MILLAINEN on limatulppa? Ei kai vaan rv 25+..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv25

Vieras
Eilen tuli sellainen iso valkoinen limaklöntti hieman venyvää limaa (aika iso klöntti, jäi paperiin) ja tänään on kahteen otteeseen tullut hieman vähemmän vastaavia limaklönttejä, pienempiä vain. Siis sitä on paljon enemmän kuin esim. ovislimaa. Eli ei kai tuo vain ole limatulppaa tms?? Anteeksi ällöttävä kuvailu mutta en tiedä mistä voisin kysyä

Mulla on tullut tota kanssa rv 19 muistaakseni tässä raskaudessa. Mutta ainakin viime raskauksissa limatulppa oli mun mielestä ihan kirkasta ja vähän veristä limaa, ei valkoista...Mutta jos supareita tai jotain muuta epäilyttävää, käy lääkärissä tarkistamassa kohdunsuun tilanne!

Alkuperäinen kirjoittaja rv25:
Eilen tuli sellainen iso valkoinen limaklöntti hieman venyvää limaa (aika iso klöntti, jäi paperiin) ja tänään on kahteen otteeseen tullut hieman vähemmän vastaavia limaklönttejä, pienempiä vain. Siis sitä on paljon enemmän kuin esim. ovislimaa. Eli ei kai tuo vain ole limatulppaa tms?? Anteeksi ällöttävä kuvailu mutta en tiedä mistä voisin kysyä

mä suosittelen et käyt kontrollissa jos huolettaa tai soita neuvolaan

Mulla oli limatulpas verisii viiruja,ja synnäril sanoivatkin että limatulpas ois verisii viiruja. voisiko olla kuitenki vain valkovuotoa?mull tuli joskus raskaana ollessa noit limaklönttejä.