalisti taas omillamme! Emme ole rikkaita, mutta voisin sanoa, et 100euroa/kk voin takuuvarmasti pistää koiraan ja jos yllätyksiä tulee, 200euroa ei tuo meille katastrofia. Riittääkö se? Rotu olisi pieni.
Mikäli saatte pankista lainaa hätätapauksessa (jos eteen paukahtaa kallis leikkaus) niin kyllä tuo riittää.Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:Meillä on se tilanne, että mies on tällä hetkellä sairaslomalla ja olemme joutuneet tänäaikana hakemaan toimeentulotukea, mutta kun mies aloittaa työt normaalisti taas parin viikon päästä, elämme ihan normaalisti taas omillamme! Emme ole rikkaita, mutta voisin sanoa, et 100euroa/kk voin takuuvarmasti pistää koiraan ja jos yllätyksiä tulee, 200euroa ei tuo meille katastrofia. Riittääkö se? Rotu olisi pieni.
No se EI kata synnynnäisiä eikä perinnöllisiä vikoja, eikä rokotuksia ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:Olen kuullut jostain eläinlääkärivakuutuksesta? Onko se sama kuin perusvakuutus? Mitä kaikkea se kattaa?