Millainen tietokone/puhelin/kamera kannattaa ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Sannili
  • Ensimmäinen viesti
Sannili
Minun pitäisi uusia nämä kaikki kolme, sillä käytössä olevat ovat jo vanhoja ja toimivat melko kehnosti. En ole kiinnostunut lainkaan näistä jutuista, joten kysyn teiltä muilta apua.

Käytän konetta paljon tekstinkäsittelyyn, jonkin verran surffailuun sekä kuvien selailuun. Puhelimella lähinnä lähetän viestejä ja soittelen pikapuheluita. Toisinaan kuvaan yksittäisiä kuvia. Nykyinen kamerani on tavallinen digikamera. Sillä olen kuvannut paljon, vaikka en ole valokuvauksesta innostunut. Ehkä sitten ei kannata hankkia järjestelmäkameraa?

Siis mitä kannattaisi hankkia? Älypuhelin? Millainen? Korvaisiko tabletti jotakin? Tavaroiden ei tarvitse olla huippujuttuja vaan peruskamaa, mutta sellaisia kuitenkin, että toimivat ja tuovat jotain uutta näihin vanhoihin. Kestäviä saisi myös olla, koska lasten kanssa aina sattuu ja tapahtuu...

Kiitos vinkeistä! Auttakaa tumpeloa! ;)

Perus läppäri riittää vallan mainiosti sulle, kun et mitään raskasta sillä tee.

Jos puhelimella otat kuvia ja haluat niille kuitenkin jonkinlaista laatua niin suosittelen älypuhelinta.. Ei kuitenkaan ehkä mitään kalleinta iPhonea tai Lumiaa jos et sillä surffaile netissä ollenkaan tai muuten tarvii noiden hienoja ominaisuuksia.

Jos kuvailet jonkun verran, mutta koet ettet järjestelmäkameralla kuitenkaan mitään tee niin ite ostaisin joko Nikonin Coolpixin tai Canonin Powershotin..

"vieras"
Applen kone ja puhelin. Toimivuus ja käytettävyys valovuosia edellä mitään muuta ja jälleenmyyntiarvo on hyvä jos se kiinnostaa. Kamerasta en osaa sanoa muuta kuin sen että Canonin Ixuksen eri malleja on ollut itsellä useita ja olen aina ollut tyytyväinen kuvanlaatuun ja ominaisuuksiin. Kamerafoorumeilta saa parempaa tietoa kuin täältä. Järkkäriä ei kannata ostaa jos kuvaus ei oikeasti kiinnosta niin vakavasti, sitä ei nimittäin huvikseen kukaan raahaa mukana.

Yhteistyössä