Millainen vaatetus sinulla nyt?

• Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Mulla on pyjama :whistle:
On kyllä ollut ihan vaatteetkin päällä, mutta vaihdoin tähän takaisin!
eiks yökkäri ookkin aika kotoisa ja sellainen mukava asu kotona:)
Mä tykkään hillua kotona aina yökkärissä,tosin jos ei oo vieraita.
Mun äiti tekee samaa joten mies kerran totes ku tuli vastaan ovella ja mulla yökkäri " sä olet kuin ilmetty ÄITIS" :D
Mullakin on aina läkökamppeet kotona, jos ei ole vieraita. Eli tyyliin alushousut ja yötoppi. tai pyjamahousut ja t-paita. Aina kun täytyy johonkin mennä pukeudun normaaleihin vaatteisiin ja saman tien, kun kotiudun, niin kamppeet vaihtoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
eiks yökkäri ookkin aika kotoisa ja sellainen mukava asu kotona:)
Mä tykkään hillua kotona aina yökkärissä,tosin jos ei oo vieraita.
Mun äiti tekee samaa joten mies kerran totes ku tuli vastaan ovella ja mulla yökkäri " sä olet kuin ilmetty ÄITIS" :D
Tämä on kyllä todella mukava! Kerran hain postia pyjama päällä ja kello oli siinä yhden paikkeilla. Naapuri tuli vastaan ja sanoi kohteliaasti: "Huomenta!"

:D

mrs XXXL
Musta toppi ja ruskea polviin ulottuva salsahame :) Paljaat varpaat. Tukka vetästy harjauksen jälkeen ponnarille. Tosin ponnari uusittu tähäne mennessä varmaan toistakymmentä kertaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
mustat pillihousut, eripari sukat, heppa printtitoppi, ankkuri printti toppi ja kohta jakku.
miks sul o monta toppia?
Näyttää kivalta kun alta paistaa tuo tummasävyinen heppatoppi ja päälimmäisenä tuo yksi värinen punainen :D
Eik sul oo kuuma??? mä voisin heittää tän mekonkin pois....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
mustat pillihousut, eripari sukat, heppa printtitoppi, ankkuri printti toppi ja kohta jakku.
miks sul o monta toppia?
Näyttää kivalta kun alta paistaa tuo tummasävyinen heppatoppi ja päälimmäisenä tuo yksi värinen punainen :D
onko toi ankkuri printtitoppi siis sama kuin tuo yksivärinen punainen? :D

vieras
mulla on mustat niken housut jalassa,tällaset kotihousut, ei purista eikä kiristä mistään :D ja päällä on aniliininpunainen urheilutoppi jonka alla on toppiin kuuluvat liivit eli näyttää niinku ois pari toppia päällekäin :)

Yhteistyössä