Millainen takki on teillä käytössä nyt? Siis teillä itsellänne ei lapsilla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunflower20

Aktiivinen jäsen
16.01.2010
2 483
1
36
Mun suurin ongelma on löytää tähän vuodenaikaan sopivaa takkia. Mä omistan talvitakin, siis untuvaisen paksun takin, villakangastakin joka on vähän hienompi. Laskettelutakin. That's it.
Tähän kauteen sopivaa ei ole. On vaan joku soft shell takki joka sopii kun käy koiran kanssa ulkona. mutta mitään "kaupunkitakkia" ei ole.
Jos nyt menen kauppaan niin siellä on kevättakkeja myynnissä, siis vuorettomia. ja ne on vielä liian kevyitä tähän aikaan, kun on aamu- ja iltapakkasia. Mitä siis päälle?

Jos joku viittii niin vois linkittää kauppoja joista löydän takin jota voin käyttää nyt.
Kun siis kevättakkeja taas mulla on.

Ja tämä ongelma toistuu sitten syksyllä taas... sen takia jotain ajatonta hakisin nyt.

semmonen mikä mulla on likimain aina päällä.Sama takki kesät talvet. Alle vaan enemmän gtai vähemmän tavaraa.sisällä on semmoenn fleecevuori ja päältä semmosta joustavaa,kosteudenpitävää kangasta. Musta väriltään...

Mä olen tota villakangastakkia miettinyt, mutta se on ehkä liian hieno (?). siis nyt mun tyyliin, enempi mä olen sitä käyttänyt juhlajutuissa. Niin ja se on vähän paksumpi.
Kun enää ei voi käyttää untuvatakkia. Ihmiset kattoo kieroon ja hävettää käydä kaupassa.

Miksi musta tuntuu että kaikilla muilla on aina joka vuodenaikaan sopivat vaatteet ja mä aina, siis joka vuosi painin niin keväisin ja syksyisin saman ongelman kanssa... ja tietty, eihän mulla ole edes kesällä käytettävää kevyttä takkia. Ja silloinkin tuntuu että en osaa pukeutua vuodenaikaan oikein...

Nyt on käytössä ikivanha nahkatakki. Toppatakkiin pitäisi saada laitettua uusi vetoketju, niin sitäkin voisi hyvin käyttää.

Kokeile jotain Halosta, jos klassisempaa haet, siellä on varmaan vielä jotain (kevyt)toppamallista jäljellä.