MILLAINEN ON MUSIIKKIMAKUNNE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirjo-anneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Luetteles Orion diggaamiasi bändejä, niin me genreviilaajat kerrotaan, mitä lajia ne on. :D

Juu no siinä on vähä sekin ongelma, että kun mä en oikeasti tiedä niitä kaikkia! :o Jos vaikka radiosta kuuntelen jotain ja kuulen esittäjänki, ne ei vaan jää mun päähä. Ärsyttää mut ei voi mitään. :D

No, nuo nyt kuitenki ois semmosia mitä oon ihan tykänny kuunnella... Ja paljon on tosiaan semmosta "tuntematonta"...

ABBA
AC/DC
KISS
Bad Boys Blue
Elton John
E-Type
Green Day
Modern Talking
Poets of the Fall

Euro-popista hard rockiin. :xmas:

Ihana tuo aiemmin kuvailemasi, että kaikki populäärimusiikki oli rockia. Mun edesmennyt isoisä oli sitä mieltä, että kaikki musiikki on hengen tuotetta ja sen sanomaa on kuunneltava otsa rutussa. Eli aikalailla päätyi kiellettyjen listalle musiikkia tuolla tulkinnalla. B)

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Euro-popista hard rockiin. :xmas:

Ihana tuo aiemmin kuvailemasi, että kaikki populäärimusiikki oli rockia. Mun edesmennyt isoisä oli sitä mieltä, että kaikki musiikki on hengen tuotetta ja sen sanomaa on kuunneltava otsa rutussa. Eli aikalailla päätyi kiellettyjen listalle musiikkia tuolla tulkinnalla. B)

Siinä isoisäsi oli oikeassa, että kaikki musiikki on hengen tuotetta =)

Alkuperäinen kirjoittaja pirjo-anneli:
Siinä isoisäsi oli oikeassa, että kaikki musiikki on hengen tuotetta =)

Mä en usko. Joku kolmen promillen humalassa tehty punk-renkutus on vain nuorten miesten spontaania pelleilyä ei hengen tuotetta. Mutta hyvää musiikkia se silti on.

Musiikkimaku? Jos radiosta tai telkkarista tulee joku kiva biisi - mitä tahansa Malstenista Rammsteiniin, niin hyvä, mutta ei mulla riitä kiinnostus kyylätä, kuka esittäjä on saati sitten mennä jotain levyjä ostelemaan.

Maailma on täynnä hyvää musiikkia ja huonoa musiikkia - enimmäkseen kuitenkin kohtuullisen mitätöntä taustamölinää, joka ei kuitenkaan häiritse.

Teineille on kovin tärkeää, mitä musiikkia kuuntelee...

Yleensä kuuntelen laidasta laitaan musaa paitsi en hengellistä enkä klassista, ne ei vaan sytytä. Mutta muuten menee kotimainen iskelmämusiikki (Paula Koivuniemi, Yölintu yms), kotimainen rokki (Hurriganes, Popeda, Eppu Normaali) ja ulkolainen raskas rokki joskus. Ikää on jo puoli vuosisataa ja silloin kun tulee joku hyvä biisi radiosta niin pistän aika täysille ja laulan mukana.

mun musikkimaku on aikamoinen sekametelisoppa..

tykkään kovasti rankemmasta konemusiikista, mut sit tulee nää iän mukana tuomat pöpähdykset kuten Tokio Hotel :heart: :p

tykkään myös kovasti 30sek to mars, paramore :heart: ja ehdottomiin suosikkeihin kuuluu edelleen 80-90-luvun hitit!! Uusimpana kiinnostuksena on tullut Bullet for my valentine, joka taas on ihan omaa genreään:D

ai nii ja suomalaisista tykkään finkuista eli Finlanders :heart:

Yhteistyössä