J
jeo
Vieras
kyllä me kaikki äidit, jotka rakastamme jälkikasvuamme olemme maailma parhaimpia äitejä, loistoäitejä...ei siihen muuta tarvita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
:headwall: Jokainen saa olla omasta mielestään loistoäiti. Siinä ei ole mitään väärää.![]()
sanoinko siinä olevan jotain väärää? vähän liikaa koitat lukea rivien välistä...
En mä lue rivien välistä, sanoin mielipiteeni. Ja jos tolle linjalle lähetään niin sinähän tässä väärin sanoit kun väitit Kowalskin itse sanoneen itseään loistavaksi äidiksi. :hug:
Niin siellä keskustelussa lukee, että valitan jos et lukea osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ei sellasia ole olemassakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja !:Loistoäiti: Pukeutuu itse siististi ja muutenkin huolehtii ulkonäöstään, tekee kaikkensa lapsien puolesta eikä koskaan huuda tai menetä hermojaan, hymyilee vain. Tekee ruuat, siivoaa, pesee pyykit ja huolehtii lähes kaikkien perheen jäsenten asiat, ja pitää huolen siitä, että koti aina tiptop kunnossa. Ottaa myös miehensä huomioon ja miellyttää tätä parhaansa mukaan. Itse ei koskaan valita mistään.
Alkuperäinen kirjoittaja Perla:Mä oon loistoäiti koska rakastan lastani täysillä ja annan sen näkyä. Oon loistoäiti tälle omalle lapselleni, mutta en välttämättä tällaisena olisi jollekin toiselle. Oon loistoäiti myös silloin kun en ole huoliteltu tai kun en hymyile, myös silloin kun hermot menee ja äänentaso nousee ja jopa silloin kun syödään purkkiruokaa.
Että näin.Olen puhunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Perla:Alkuperäinen kirjoittaja !:Loistoäiti: Pukeutuu itse siististi ja muutenkin huolehtii ulkonäöstään, tekee kaikkensa lapsien puolesta eikä koskaan huuda tai menetä hermojaan, hymyilee vain. Tekee ruuat, siivoaa, pesee pyykit ja huolehtii lähes kaikkien perheen jäsenten asiat, ja pitää huolen siitä, että koti aina tiptop kunnossa. Ottaa myös miehensä huomioon ja miellyttää tätä parhaansa mukaan. Itse ei koskaan valita mistään.
Toi useimmiten pätee muhun, mut noi ei oo ne syyt miksi mä oon loistoäiti. Mä oon loistoäiti koska rakastan lastani täysillä ja annan sen näkyä. Oon loistoäiti tälle omalle lapselleni, mutta en välttämättä tällaisena olisi jollekin toiselle. Oon loistoäiti myös silloin kun en ole huoliteltu tai kun en hymyile, myös silloin kun hermot menee ja äänentaso nousee ja jopa silloin kun syödään purkkiruokaa.
Että näin.Olen puhunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin siellä keskustelussa lukee, että valitan jos et lukea osaa.
Ap:
"Toivottavasti sairaat lapset tulee niille,jotka toivovat TYTTÖÄ/POIKAA
niin kovasti että eivät voi tyyliin elää asian kanssa, jos tulee väärää sukupuolta. menisi asiat elämässä tärkeysjärjestykseen. Tuskin silloin tulisi tippa linssiin jos tulisi - voi nyyh - poika, jota ei voi pukea rinsessaksi tai eikä siitä saa mitään kaveria tai - voi nyyh - , ärsyttävä kieroileva tyttö, joka ei olekaan niin rento ja reipas kuten pojat."
Minä:
"Ne, jotka toisille sairaita lapsia toivoo, ei taida ansaita itse yhtään ainoaa lasta :/ "
Ap:
"Joo, no ei hätää, menetinkin lapseni. Sinä se vasta loistoäiti olet!"
