Täytyykin kokeilla heti tilaisuuden tullen, millainen vaikutus mieheen on sillä silmät kierossa päristelyllä josta mun vauvat on aina tykänneet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
![]()
Täytyykin kokeilla heti tilaisuuden tullen, millainen vaikutus mieheen on sillä silmät kierossa päristelyllä josta mun vauvat on aina tykänneetLisäisi tähän vielä miehelle puhuttaessa sen tietyn äänensävyn ja intonaation sekä tietysti valitsisi sanansakin huolellisemmin, mitäpä sitä ei näin naisellinen nainen tekisi miellyttääkseen miestään :heart: "No voi VOI sentään kuka se sieltä tulee pieni hajuherne! Kenellä se oikein onkaan näin ihanat niskavillat!"
Olihan tuossa tekstissä vaikka kuinka paljon vääriä olettamuksia ja väitteitä. Mutta perusajatus taustalla on silti oikea, eli naisellisuus on maskuliinisuuden vastakohta. Feminiinisyys ja maskuliinisuus asettuvat samalle dimensiolle, mikä tarkoittaa että mitä enemmän lukuarvo on feminiinisellä puolella -> sitä vähemmän se on maskullininen. Ja sama toisinpäin.
Kaikki se mitä miehet edustavat on kaukana naisellisuudesta. Kaikki se mitä naiset edustavat on kaukana miehisyydestä. Naisellisuus on feminiinisyyttä ja miehisyys on maskuliinisuutta. Sillä ei lopulta ole keskustelun kanssa mitään merkitystä mistä kuka tykkää. Joku tykkää naisellisemmasta ja joku miehisemmästä... mutta eihän se tuon akselin asteikkoa muuta miksikään.
Muista myös laittaa joku huivi, harso tms kevyesti miehen naamalle ja sit nostat sen pois hihkaisten "kukkuu"Siskonpoika tykkäs tosta ku hullu puurosta, ja sehän on vieläpä mies!
Tätä täytyykin kokeillaSuipistaa suutakin hurmaavasti ja hihkaisee oikein korkealla äänellä "KUKKUU!" Kyllä tästä lähtee seksielämäkin uuteen nousukiitoon, kiitos Henrylle, ilman häntä en olisi koskaan tätäkään ymmärtänyt kokeilla!
Muista myös miehen massun päristäminen suulla, sekä vanha kunnon klassikko "njam njam, haukkaan sun pikku koipea" samalla mussuttaen huulilla jalkapohjaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28162551:
Naisellinen nainen on siis sellainen joka saa miehen tuntemaan itsensä vahvaksi voittajaksi..?![]()
No kyllähän sen näin täytyy olla kun Henkka, mielipidejohtaja, näin sanoo. Analyyttinen ja matemaattinen nainen on kaikkialla kovin väheksytty kumppani, vai miten se nyt meni...
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28161984:Mä oon kyllä varmaan todella hyvä esimerkki epänaisellisuudesta...
- en tykkää korkokengistä -- nauran itseasiassa "partaani", kun luen miten paljon joku on törsännyt rahaa merkkikenkiin tai -laukkuihin (mummolaukkuihin...)
- TYKKÄÄN tehdä kaikenlaista epänaisellista: olen chilihullu, syön TULISIA chilejä, sahailen moottorisahalla, heilun metallinilmaisimen kanssa huvikseni
- nauran tyhmille jutuille, ja suollankin niitä toisinaan
- en ole aina laitettu, mulla ei ole naisellisia "lisäkkeitä", meikki sopii mulle melko huonosti, ainakin jos sitä on liikaa
- en tarvitse hepeneitä (paitsi tanssihepeneitä mikä on vähän hassua mutta jotenkin eri juttu, en oikein itsekään käsitä sitä)
Aika kamalaa kyllä. Varmaan on muutakin, muttei jaksa enempää miettiä. Tuon kirjoittajan kaltaiset miehet on mulle hirvitys. Tunne on varmasti molemminpuolinen.
Nykypäivän naiset arvostavat riippumattomuutta miehistä, joten he pyyhkivät pyllynsä märkkina-arvoilla. Valitettavasti, jos miehet haluavat puolison itselleen meistä naisista, heidän on tyydyttävä vähempään.
No voihan helvetti, ihan varmana raavin itseäni julkisella paikalla jos raavituttaa!