millainen sinun miehesi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
mitä tekee työkseen,millainen luonteeltaan,millainen isänä/miehenä,miten viettää aikaa perheenä/sinun kanssa,mikä on hätnä "sydäntä lähellä",mitä puuhaa vapaa-ajallaan.

=)

Älykkö. Leikkivä ja höpsivä, hyvä isä. Kärsivällinen puoliso, hellä ja haliva. Rehellinen. Peräksiantamaton silloin kun kokee olevansa oikeassa esim töissä, kotona kyllä neuvottelee. Komea :) Ihana. Mun oma!

Lvi-asentaja/talonrakentaja, luonteeltaan rauhallinen ja toimelias, isänä jyrkempi mitä minä äitinä (mikä on siis vain hyvä :D), viettää kaiken vapaa-aikansa minun ja lasten kanssa, itse ehdottelee perhelomia ja järjestää meille kahdenkeskisiä iltoja ja rientoja :), tykkää remontoida ja laittaa kotia, on meidän oma sekatyömies ja lapsetkin tietää, että "isi korjaa kaiken" :D

Ihana mies ja mun elämäni suuri rakkaus :)

karvanaanma, tatuoitu, sekatyömies ehkä kertoo parhaiten, tän perheen järki tilanteen tullen, lasten kans on aina ku ei oo duunissa, hyvä ja uskollinen aviomies!! en vaihtais mihinkään maailmassa!!!!:) :)

Insinöörismies, johtotehtävissä. Todellä älykäs, kiivas ja kova keskustelija. Hirmu nopea reaktioissaan ja älyssään. Sosiaalinen ja tykkää heittää hauskaa juttua. Toisinaan laiska ja kiukutteleva. Todella sydämellinen ja avulias kaikille ihmisille ympärillään. On hyvin perhe keskeinen vaikka tekeekin todella paljon töitä. Lapsiin hänellä on hyvä ote ja maalaisjärkeä kasvatuksen suhteen löytyy paljon.
Miehenä yllätyksellinen, välillä vaativa ja haastava. Haastaa mut näkemään myös itseni. Vie meitä viikonloppuisin kivoihin paikkoihin. Tykkää käyttää mua kahvilassa :) On hyvä ostelemaan lahjoja ja tykkää ostella niitä mulle ja muille läheisille. Rakastaa matkustella.

olkaa onnellisia hyvistä miehistänne =)
minun mies ei enää nykyään halua viettää aikaa kanssani,on kai tylsää,tai sitten siihen on jokin muu syy.väkisin saan hänet kauppaan mukaan,kavereiden kanssa olisi päivät pitkät...

Hellä, rehellinen ja komea suomalainen mies. Rakastaa meitä pyytettömästi, kestää kiukuttelut ja muut, ja on aina valmis ottamaan jokaisen meistä syliin, kun on paha mieli. Pitää saunomisesta ja autoista, ei juurikaan nauti esim. ulkona syömisestä, mutta minun mielikseni tekee sitä joskus. Paras, ihanin ja parhain mies <3

Ihana dyyppi, aktiivi, energinen duracell, liikunnallinen, yllätyksellinen,rehellinen,hyvä isä(ja-puoli), osaa puhua ja pussata...samanlaiset elämänarvot kuin minulla. Innostuu kaikesta, sosiaalinen ja huumorintajuinen. Kovin on rakas :heart:

Ihanasti karvainen, paras aviomies ja isi ikinä, hyvä, uskollinen, rehellinen, luotettava, hellä ja miellyttävä rakastaja, raitis ja savuton, kristillisen arvomaailman ja terveet elämäntavat omaava käsistään kätevä luonnonystävä, joka tykkää perhe-elämästä ja retkeilystä, pyöräilystä, lintubongauksesta ja kalastuksesta. Siivoava, lasten kanssa viihtyvä ja niitä joka päivä viihdyttävä oma urposeni.
Tosin äkkipikainen ja muutama muukin pikkuvika, mitkä eivät em. litanian paikkansapitävyyden vuoksi merkitse yhtään mitään :)
Ja jatkuvan ihmettelyn aiheeni on, että hän yhä rakastaa minua. Kaikkien näiden vuosien (18) jälkeen.

En voi olla kuin kiitollinen tästä miehestä!

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
mitä tekee työkseen,millainen luonteeltaan,millainen isänä/miehenä,miten viettää aikaa perheenä/sinun kanssa,mikä on hätnä "sydäntä lähellä",mitä puuhaa vapaa-ajallaan.

=)

Hassutteleva, hyväsydäminen, hyvät käytöstavat omaavat, hellä, huomaavainen, rakastettava, hieman laiskapuoleinen mutta hän saa välillä omituisia ahkeruuskohtauksia ja energiapiikkejä =)
Osallistuu lasten hoitoon ja kotitöihin yhtä paljon, leikkii ja piirtää esikoisen kanssa ja leikittää kuopusta.
Puuhailee mielellään mun "klassikkoauton" parissa ja harrastaa moottoripyöriä.

Kokki ammatiltaan, luonteeltaan rauhallinen ja huumorintajuinen. Isänä paras, viettää tytön kanssa aikaa paljon, osallistuu ja rakastaa ihan täysillä :heart: Perheenä tehään kaikkea, ollaan ulkona, tehään kotitöitä, kahdenkeskeistäkin aikaa löytyy mulle ja miehelle :p Mies harrastaa vapaaottelua ja salia. Lähellä sydäntä sillä on just noi paini&painonnostojutut.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu!:
Ihanasti karvainen, paras aviomies ja isi ikinä, hyvä, uskollinen, rehellinen, luotettava, hellä ja miellyttävä rakastaja, raitis ja savuton, kristillisen arvomaailman ja terveet elämäntavat omaava käsistään kätevä luonnonystävä, joka tykkää perhe-elämästä ja retkeilystä, pyöräilystä, lintubongauksesta ja kalastuksesta. Siivoava, lasten kanssa viihtyvä ja niitä joka päivä viihdyttävä oma urposeni.
Tosin äkkipikainen ja muutama muukin pikkuvika, mitkä eivät em. litanian paikkansapitävyyden vuoksi merkitse yhtään mitään :)
Ja jatkuvan ihmettelyn aiheeni on, että hän yhä rakastaa minua. Kaikkien näiden vuosien (18) jälkeen.

En voi olla kuin kiitollinen tästä miehestä!

Ei oo tosi! =), sulla on mun mies, paitti että ollaan oltu naimisis vasta 14v =)

Aivan ihana, takana on 23 yhteista vuotta. Komea, tumma, urheilullinen, alykas, pilke silmakulmassa, kiltti, omaa lehmanhermot(toisin kuin mina), kateva kasistaan, maailmanmies,rakastettava, sinut itsensa kanssa, omaa hyvat kaytostavat. Hyvia asioita olisi niin paljon, ettei sivu riita.

Yhteistyössä