Millainen sauva on paras naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suositelkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suositelkaa

Vieras
Nyt olisi kaalimadossa hyvä tarjous. Jotain kivoja leluja pitäisi hankkia. Ennestään minulla on vain yksi kova, suora, värisevä sauva.

Tarjolla on pehmeää, kovaa, muotoiltua, taipuistaa, lasista, värisevää ja vaikka mitä. Kertokaa suosikkinne. Sauvaa tai muuta vastaavaa voin käyttää joko yksikseni tai sitten yhdessä miehen kanssa.

[QUOTE="aloittaja";24563223]Ei auttanut yhtään. En voi kokeilla malliston kaikkia tuotteita. Enkä voi etukäteen tietää, mistä tykkään. Siksi kyselen, millaisista muut naiset ovat tykänneet.[/QUOTE]

Mene alan liikkeeseen paikalle ja sovituskopissa voit kokeilla mikä sauva tuntuu parhaimmalta.:p

No jos sulla on kerran yksi sauva jo olemassa, niin tiedät sen että tykkäätkö siitä vai et? Mieti sen perusteella itse, mitä haluaisit sauvaltasi. Ja vaikka joku on tykännyt jostakin, niin sinä et siitä välttämättä pidä. :)

Itse en pidä kovasta ja suorasta sauvasta, jolloin ostoksiini ei sisälly lasisia, metallisia eikä muuten vaan kovia tuotteita.

itellä on anttilasta tilattu punanen kaalimato, sitten on sellanen pinkki sauva. Kuitenkin se kaalimadon säätö on parempi, ja se antaa paremmin painetta, ja sellasen oikean laisen tunteen helpommin..you now.. :D se pinkki on huonompi, kun siihen saa olla jatkuvaan ostamassa pattereita..En oikeen usko että eroa on niillä vihreillä, pinkeillä, ja punasilla sauvoilla. Ehkä jotain uutta on enempi, mutta eipä tuskin sen enempää.. :)

No jos sulla on kerran yksi sauva jo olemassa, niin tiedät sen että tykkäätkö siitä vai et? Mieti sen perusteella itse, mitä haluaisit sauvaltasi. Ja vaikka joku on tykännyt jostakin, niin sinä et siitä välttämättä pidä. :)

Itse en pidä kovasta ja suorasta sauvasta, jolloin ostoksiini ei sisälly lasisia, metallisia eikä muuten vaan kovia tuotteita.

Oletan, että parempiakin sauvoja löytyy kuin nykyiseni. Ainakin isomman haluan. Jotain muuta siis kaipaan, mutta kun en tiedä mitä. Siksi haluankin kuulla, mikä malli olisi yleisesti hyväksi havaittu. Vibralla vai ilman? Iso vai pieni? Suora vai taipuista? Nystyrällinen vai ilman? Onko klitoris- tai anuskiihotin kiva?

No niin. Yksi asia ratkaistu eli isompi. No entä se kovuus? Pidätkö siitä? Itse suosin jellyjä, ne taipuvat sopivasti ja tuntuvat vähemmän brutaaleilta kuin kivikova. Mä en ainakaan ole kaivannut mitään nystyröitä.

Tuo kiihotin kysymyshän on ratkaistavissa siten, että ostat sauvan ja kiihottimen erikseen. Ja jos ostat vibrallisen sauvan niin eihän sitä vibraa tarvii pitää päällä jos ei tykkää. Eli jos minä olisin ostoksilla ostaisin vibrallisen sauvan ja kiihottimen erikseen. Sauvan koon saat päättää oman maun mukaan. ;)

Yhteistyössä