Millainen salaatti kuuluu teillä joulupöytään ?

ai niin, rosolli. onhan meillä sitäkin .
miein oiskohan joku juustosalaatti hyvä.tiijä sitten kuuluuko se ihmeemmin joulupöytään. enkä taida osata edes tehdä - olen aika huono tällasissa ilman idiootti selkeitä ohjeistuksia :)
 
....
Mie olen jo parista joulupöydästä löytänyt katkarapusalaattia. Ihan outoa omasta mielestäni, mutta onkohan sekin sitten jonkinsortin perinneruoka?

Itte tein pikkujoulupöytään juustosta, päärynästä, viinirypäleistä, jäävuorisalaatista ja pekaani-/saksanpähkinöistä vihreän ja raikkaan salaatin. Ei sekään mikään perinne ole, mutta jos nyt väkisin haluaisin vihreän salaatin pöytään, niin tuon varmaan vääntäisin taas. Oikein hyvää ja raikasta.
 
"vieras"
[QUOTE="Xxxx";25257474]Rosolli, mutta tänä vuonnaajattelin kokeilla kurkku-fenkolisalaattia, just netistä etsin ohjetta[/QUOTE]

Just, just...eksyit sitten kuitenkin kesken ruokaohjeita tänne? ;-)
 
Joulun Martha Stewart
Anoppini tekee rosollin ja italiansalaatin lisäksi Waldorfin salaattia. Itse olen alkanut tehdä jotain kevyempää rosllin ja italiansalaatin seuraksi eli etikkaista porkkana-paprikasalaattia teen, koska se säilyy ja sitten tilli-tomaatteja.
 
idiootti
ai niin, rosolli. onhan meillä sitäkin .
miein oiskohan joku juustosalaatti hyvä.tiijä sitten kuuluuko se ihmeemmin joulupöytään. enkä taida osata edes tehdä - olen aika huono tällasissa ilman idiootti selkeitä ohjeistuksia :)
Saa sitä juustosalaattia laittaa joulupöytään, vaikkei se nimenomaisesti "kuuluisikaan". Missä muuten on määrätty mitkä ruoat "kuuluvat" joulupöytään" ?
 
"betty"
Mä teen joka joulu itse perunasalaatin (ihan parasta kinkun kanssa!), sitten vaan normi vihreä salaatti (jäävuori+kurkku+tomaatti), ehkä jos mieli tekee niin saatan ostaa valmiin sienisalaatin. Mutta luulen että
tuota lautasen täytettä tulee paljon muustakin :)
 
"jojo"
[QUOTE="betty";25257790]Mä teen joka joulu itse perunasalaatin (ihan parasta kinkun kanssa!), sitten vaan normi vihreä salaatti (jäävuori+kurkku+tomaatti), ehkä jos mieli tekee niin saatan ostaa valmiin sienisalaatin. Mutta luulen että
tuota lautasen täytettä tulee paljon muustakin :)[/QUOTE]

Mitä perunasalaattiisi tulee?
 

Yhteistyössä