millainen tatuointi tulee seuraavaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ice.gif

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
mulla haaveissa lapaluuhun otattaa kuva täysin avoin haaveillu on pientä siroa enkeliä tai sydäntä josta nuoli tai puukko läpi!? en tiiä, mistä sais katteltua kuvia/malleja?

Oon miettinyt samaa... ja joskus kysellytkin täällä, en vaan saanut yhtään linkkiä täältä. Yhdessä tatskaliikkeessä kävin kyllä jo katselemassa kuvia, mutten ihan sellaista löytänyt minkä kelpuuttaisin...

Saa nähdä mitä mies piirtää. :D
Ei sillä vaan ole ollut aikaa, mutta luvannut on, semmosesta tyylitellystä auringosta haaveilen, ja siihen ympätään jollain tapaa pojan nimi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
mulla haaveissa lapaluuhun otattaa kuva täysin avoin haaveillu on pientä siroa enkeliä tai sydäntä josta nuoli tai puukko läpi!? en tiiä, mistä sais katteltua kuvia/malleja?

Oon miettinyt samaa... ja joskus kysellytkin täällä, en vaan saanut yhtään linkkiä täältä. Yhdessä tatskaliikkeessä kävin kyllä jo katselemassa kuvia, mutten ihan sellaista löytänyt minkä kelpuuttaisin...

Täällä on aika paljon kaikkea. :)
http://www.tattoofinder.com/find_tattooDB.asp?pagePN=1&pageN=4&txtKeyword=words&SearchRtype=&txtIsAdult=yes

Yhteistyössä