Millainen palstamamma olet?

Tosta puuttuu semmonen kuka lukee alotuksen ihan päin v''''a ja kun aihe ei miellytä tai aloittaja tekee juur niinkun "ei pitäs" niin lukia tekee omat johtopäätökset ja analyysinsa.. :kieh:

Mikähän nimike siihen sitten käy?
 
- no valitan kyllä joskus miehestä, mutta kun valitan, on kyllä aihettakin silloin valittaa
- en ole täydellinen äiti, sellaistahan ei ole oikeesti olemassakaan. mutta mun lapseni on kyllä hyvin kasvatettuja, toki töppöjä niillekin tulee, kuten kaikille lapsille yleensäkin. enkä ole se äiti joka antaa kaikessa periksi, meillä on rajat ja rakkaus.
-joskus teen kyllä aloituksen että näin siellä ja siellä sitä ja sitä, mutta en läheskään yhtä usein kuin monet täällä tekee
-inhoan linkittämistä, varsinkin kun laitetaan linkki kauhisteluineen, eikä yhtään kerrota mitä se sisältää, että kannattaako edes yleensä avata
-kirjoitan aina mustana
-inhoan provo sanaa

 
En neuvo enkä kritisoi, kaikki meistä taaplaavat tavallaan. Jos jollain on ongelma, kommentoin kertomalla omia kokemuksia asiasta, jos niistä olisi jotain apua.

Kirjoitan lähes aina mustana ja omana itsenäni, joskus harmaana kun ei laiskuuttaan jaksa kirjautua..yleensä päiväsaikaan näin kun on kiireempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Quiero:
En neuvo enkä kritisoi, kaikki meistä taaplaavat tavallaan. Jos jollain on ongelma, kommentoin kertomalla omia kokemuksia asiasta, jos niistä olisi jotain apua.

Kirjoitan lähes aina mustana ja omana itsenäni, joskus harmaana kun ei laiskuuttaan jaksa kirjautua..yleensä päiväsaikaan näin kun on kiireempi.
Mä voisin olla kans tämmönen :D
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mä olen se väärinymmärretty mamma, jonka juttuja luetaan aina rivien välistä.
Sekä se mamma jonka kirjoituksista harva osaa lukea sitä sarkasmia.
ainoostaan omassa päässäs olet sekottanu sarkasmin ja vittuilun. ei sitä kukaan voikkaan tajuta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mä olen se väärinymmärretty mamma, jonka juttuja luetaan aina rivien välistä.
Sekä se mamma jonka kirjoituksista harva osaa lukea sitä sarkasmia.
ainoostaan omassa päässäs olet sekottanu sarkasmin ja vittuilun. ei sitä kukaan voikkaan tajuta :whistle:
Vaikeatahan se ymmärtäminen on ilman aivoja.
Muoks ei päätä ei siis aivoja ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Tosta puuttuu semmonen kuka lukee alotuksen ihan päin v''''a ja kun aihe ei miellytä tai aloittaja tekee juur niinkun "ei pitäs" niin lukia tekee omat johtopäätökset ja analyysinsa.. :kieh:

Mikähän nimike siihen sitten käy?
Hmm, hyvä pointti. Olisiko tuollainen mamma vaikka riidankylväjä? Vai menisikö tuo sittenkin siihen oman sädekehän kiillottajiin? Hmm...
 

Yhteistyössä