M
metu
Vieras
Millaisia eri kylät on?Erityisesti Alapitkä kiinnostaa.. Entä toimiiko palvelut? Onko hvä paikka lapsiperheelle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:pieni sisäänpäin lämpiävä savoilaiskylä, enempi muuttajia pois kuin sinne. Alapitkällä taitaa olla koulu, pieni taajama vitostien varrella.
Alkuperäinen kirjoittaja ReddyHead:Vilkaisepas tuota http://www.lapinlahti.fi/
Kaunis paikka, varsinkin kesällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metu:Otetaankohan vieraspaikkakuntalaiset hyvin vastaan? Olisi uudet ystävätkin tervetulleita.
Voe, ee kun tervetulloo vuan Ylä-Savvoon, oekeetten immeesten jookkoonAlkuperäinen kirjoittaja metu:Otetaankohan vieraspaikkakuntalaiset hyvin vastaan? Olisi uudet ystävätkin tervetulleita.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä en tiedä muuta ku että mun mummo asui Savonjärvestä vähän etelään ja ihan on "kuollut" paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja metu:lapinlahtelaine n, mistäpäin Lapinlahtea olet? Osaisitko kertoa eri asuin alueista? Nytkin ois NIIN ihana paikka myynnissä Alapitkällä!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä en tiedä muuta ku että mun mummo asui Savonjärvestä vähän etelään ja ihan on "kuollut" paikka.
No ei nyt sentään "kuollut paikka", pahempiakin varmasti löytyy pilvin pimein Suomem maalta.
Alkuperäinen kirjoittaja metu:Noh, jospa tuolta päin sen oman tilan löytäisSais hevosetkin omaan pihaan! Asutaan tällähetkellä "maalla" Kuopion kuppeessa Omakoti asutus alueella ja ei oikein nappaa, haluan eroon naapureista!!!