Minä:
"Olenkin loistoäiti, kiitos. Ikävää, että menetit lapsesi. Miksi silti toivot pahaa toisille, ja sairautta toisten lapsille? :/ "
Eli lue tuo nyt ajatuksella. Menikö se niin, että aloin väittämään olevani oikea loistoäiti, parempi kuin te muut tavalliset äidit...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mutta surullista on jos ei voi sanoa (ei voi antaa itselleen sen vertaa kunniaa) että voi sanoa olevansa loistava ja paras äiti omille lapsilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ei sellasia ole olemassakaan![]()
Miksi ei voi olla loistoäiti? Se ei ole synonyymi täydelliselle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin siellä keskustelussa lukee, että valitan jos et lukea osaa.
Ap:
"Toivottavasti sairaat lapset tulee niille,jotka toivovat TYTTÖÄ/POIKAA
niin kovasti että eivät voi tyyliin elää asian kanssa, jos tulee väärää sukupuolta. menisi asiat elämässä tärkeysjärjestykseen. Tuskin silloin tulisi tippa linssiin jos tulisi - voi nyyh - poika, jota ei voi pukea rinsessaksi tai eikä siitä saa mitään kaveria tai - voi nyyh - , ärsyttävä kieroileva tyttö, joka ei olekaan niin rento ja reipas kuten pojat."
Minä:
"Ne, jotka toisille sairaita lapsia toivoo, ei taida ansaita itse yhtään ainoaa lasta :/ "
Ap:
"Joo, no ei hätää, menetinkin lapseni. Sinä se vasta loistoäiti olet!"
Minä:
"Olenkin loistoäiti, kiitos. Ikävää, että menetit lapsesi. Miksi silti toivot pahaa toisille, ja sairautta toisten lapsille? :/ "
Eli lue tuo nyt ajatuksella. Menikö se niin, että aloin väittämään olevani oikea loistoäiti, parempi kuin te muut tavalliset äidit...?
luin monta kertaa ja mielenkiinnosta aloituksen teinkin että miten loistoäidit eroaa tavallisista? tai siis en ainakaan ole kohdannut äitejä jotka ylentävät itsensä loistoäideiksi niin alkoi kiinnostamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
:headwall: Jokainen saa olla omasta mielestään loistoäiti. Siinä ei ole mitään väärää.![]()
sanoinko siinä olevan jotain väärää? vähän liikaa koitat lukea rivien välistä...
En mä lue rivien välistä, sanoin mielipiteeni. Ja jos tolle linjalle lähetään niin sinähän tässä väärin sanoit kun väitit Kowalskin itse sanoneen itseään loistavaksi äidiksi. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
Mä oikeesti säälin sua ap.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mutta surullista on jos ei voi sanoa (ei voi antaa itselleen sen vertaa kunniaa) että voi sanoa olevansa loistava ja paras äiti omille lapsilleen.
Miksi se on surullista? varmasti mun lapsilla voisi parempikin äiti olla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mutta surullista on jos ei voi sanoa (ei voi antaa itselleen sen vertaa kunniaa) että voi sanoa olevansa loistava ja paras äiti omille lapsilleen.
Oukei.., no sä saat ajatella niin jos haluat. Mutta jos kerran ajattelet niin niin eikö sun lapset ansaitse parasta? Miksi heidän pitää tyytyä siihen mitä on jos voisi (muka) olla paremminkin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:luin monta kertaa ja mielenkiinnosta aloituksen teinkin että miten loistoäidit eroaa tavallisista? tai siis en ainakaan ole kohdannut äitejä jotka ylentävät itsensä loistoäideiksi niin alkoi kiinnostamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mutta surullista on jos ei voi sanoa (ei voi antaa itselleen sen vertaa kunniaa) että voi sanoa olevansa loistava ja paras äiti omille lapsilleen.
Oukei.., no sä saat ajatella niin jos haluat. Mutta jos kerran ajattelet niin niin eikö sun lapset ansaitse parasta? Miksi heidän pitää tyytyä siihen mitä on jos voisi (muka) olla paremminkin?
Totta kai ansaitsee. Miksi tarvitsee tyytyä? Hmm..voiko niille tilata postimyynnistä uuden, loistoäidin? Sellaisen joka lukee, askartelee, leikittää, kuuntelee, harrastaa, tekee luomuruokaa, jonka kasvattaa itse jne jne jne kaikkea mahdollista mitä minä en tee?