Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rakastava, huomioonottava, hellä. Siinä kait ne perusteet.
Rakastava, ymmartavainen, keskustelutaitoinen
Sellainen joka osaa asettaa lapsen edun ja hänen parhaansa itsensä edelle.
Nämäkin hyviä.
Itse lisäisin vielä "lasta yksilönä kunnioittava ja kannustava" niin ettei tule sitä mahdollisuutta että "omistushaluinen ja lasta omien traumojensa laastarina käyttävä" sekoitetaan "rakastavaan" niin kuin usein kuulee.
niin ja täydellinen äiti viskaa 18 vuotiaan lapsensa ulos kodista sinä päivänä kun täyttää tuon iän. mutta ei kehota lasta työntekoon, koska se on julmaa lasta kohtaanPalstan mukaan olen tullut seuraavaan johtopäätökseen täydellinen äiti -määritelmästä:
- hoitaa lapsensa kotona "armeijaikään" asti
- on 24/7 vain äiti eli alituisesti lastensa käytettävissä
- tekee kaikki ruuat itse alusta alkaen, einekset ovat ehdoton nou-nou
- kestovaipat ja perhepeti ovat pop, samoin imetys 2-vuotiaaksi asti
- karkkia yms. turhaa lapsi saa maistaa vasta kouluiässä
- ei koskaan korota ääntään lapsille puhuessaan
jne.
Mitä tämä tarkoittaa?
*miettii että on joko samaa tai jyrkästi eri mieltä riippuen siitä millainen merkitys lauseelle annetaan*
Mitä tämä tarkoittaa?
*miettii että on joko samaa tai jyrkästi eri mieltä riippuen siitä millainen merkitys lauseelle annetaan*
Ihmisiä jotka tietävät keitä ovat ja tuntevat arvomaailmansa, eikä tarvi kysellä muilta miten kuuluu elää.
Minäkin mietin tätä. Sillä täydellisen äidin ei tarvitse laittaa lapsen etua itsensä edelle vaan pystyy ihan normaalisti hoitamaan asiat niin, että kummankaan ei tarvitse taipua. Minun mielestä ei voi olla täydellinen vain uhrautumalla lapsen eteen.