Millainen on lempilaukkusi?

Kun tuossa yhdessä aiemmassa ketjussa käsiteltiin käsilaukun sisältöä, ajattelin kysäistä, että millainen on suosikki käsi-/olkalaukkusi? Mulla tällähetkellä suosikki on Marimekon iso olkalaukku. Ei siksi, että se on Marimekko, vaan koska se on osoittautunut malliltaan hyväksi ja tilavaksi. Siksipä minulla on niitä 3 eriväristä. Tällähetkellä käytössä vaaleanpunainen. En ole laskenut montako laukkua mulla on, mutta kyllä niitä vähän sieltä täältä löytyy senkin komeron lisäksi, missä niiden pääasiallinen säilytys on :ashamed:

Tapanani on tosiaan vaihdella laukkuja tämän tästä; miehen on välillä vaikea ymmärtää tätä laukkuhulluutta :kieh: Uuteen taloon ajattelinkin pyhittää sellaisen pienen vaatehuoneen laukuille ja kengille. Eli siis muutakin sinne voidaan laittaa sen mukaan mitä jää tilaa :D :D

Mutta en ole haksahtanut onneksi mihinkään merkkilaukkuihin; huh, siinä olis kyllä vararikko edessä!

 
Miulla on tällä hetkellä sellainen Espritin laukku, oikein välillä postinkantaja- tyyliin sitä kannan, kun on kuopus toisessa kainalossa ja kauppakassi toisessa.... :D
Mutta yksi suosikeistani on Marimekon olkalaukku. Miulla ei ole kuin vain punainen, mutta aion haalia sellaisen sinisenkin, kunhan lopetan tämän kroonisen köyhtymisen tammikuussa. Sitten kun palaan työelämään, niin sittenhän sitä on millä mällätä! :LOL:
Tai, jos ostaisi ekaks uudet silmälasit, toppapuvun, talvikengät...niin katotaan sitten jääkö rahaa enää laukkuun! :D
 
Ostelen laukkuja ja kenkiä ja sit käytän kuitenkin vain joitain suosikkeja. Espritin musta laukku odottelee paluutaan, jotain roinaakin sisällä, ilmeisesti ei tärkeää. Tällä hetkellä käytössä viime kesänä singaporesta bugis streetiltä ostettu iso sangallinen muovilaukku. Se on sellainen musta, jossa on valkoisia pieniä sydämiä ja kiiltäviä hileitä. Pakkasellahan se jäätyy, joten jokin korvike keksittävä ennen varsinaisia kylmiä =)
 
Täältäkin löytyi kauhea läjä käsilaukkuja joka väriin, mutta sitten tein parannuksen! :) Kaikki laukut, joita en ollut vuosiin käyttänyt, laitoin roskiin tai kierrätykseen, todennäköisesti ei tule kuitenkaan käytettyä.

Suosikkilaukkuni ovat ruskeat ja mustat nahkalaukut, molemmat mieheltäni saatuja! :heart: Miehellä taitaa olla parempi maku, tai sitten isompi lompakko kuin minulla... Tykkään, että laukku saisi olla samaa sävyä kenkien kaa, tai muun vaatetuksen kaa, siksi ruskea ja musta kätsä väri käytännössä.

Tähän elämänparannukseen kuuluu "hieno" periaate, että osta mieluumin hyvä ja kallis, joka menee moneen menoon, klassinen, tarpeeksi taskuja, eikä liian kirjava. Nyt vaihtelen laukkua talvi- ja kesäkaudeksi. Pitäisikin ostaa talvea varten tummanruskea laukku...

Marimekon punaisesta unikkokankaasta muuten tein itse vauvalle pikkumatkoja varten vaatelaukun, paljon taskuja ja taitoksia. Kyllä oon ylpee ja taitava! =)
 
Musta nahkainen käsilaukku on nyt käytössä, aiemmin oli musta kangaskäsilaukku, jossa melko leveä olkahihna. Kesäksi ostin vaalean nahkalaukun, oli tosi mukava ! Merkkejä en muista, ostan niitä joistain marketeista vaan, mistä löytyy mulle just sopivanoloinen !
 
Mun lempilaukkuni on tällähetkellä marimekon musta kainalolaukku. Yllättävän tilava pieneen kokoonsa nähden ja kivan näköinen. Minulla on samanmoinen myös vaaleanpunaisena, mutta jotenkin se oli vähän "teinilaukun" oloinen ja annoin sen tytölle ;)
 
Nostelen tämän edellisen suosikkilaukkukeskustelun. Ettei vaan sen uusimman aloittaja Sari Margit luule, että epäkohteliaisuuttani en osallistu tuohon viimeisimpään, kun tuli jo selitettyä pitkät rimpsut laukku-asioita! :) Nyt pitäisi löytää tummanruskea laukku, sopisi uusiin saappaisiin... :p
 

Yhteistyössä