millainen on sinun päiväsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaa

Vieras
monelta heräät?mitä teet ensin?
monelta menet töihin?mitä teet töissä ensin yms..
ketokaapas kaikki. kiva kuulla millainen elämä muilla äiteillä. itse olen kotona päivästä toiseen

monesti näin:
herään aamulla klo 5.50 (joskus herään jo 04.30)
klo 16.15 lähden ajamaan työpaikkaa kohti.
sitten kun olen siellä,alkaa syöttöpöydän tyhjennys,ruokien laitto,lypsy ja sonnan luonti.
sitten juotetaan vasikat,pistetään aluset. syötetään uudelleen kaikki.
sitten klo 9-9.30 tulen kotiin
nyt laitoin uunin lämpenemään, ruokaa pitäsi tehdä ja olis kiva nukkuakkin välillä.siivoomistakin olis ja pyykin pesua :whistle:
klo 15.00 menen takasin navettaan ja sama rumba alkaa taas, syötöt,juotot,aluset,sonnat,lypsyt...
klo.18-18.30 saavun kotiin. sit jossain välissä pitää syödä ja leikkiä lasten kanssa, kattoa salarit :whistle:
ja sit klo 20.30-21.00 takas navettaan.
yötöt,juotot,aluset..

sit nukkumaan heti kun tulen sieltä pois. eli joskus 22.-23.oo
=)
semmoinen on yleensä päiväni,mutta työ kun on tuommosta että ikinä ei tiedä kuinka kauan menee niin ajat muuttuu. eilenkin oli lehmän poikiminen ja tänään yksi tallas utareensa niin oli liivien laittoa vielä töiden jälkeen =)

ainiin ja näissä väleissä pitää hoitaa myös omat elukat, mutta onneksi on mieskin olemassa =)

Herätys 5.30, josta siirrän pikkuhiljaa kelloa 6.15 asti.
Siittä sitten suihkun kautta bussipysäkille ja töihin.
Töissä ihan ensteks avaan tietokoneen ja räpsäytän kaikki tarvittavat ohljemat auki (tämän palstan mukaan lukien) ja alan odottelemaan puheluita .:) Tässä tämä työpäivä sitten hurahtaa surffailun ja puheluiden ääressä ja 16.00 kotiin. Loppupäivä meneekin sitten joka päivä eri tavalla, riippuen siitä mitä on sovittu :)

Ihan kiva, mutta oon oikeesti miettinyt etttä miettikääs te työssäkäyvät, miten MONTA TUNTIA elämästä me uhrataan työntekoon. Mun mielestä 8h on aivan hirveä määrä päivästä, kun miettii että lapsien kanssakin pitäs touhuta. Mäkin olen yleensä 17.00 vasta kotona ja ei siinä montaa tuntia ole kun tyttö jo menee nukkumaan ja äiti myös :(

itse heräsin ennen aina 5.30!kahvit laiton tippumaa,meikkasin luin lehen,join kahvit puin ja 6.00 lapsen herätys!pukeminen yms. ja 6.20 lähtö!kiireesti lapsi hoitoon ja juosten linskille!päivä meni siistien erilaisia tiloja!16.15 lapsi hoidosta!kotiin ja ruuan laittoa,siivousta,pyykkäämistä,ehkä viel kaupassa käyntiä yms.lapsi 8.00 nukkumaan!itse 9.00 nukkumassa!mikä kaikesta teki rankan tuntusta oli etten pitänyt työstäni lainkaan!!kärsin suunnattomasti siitä etten kerennyt tai jaksanut paneutua lapseni kanssa leikkimiseen yms.paitsi aina la tai su!ellei ollu isän v.loppu!kunnes usean vuoden jälkeen näin mahdollisuuden ja pyysin että minut irtisanotaan!!näin tapahtu ja nyt nautin!meinaankin hankkia pientä työtä aluksi ja lähteä viimeinkin kouluttamaan itseäni ammattiin joka kiinnostaa!!sekä aion pitää huolen siitä että aikaa pitää löytyä ja voimia lapsen kanssa olemiseen!!etenkin viellä kun lapsi on riippuvainen aikuisen läsnä olosta...:)

Yhteistyössä