Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Kaunis nainen on naisellinen, käyttää meikkiä korostaakseen kauniita kasvojaan.
Tuoksuu hyvälle ja hoitaa kynnet ja kädet sekä jalat.
Pukeutuu naisellisiin ja vartaloa korostaviin vaatteisiin.
Paino on hallinnassa sekä huolehtii että se pysyy.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
Ei edes Jessica Alba, Eva Longoria eikä muut oikeasti todella kauniit naiset.
Kaunis nainen on naisellinen!
Sinun mielestäsi ei näytä, mutta kyllä ihminen saa omasta mielestään näyttää hyvältä, tuulipuvussakin, eikö vaan, kai kuitenkin? =)
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
Sinun mielestäsi ei näytä, mutta kyllä ihminen saa omasta mielestään näyttää hyvältä, tuulipuvussakin, eikö vaan, kai kuitenkin? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Kaunis nainen on naisellinen, käyttää meikkiä korostaakseen kauniita kasvojaan.
Voiko nainen joka ei käytä lainkaan meikkiä olla sitten kaunis?
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis verkkareissa:no minä näytän, usko tai älä. mun mielestä olisi vana typerää lähteä leikkipuistoon farkuissa tai jossakin siisteissä kaupunkivaatteissa, ja sekin vielä että kun puisotsta tullaan ja lähdetään kaupoille niin voin vetää sitten ne farkut jalkaan ja ne on puhtaat, ei tarvitse pestä turhan pyykkiä. minulla ainakin on tapana istua lasten kanssa hiekkalaatikolla ja muutenkin touhuta, kyllä siinä pakostakin hiukan vaatteet kärsii.
Ja jos lähden koiran kanss alenkille niin vedän sen tuulipuvun päälleni, en voisi kuvitellakkaan että juoksen tuolla lenkkipoluilla farkuissa ja korkkareissa, se vasta typerän näköistä olisikin.
mielestäni vaatetus tilanteen mukaan näyttää ihmisellä kuin ihmisellä hyvältä
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Kaunis nainen on naisellinen, käyttää meikkiä korostaakseen kauniita kasvojaan.
Voiko nainen joka ei käytä lainkaan meikkiä olla sitten kaunis?
Se on harvinaista että joku olisi niin kaunis luonnollisesti että ei kaipaisi mitään korostusta tai parannusta.
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis verkkareissa:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
no minä näytän, usko tai älä. mun mielestä olisi vana typerää lähteä leikkipuistoon farkuissa tai jossakin siisteissä kaupunkivaatteissa, ja sekin vielä että kun puisotsta tullaan ja lähdetään kaupoille niin voin vetää sitten ne farkut jalkaan ja ne on puhtaat, ei tarvitse pestä turhan pyykkiä. minulla ainakin on tapana istua lasten kanssa hiekkalaatikolla ja muutenkin touhuta, kyllä siinä pakostakin hiukan vaatteet kärsii.
Ja jos lähden koiran kanss alenkille niin vedän sen tuulipuvun päälleni, en voisi kuvitellakkaan että juoksen tuolla lenkkipoluilla farkuissa ja korkkareissa, se vasta typerän näköistä olisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis verkkareissa:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
no minä näytän, usko tai älä. mun mielestä olisi vana typerää lähteä leikkipuistoon farkuissa tai jossakin siisteissä kaupunkivaatteissa, ja sekin vielä että kun puisotsta tullaan ja lähdetään kaupoille niin voin vetää sitten ne farkut jalkaan ja ne on puhtaat, ei tarvitse pestä turhan pyykkiä. minulla ainakin on tapana istua lasten kanssa hiekkalaatikolla ja muutenkin touhuta, kyllä siinä pakostakin hiukan vaatteet kärsii.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi sitä meikkiä pitää niin kauheasti vastustaa? tuleeko siitä tuulipuvusta oikeasti muka jotenkin hyvä olo? Mulle ei ainakaan, ahdistun. :$
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi sitä meikkiä pitää niin kauheasti vastustaa? tuleeko siitä tuulipuvusta oikeasti muka jotenkin hyvä olo? Mulle ei ainakaan, ahdistun. :$
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi sitä meikkiä pitää niin kauheasti vastustaa? tuleeko siitä tuulipuvusta oikeasti muka jotenkin hyvä olo? Mulle ei ainakaan, ahdistun. :$
No mäkää en tuulipukua käytä, mut mun mielestä silti useat ovat kauniita niissäkin. Riippuen siis iha mitä itse itsestään tykkää ja missä vaatteissa viihtyy. Ja mä en meikkiä vastusta. Monet on kauniimpia kun meikkaavat ja itselle tulee hyvä mieli jos meikkaan ja ehostaudun. Mut kyse olikin siitä, et onko sit kaunis vai ei. Ja kyl meikissäkin liika todellakin on liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mun mielest se ei ole harvinaista, monikin on kaunis ilman meikkiä. Myös minä mukaan lukien. Enemmänkin harvinaisia ovat he, jotka eivät ole niin mairittelevan näköisiä ilman ehostusta.
ja vaaleansininen takki ja vaaleanpunainen toppi niin hyi yrjö. :$