Millainen on läheinen ystävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ystäväkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ystäväkin

Vieras
Mitä sinulle tarkoittaa, kun puhut läheisestä ystävästä? Siis millainen sinun mielestäsi on läheinen ystävä? Minkälaiset välit teillä on jne.

Minulle se on sellainen, jolle voi puhua avoimesti kaikista asioista vaikka ei olisi nähty sitten vuosiin. Minulle läheiseen ystävään ei tarvitse pitää sellaisia välejä, että nähdään usein tmv.

Alkuperäinen kirjoittaja Ystäväkin:
Mitä sinulle tarkoittaa, kun puhut läheisestä ystävästä? Siis millainen sinun mielestäsi on läheinen ystävä? Minkälaiset välit teillä on jne.

Minulle se on sellainen, jolle voi puhua avoimesti kaikista asioista vaikka ei olisi nähty sitten vuosiin. Minulle läheiseen ystävään ei tarvitse pitää sellaisia välejä, että nähdään usein tmv.

juuri näin minäkin ajattelen, että aivan sama kuinka kauan menee välillä et näkee toista niin silti on heti samalla aaltopituudella ja voi jutella ihan kaikesta.

Minulle läheinen ystävä on hän, jonka olen tuntenut pitkään, yleensä ensin etäältä harrastus- tai baariyhteyksistä pitkään ja lähemminkin useamman vuoden. Hän tietää miten vaikea ja neuroottinen olen, ja pitää silti minusta, ja päinvastoin. Hän puhuu minulle suoraan ja minä voin puhua hänelle suoraan.

Hän voi olla mies tai nainen, hänen elämäntilanteella eikä iällä ole suurta merkitystä. Osaa ystävistäni näen viikottain, osaa ehkä pari kertaa vuodessa, osaa vieläkin harvemmin. Minulla on vajaat 10 ihmistä, jotka luen ystävikseni.

Piika-äiti

Läheinen ystävä on ihminen, jolle voit luottamuksellisesti puhua ihan mistä tahansa tietäen, ettei asia kulje eteenpäin. Ystävä on myös aina tukemassa kun tukea tarvitaan ja jakamassa ilot ja surut. Mulle on kaikkein läheisin ystävä oma avoipuolisoni/lasteni isä ja sen lisäksi 2 todella ihanaa ja mahtavaa naispuoleista ystävää. kavereita on varmaan sata, mutta ystävät on special-tapakuksia! Ystäviä ei tarvitse nähdä päivittäin, ne harvat kerran kun heitä näkee on niin ihania, että niillä jaksaa taas viikon-pari :heart: Toisen ystäväni äiti täälläkin palstailee... ;)

Yhteistyössä