Millainen palstamamma olet?

Aloin tässä miettiä, että monilla palstoilla näkee selvästi eri ihmistuyyppejä. Onko täällä teidän mielestänne sama juttu? Millaisia mammatyyppejä te täältä löydätte? Ja huumorilla mennään, ei ryppyotsaista stressaamista :)


* Miehestä valittaja, jolla on aivan mahdoton mies (voi olla myös ex-mies). Jos mies ei ole kadonnut viikonloppuisen juhlinnan päätteeksi, niin ainakin hän saattaa pettää tai haisee pahalle, tai on vähintään liian laiska osallistumaan kotitöihin.

* Oman sädekehän kiillottaja, joka on täydellinen äiti, ja jonka lapset ovat hyvinkasvatettuja, ja toimivat siksi jokaisessa tilanteessa oikein. Saa muut raivon partaalle, kun puheillaan leimaa kaikki muut mammat huonoiksi äideiksi... tai ainakin itseään huonommiksi.

* Närkästynyt kunnon ihminen, joka usein aloittaa avauksensa sanoilla "Näin tänään uimahallissa/Hesessä/kaupungilla...". Usein aiheena on kanssaihmisten ulkonäkö, paino tai lastenkasvatustaidot (tai viimeksimainittujen puute).

* Ihmiskohtaloiden päivittelijä, joka linkittää palstalle artikkelin artikkelin perään jonkun kanssaihmisen kovasta kohtalosta, ja miettii näppis sauhuten että mitenköhän tässä nyt käy.

* Vakkari harmaana, joka kirjoittaa vakavasta tai nolosta aiheesta. Saa joskus kuulla kysymyksiä onko Porvoosta.

* Ilkeä harmaa, joka tunkee jokaiseen aiheeseen vain vittuillakseen. Saattaa olla myös oman sädekehän kiillottaja.

* Provo-huutelija, joka tunkee jokaiseen hiemankin erikoiseen avaukseen kyselemään, onko ap Porvoosta kotoisin

* Ap, salaperäinen palastalainen, joka tuntuu kirjoittavan lähes jokaiseen avaukseen, ja aina harmaana. Sai tissikohun myötä nimimerkkinsä iltalehtiinkin.

* Tissikohun paikalle tuoma mies, joka pettyy kun tissiketjua ei enää löydy, ja joka yrittää sen sijaan houkutella mammoja uuteen bikinikuvaketjuun

Lisää? :)
 
tossuliini
Mä en ole oikeastaan kukaan noista luettelossa mainituista mammatyypeistä. Oon ihan itteni ja se mulle piisannee samoin mun ystäville, ei tartte esittää mitään.
 
Jaahas en taida kuulua noista viel mihinkää. Mä olen tämmönen perus harmaa tapetti joka aukoo täällä päätään ja kyselee tyhmiä ja kuvittelee osaavansa kasvattaa lapsensa ihan maalaisjärjellä :xmas: :wave: ai niin voisinhan mä kuulua tohon ihmettelijät ryhmään jos tekisin aloituksen kuinka näin eilen ihmisen käyttävän vyölaukkua :LOL:
 
Miä
Miä en oo mikkään noista. Miä oon se umpikiero Savolainen mamma. Se joka enimmäkseen taustailee mutta suurimman osan ajastaan viettää täällä :xmas: Se joka joskus iltaisin ölppäpullo kourassa hörähtelee teidän jutuille. Se jonka on joskus aina jotain pakko kommentoida koska ootte työ aikamoisia epeleitä välillä :D
 
Kettukarkki
Mä olen harmaa vakkari - eli siis olen rekkautunut, mutta en koskaan jaksa/viitsi kirjautua. Kommentoin, jos on jotain sanottavaa, mielipide, tai jakamisen arvoinen kokemus ko. aiheesta. Harvoin teen omia avauksia.
 
samoin
Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:
Mä olen harmaa vakkari - eli siis olen rekkautunut, mutta en koskaan jaksa/viitsi kirjautua. Kommentoin, jos on jotain sanottavaa, mielipide, tai jakamisen arvoinen kokemus ko. aiheesta. Harvoin teen omia avauksia.
mulla ihan sama homma!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
* Närkästynyt kunnon ihminen, joka usein aloittaa avauksensa sanoilla "Näin tänään uimahallissa/Hesessä/kaupungilla...". Usein aiheena on kanssaihmisten ulkonäkö, paino tai lastenkasvatustaidot (tai viimeksimainittujen puute).

* Ihmiskohtaloiden päivittelijä, joka linkittää palstalle artikkelin artikkelin perään jonkun kanssaihmisen kovasta kohtalosta, ja miettii näppis sauhuten että mitenköhän tässä nyt käy.
Jos noista ap:n laittamista pitää valita, olen varmaan joku noiden kahden yhdistelmä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
* Närkästynyt kunnon ihminen, joka usein aloittaa avauksensa sanoilla "Näin tänään uimahallissa/Hesessä/kaupungilla...". Usein aiheena on kanssaihmisten ulkonäkö, paino tai lastenkasvatustaidot (tai viimeksimainittujen puute).

* Ihmiskohtaloiden päivittelijä, joka linkittää palstalle artikkelin artikkelin perään jonkun kanssaihmisen kovasta kohtalosta, ja miettii näppis sauhuten että mitenköhän tässä nyt käy.
Jos noista ap:n laittamista pitää valita, olen varmaan joku noiden kahden yhdistelmä...
Ei ole pakko valita, vaan voi itse ehdottaa lisää :) Ja minäkin saatan jonakin päivänä olla yhdessä roolissa ja toisena toisessa... ihan ilman mitään tietoista roolien valitsemista.

Kukaan ei tunnusta olevansa miehestä valittaja? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miä en oo mikkään noista. Miä oon se umpikiero Savolainen mamma. Se joka enimmäkseen taustailee mutta suurimman osan ajastaan viettää täällä :xmas: Se joka joskus iltaisin ölppäpullo kourassa hörähtelee teidän jutuille. Se jonka on joskus aina jotain pakko kommentoida koska ootte työ aikamoisia epeleitä välillä :D
Mä kuulun Miän kanssa samaan kategoriaan, aina täällä vaikka en paljoa kommentoikkaan :)

 
Mäkään en löytänyt itseäni näistä kuvauksista.. Mä olen aika neutraali, joskus harvoin hassutteluun taipuva. Enemmän neuvon ja vastailen kysymyksiin, kerron omista kokemuksista. Välillä palstailen useammin, välillä tulee pitkiä taukoja. Teen tosi harvoin omia aloituksia. 50-50 harmaana ja mustana, mutta aina samalla nicillä.
 

Yhteistyössä