Millainen päivä teillä on ollut tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Miulla on ollut sekä hyvä että huono päivä.

- Miulla on flunssa ja miun toiseen kankkuun koskee himskatisti, ihan ku jotain issias-
kipua :( ( erittäin tärkeä tieto teille, eiks vaan :D )

- Kissalta leikataan perjantaina syylä pois

- Sain ilahduttaa siskoa aikaisella joululahjalla :)
- Miun ihana mies, saa miut hymyilemään ja nauramaan taas, vaikka olo on kurja. :heart:
- Miun ihana, rakas mies kaikin puolin. :) :heart:

Väsynyt, sateinen.
HopLopissa vietettiin aamupäivä. Onneksi iltapäivällä päästiin vähäksi aikaa ulos.
Nuorin lapsi sanoi, että olet aika kiva äiti. :heart:
Etova ja turvonnut olo.
Ikävä miestä, joka reissussa.

Kipeä päivä. Flunssa riesanani.
Töissä kävin, hain lapset tahoiltaan ja tein ruuan.

Levännyt olen jonkun verran välillä. Vähän resusin koiran kanssa pihalla pallolla ja frisbeella ja palkkioksi sain sydämen lisälyöntejä. :(

Kävin vaatesäkin läpi, tiskasin pari paistinpannua... ööh, höpöttelin lasten kanssa.

Sisällä koko päivän.. En edes roskapussia ole vienyt. Lapset kanssa sisällä ollu.

Tehny yhden salaatin ja lämpimän ruoan, kylvettäny vauvan ja esikoisen. Pikapanot miehen kanssa, kohta nukkumaan.

Oho, ompa teillä ollu aika huono päivä. :hug: teille kaikille.
Miulla on sentään ollu iloistakin tänään, huonon vastapainolle. :)

Mässypäivä ja koneella suurimmaksi osaksi (onneks jotain konkreettistakin eli yks raportti läks eteenpäin). Iltapäivällä ulkoilin yksin/lasten kanssa. Mut illalla taas syötiin navat pulloksiin, kun sämpylöitä leivoin :p

No huomenna suuntaan koululle, niin loppuu tää turha syöminen :saint:

Mässypäivä ja koneella suurimmaksi osaksi (onneks jotain konkreettistakin eli yks raportti läks eteenpäin). Iltapäivällä ulkoilin yksin/lasten kanssa. Mut illalla taas syötiin navat pulloksiin, kun sämpylöitä leivoin :p

No huomenna suuntaan koululle, niin loppuu tää turha syöminen :saint:

Siulla onkin ollu ihan kiva päivä. :)

Ihan mukava päivä.

Kävin viemässä asunnonvaihto ilmotuksen.

Pääsin toimistolle asti vain huomatakseni että olin ottanut mukaan huoneiston tarkastus lapun, isännöitsijän lausunnon sijaan.

Uusi yritys, oikean lapun kanssa.

Mukavaa kahvittelua mukavan ystävän kanssa.

Kuopus 3kk nauraa räkätti ensimmäistä kertaa oikein kunnolla kun päristin sen pieniä kylkiä.

aamulla käytin lapset leikkipuistossa...
Löysin kirpparilta toiselle lapselle toppahousut...
Kävin itse lenkillä iltapäivällä...
Korjasin yhet housut...
Tein hyvää ruokaa :P
Sain tehtyä pihahommia kuten haravoitua ja leikattua kellastuneet kasvit...

Nyt oon yksin hereillä ja mietin josko menis nukkuu :)

Ihan mukava päivä.

Kävin viemässä asunnonvaihto ilmotuksen.

Pääsin toimistolle asti vain huomatakseni että olin ottanut mukaan huoneiston tarkastus lapun, isännöitsijän lausunnon sijaan.

Uusi yritys, oikean lapun kanssa.

Mukavaa kahvittelua mukavan ystävän kanssa.

Kuopus 3kk nauraa räkätti ensimmäistä kertaa oikein kunnolla kun päristin sen pieniä kylkiä.

Mukava päivä siullakin. =)

Tänään olen ollut liikenteessä koko päivän. Vein muksun aamulla päiväkotiin ja sen jälkeen loppupäivä mennyt duunin ja rahoitusmatematiikan parissa. Onneksi mukava exäni auttoi lapsen hoidossa päiväkotiajan jälkeen, muuten tästä päivästä ei olisi tullut mitään.

Siivosin kuin hullu koko aamun. Aamupäivällä miehen pomo ja pari kolleegaa kävi kahvilla. Ei minulle entuudestaan tuttuja, joten jänskätti.
Kyläilin tuossa naapurissa pari kertaa tilittämässä, kuinka palstalla sitä ja palstalla tätä :D
Illalla käytiin kaupassa ja sorruin TAAS suklaapatukkaan, hyi hyi.
Ruokaa piti laittaman vielä illalla, mutta laiskuus voitti ja lykkäsin ranskikset uuniin. Nyt tässä mietin, että pitäisikö jätskiä vielä syödä... Sanokaa joku, että ei pitäisi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24755102:
Siivosin kuin hullu koko aamun. Aamupäivällä miehen pomo ja pari kolleegaa kävi kahvilla. Ei minulle entuudestaan tuttuja, joten jänskätti.
Kyläilin tuossa naapurissa pari kertaa tilittämässä, kuinka palstalla sitä ja palstalla tätä :D
Illalla käytiin kaupassa ja sorruin TAAS suklaapatukkaan, hyi hyi.
Ruokaa piti laittaman vielä illalla, mutta laiskuus voitti ja lykkäsin ranskikset uuniin. Nyt tässä mietin, että pitäisikö jätskiä vielä syödä... Sanokaa joku, että ei pitäisi!!!

Et saa syödä jäätelöä ! Hyi sinnuu. :D
Äh, syö pois vaan jäätelöökin. :)

ooo, jätskiä pitää syödä aina!!

Ainiin, yks päivän inhottavista hetkistä oli se, kun joku äiti huus lapselleen tosi rumasti vessassa ja silti se lapsi jakso olla hyvällä tuulella ja ilosesti huus että "pissa tuli" vaikka se äiti huus sille että "nyt v***u tänne vessaan saa****a, housut pois v***u heti..."jne. Se oli ihan karmeeta.

Olisin sille jotain kommentoinu, mutta mulla säikähti omat lapset siitä huudosta niin paljon et kaikki keskittyminen meni sit niihin.

aamulla käytin lapset leikkipuistossa...
Löysin kirpparilta toiselle lapselle toppahousut...
Kävin itse lenkillä iltapäivällä...
Korjasin yhet housut...
Tein hyvää ruokaa :P
Sain tehtyä pihahommia kuten haravoitua ja leikattua kellastuneet kasvit...

Nyt oon yksin hereillä ja mietin josko menis nukkuu :)

=)

Tänään olen ollut liikenteessä koko päivän. Vein muksun aamulla päiväkotiin ja sen jälkeen loppupäivä mennyt duunin ja rahoitusmatematiikan parissa. Onneksi mukava exäni auttoi lapsen hoidossa päiväkotiajan jälkeen, muuten tästä päivästä ei olisi tullut mitään.

Siulla onkin ollu kiireinen päivä. :)

Yhteistyössä