Millainen on mielestäsi hyvä kroppa naisella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itte olen raskauksien jälkeen 170cm/50kg ja peiliin tuijottaessani järkyttävän laihan näköinen. Haluaisin saada 10kg painoo lisää, mutta se onkin hankalaa. Musta hyvä olis, jos on timmi, mutta muodokas. Oon ihan järkyttyny ku jotkut pitää laihuutta ihannoitavana.
Siis itte haluaisin olla muodokkaampi!!!
Musta ylipaino tai alipaino ei oo kaunista.. Tosin pieni pyöreys on kauniimpaa ku laihuus.

luulin ettei sellaista naista oo olemassa mikä vastaa mun ihannetta. mutta sitte tapasin tän nykyisen.
sillä oli 2 lasta jo. kroppa hoikka,pitkä ja huomaa että on voimaa ja lihasta. rinnat isot :) ja sopivalla korkeudella. paljon liikkuu ja tekee erikoista työtä. jäntevän naisellinen on kai oikee sana.
nyt mun nainen on raskaana ja siltikin kivan näköinen vaikka ite moittiikin muotojaan.
nii ja 170cm ja 60kg tais ne mitat olla ennen tätä vauvaa.
ekaa kertaa muuten kirjotan tänne kun vaimo jätti tän tähän auki että terve vaan kaikki!

Semmoinen kauniin siro. :) Mä olin sopiva kun mitat oli 168cm/50kg, nyt melkein kymmenen kiloa enemmän enkä viihdy tässä kropassa, joka paikka löllyy vaikka harrastan päivittäin monipuolisesti liikuntaa.

0_sexy_dancer_02.jpg

;)

Yhteistyössä