millainen on perheesi?

09.09.2007
54
0
6
aikas uutena keskustelijana ajattelin laittaa pyörimään tälläisen kyselyn...että vähän oppisi tietää millasta porukkaa täällä pyörii... =)

itse oon 24 -vuotias yhden pojan (10/05) äiti Turusta ja yksinhuoltaja. Pojan isä asustelee Tukholmassa tai välillä Raumalla ja tapaa poikaansa epäsäännöllisen säännöllisesti parin viikon välein. Olen periaattessa kotona pojan kanssa, 2 päivänä viikossa on hoitaja kotona kun teen töitä.

että simmosta... :)

Olen 27 v yrittäjä,mies 33 vuotias yrittäjä.

Pojat (99 ja 00 syntyneet)Ovat siis ekalla ja toinen tokalla:)

ollaan forssasta,eipä kai muuta tärkeämpää...ai niin ja naimisissa ollaan oltu pian 9 vuotta:)

minä olen 22 mut täytän sunnutaina 23 :D mies on 27v poika 1v7kk ja tyttö 3kk asutaan nummelassa ja avoliitossa asustellaa ja mies on putkimies ja niitä hommia tekeepi ja minä äitiyslomalla para aikaa :)

Turusta ollaan, minä ja mies 32, tytöt pian 7 ja 3, oikein ihanat pampulat ovatkin :heart: minä haalin opettajan sijaisuuksia ja mies on lähihoitaja, joka opiskelee sairaanhoitajaksi =) tavisperhe :D

Minä olen 21..ja mies täyttää just 27 meillä on yksi lapsi tyttö syntyi 27.6 Asustellaan Lahdessa.yhdessä ollaan oltu kohta 3vuotta. Mies käy töissä ja minä äitiyslomalla. Meillä on myös kaksi kissaa ja koira olis noin niinkun haaveissa

Minä 24-v, äitiyslomalla oleva lh. Mies ihan pian 3kymppinen automaalari, avoliitossa eletään. Tyttö reilu 2v ja pikkukakkonen syntyy ihan kohta. Kissa ja koira löytyy myös. Täällä Oulun seutuvilla asustellaan.

26v kolmen lasen yh äiti.. opiskelen vaatetus alaa.. ja hankalaa on kun lapset aina viikon putkeen kipeenä.. tytöt 6v ..ihan just 5v ja joulukuussa 3v täyttävä poika.. sinkkuunnuin justiinsa (muutaman kuukauden suhteesta) lasten isä tapaa lapsia joka viikonloppu..

:wave:
Minä 31v perhepäivähoitaja ja mies kohta 35v autonkuljettaja.Typykkä 10v ja pikkusälli 6v.
Asustellaan täällä Forssan kupeessa.
Tätä palstailua harrastanut olen alkuvuodesta 2002,väliin hanakammin ja väliin taas vähemmän...
Nii juu,ja tervetulloo vaan tänne sekalaiseen joukkioon!
=)

minä -84 mies -80
lapset 5vuotias poika. 2v9kk poika. pian 8kk tyttö.
kotona olen tällähetkellä ainakin vielä..
palstalla ihan kamalan kauan ollut, tosin nimi vaihtunut jo moneen otteeseen.
länsi-suomen läänistä.

Minä -79, Mies -79, tyttö -99 ja poika 02.
Turun lähettyvillä asustellaan vastavalmistuneessa ok-talossa(pakko sanoa toi niin ylpee oon, siinä oli kova homma ja viikonlopuna muutettiin :)
Molemmat siis töissä ja tyttö koulussa. Poika päivähoidossa.
Naimisissa ollaan 3vuotta ja yhteistä elämää takana paljon, toivcottavasti edessä kuitenkin moninkertainen määrä.

Yhteistyössä