Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:sellainen jolle jokin muu asia on tärkeämpi kuin omien lasten hyvinvointi. esim viina.
Tai lastaan kohtaan väkivaltainen, vihamielinen tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Laiminlyö lastaan jollain tavalla (ei tarjoa OLLENKAAN vaikkapa aamupalaa tai muuta ruokaa. Se ei tee kenestäkään huonoa, jos ei keitä puuroa, mutta tarjoaa kuitenkin jotain aamupalaksi), ei pue lasta asianmukaisesti (lapsi kulkee kumisaappailla ilman sukkia 20 asteen pakkasessa, tai muuten täysin asiattomassa varustuksessa).
Käyttää väkivaltaa.
Ei ole aidosti kiinnostunut lapsensa elämästä (ei KOSKAAN leiki lapsen kanssa, ei kuuntele, ei huolehdi hyvinvoinnista mitenkään).
Tommonen on mun mielestä huono äiti. Jokaisella äidillä on huonot päivänsä, eikä kukaan ole täydellinen äiti päivästä toiseen, mutta perusasiat pitäisi hoitaa edes välttävästi joka päivä...
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:sellainen jolle jokin muu asia on tärkeämpi kuin omien lasten hyvinvointi. esim viina.
Tai lastaan kohtaan väkivaltainen, vihamielinen tms.
Kuvailit just meidän äitin![]()
Mutta tiiättekö, mun mielestä pahin loukkaus mitä naiselle voi sanoa on se että olet huono äiti. Siitäkin huolimatta että mä saan omani tekemisiä selvittää vielä pitkään tulevaisuuteen niin sanoisin että ei ole huonoja äitejä, on vain äidiksi sopimattomia.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:. Se, että luo lapsilleen hyvän itsetunnon, kertoo, että rakastaa, tukee ja että lapset on ihania, kauniita ja loistavia tyyppejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Laiminlyö lastaan jollain tavalla (ei tarjoa OLLENKAAN vaikkapa aamupalaa tai muuta ruokaa. Se ei tee kenestäkään huonoa, jos ei keitä puuroa, mutta tarjoaa kuitenkin jotain aamupalaksi), ei pue lasta asianmukaisesti (lapsi kulkee kumisaappailla ilman sukkia 20 asteen pakkasessa, tai muuten täysin asiattomassa varustuksessa).
Käyttää väkivaltaa.
Ei ole aidosti kiinnostunut lapsensa elämästä (ei KOSKAAN leiki lapsen kanssa, ei kuuntele, ei huolehdi hyvinvoinnista mitenkään).
Tommonen on mun mielestä huono äiti. Jokaisella äidillä on huonot päivänsä, eikä kukaan ole täydellinen äiti päivästä toiseen, mutta perusasiat pitäisi hoitaa edes välttävästi joka päivä...
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:Kun täällä paljon viljellään tuota huono äiti-fraasia, milloin ei ole jaksanut vääntää puuroa muksuille tai jotkut hulttiot ovat käyneet välillä jopa baarissa! Pistetäänkö realiteetit kohdalleen ja IHAN OIKEASTI; mitä huono äiti tekee? Millainen on huono äiti?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja abloom:Kun täällä paljon viljellään tuota huono äiti-fraasia, milloin ei ole jaksanut vääntää puuroa muksuille tai jotkut hulttiot ovat käyneet välillä jopa baarissa! Pistetäänkö realiteetit kohdalleen ja IHAN OIKEASTI; mitä huono äiti tekee? Millainen on huono äiti?
huono äiti kuvittelee olevansa parempi kuin joku toine ja haukkuu ääneen toisia ihmisiä lapsensa kuullen ja tekee lapsestaan kiusaajan. huono äiti ei arvosta muita ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja abloom:Kun täällä paljon viljellään tuota huono äiti-fraasia, milloin ei ole jaksanut vääntää puuroa muksuille tai jotkut hulttiot ovat käyneet välillä jopa baarissa! Pistetäänkö realiteetit kohdalleen ja IHAN OIKEASTI; mitä huono äiti tekee? Millainen on huono äiti?
huono äiti kuvittelee olevansa parempi kuin joku toine ja haukkuu ääneen toisia ihmisiä lapsensa kuullen ja tekee lapsestaan kiusaajan. huono äiti ei arvosta muita ihmisiä.
Hyvä kirjoitus.