Millainen toppahaalari hoikalle lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäileehän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla hyvä kokemus Reimatecistä. Hoikalle pojalle ostin 1 vuotiaana talveksi Reimatecin 86 cm haalarin, ei baby-malli vaan tavallinen. Kontatessa ja rattaissa ei haitannut vaikka vähän reilu puku. Ei kuitenkaan tuntunut liian suurelta, koska vyötäröllä selkäpuolella kuminauha. Kevättalvella kävellessä ihan sopiva. Nyt 2 vuotiaana sama puku menee vielä tämän talven. Eihän sitä tietysti voi tietää miten kovasti lapsi kasvaa, mutta ei ainakaan turhan pientä kannata ostaa.

[QUOTE="nenna";21946185]Mulla hyvä kokemus Reimatecistä. Hoikalle pojalle ostin 1 vuotiaana talveksi Reimatecin 86 cm haalarin, ei baby-malli vaan tavallinen. Kontatessa ja rattaissa ei haitannut vaikka vähän reilu puku. Ei kuitenkaan tuntunut liian suurelta, koska vyötäröllä selkäpuolella kuminauha. Kevättalvella kävellessä ihan sopiva. Nyt 2 vuotiaana sama puku menee vielä tämän talven. Eihän sitä tietysti voi tietää miten kovasti lapsi kasvaa, mutta ei ainakaan turhan pientä kannata ostaa.[/QUOTE]

No tuota kokoa olen kans pähkäillyt monta päivää :) Ajattelin kuitenkin, että 80 ois hyvä, kun ne on kuitenkin reilua kokoa aina noi haalarit. Pojalla on kyllä jo käytössä 80cm vaatteita, on niin aika pitkä kossi.. Pitää kokeilla, sillähän sen näkee sitten. :)

No tuota kokoa olen kans pähkäillyt monta päivää :) Ajattelin kuitenkin, että 80 ois hyvä, kun ne on kuitenkin reilua kokoa aina noi haalarit. Pojalla on kyllä jo käytössä 80cm vaatteita, on niin aika pitkä kossi.. Pitää kokeilla, sillähän sen näkee sitten. :)

Kaikkein paras on, jos voi kotona kokeilla haalaria paksumpien vaatteiden ja kenkien kanssa. Meillä muistaakseni myyjä olis suositellut tätä 80 cm haalaria pituuden mukaan, mutta vaihdettiin 86 senttiseen kuitenkin.

Uusimmat

Yhteistyössä