Millainen on kaunis nainen/komea mies?

31.12.2011
129
0
16
Jokaisen oma maku nyt tähän ketjuun!
Mun mielestä kaunis nainen on joko sinisilmäinen tai ruskeasilmäinen (silmien pitää olla isot), paksut ja kaartuvat ripset. Siistit kulmat. Vaaleat tai mustat hiukset. Hymy. Hymykuopatkin on söpöt.

Komea mies on pitkä, lihaksikas. Huomioni kiinnittyy eniten tummiin tai kaljuihin. Pilkettä silmissä, katsoo silmiin. Söpö leukaparta on ihana. Sopivan karski mutta ei mikään linnakundin näköinen kuitenkaan.

Minun mielipide

Kaunis nainen
Vaalea, hoikka, hyvinvoivn näköinen (terveelliset elämäntavat), pitkät hiukset, tummat silmät, huoliteltu ulkonäkö, hyvä iho, sopusuhtaiset kasvot. Hillitty.

Komea mies
Tumma, pitkähkö, muhkea rintakehä, treenattu kroppa, ruskettunut, leveä hymy, valkoiset hampaat, pukeutuu trendikkäästi, miehellään housuissa hk sinistä isompi meisseli :)

Mun mielestä kaunis nainen on lähes aina laiha koska kasvot ovat aivan erilaiset jos sama ihminen on lihava tai jos hän on laiha. Kauniilla laihalla naisella on hyvä iho, suuret silmät ja symmetriset kasvot, ovaalit tai sydämen muotoiset. silmien väri on sininen tai vihreä. nenä on kaunis jos se on sellainen kuin vaikka julia robertsilla. hän on kaikin puolin kaunis nainen, koska on älykäs, suuret silmät, ihanan hymy.

muita kauniita: audrey hepburn, claudia schiffer.

Komeita miehiä: paul newman, se dirty dancingin miesnäyttelijä

Mua on aina viehättänyt latinomiehet. Silti olen valinnut lasteni isiksi tavallisia suomalaisia. Tosin lähes mustahiuksisia. Vaaleat hiukset sopii naisille ja pikkupojille, mutta mun makuuni ei enää aikuisille miehille. Koska olen itse lyhyt, valitsen mielelläni suht lyhyitä miehiä. Tai en ainakaan pitkiä, joiden rinnalla näyttäisi lähinnä siltä, että siinä menee isä ja lapsi :D

Vihreät silmät naisella on mielestäni kaikista kauneimmat. Erityisen kauniit on keväisen koivunlehden vihreät silmät.

[QUOTE="hmmm";25334479]Mun mielestä kaunis nainen on lähes aina laiha koska kasvot ovat aivan erilaiset jos sama ihminen on lihava tai jos hän on laiha. Kauniilla laihalla naisella on hyvä iho, suuret silmät ja symmetriset kasvot, ovaalit tai sydämen muotoiset. silmien väri on sininen tai vihreä. nenä on kaunis jos se on sellainen kuin vaikka julia robertsilla. hän on kaikin puolin kaunis nainen, koska on älykäs, suuret silmät, ihanan hymy.

muita kauniita: audrey hepburn, claudia schiffer.

Komeita miehiä: paul newman, se dirty dancingin miesnäyttelijä[/QUOTE]

Mua rupes naurattaa toi sydämen muotoiset kasvot... Väsyneenä tuli jotain tämmöistä mieleen; :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25334492:
Mua on aina viehättänyt latinomiehet. Silti olen valinnut lasteni isiksi tavallisia suomalaisia. Tosin lähes mustahiuksisia. Vaaleat hiukset sopii naisille ja pikkupojille, mutta mun makuuni ei enää aikuisille miehille. Koska olen itse lyhyt, valitsen mielelläni suht lyhyitä miehiä. Tai en ainakaan pitkiä, joiden rinnalla näyttäisi lähinnä siltä, että siinä menee isä ja lapsi :D

Vihreät silmät naisella on mielestäni kaikista kauneimmat. Erityisen kauniit on keväisen koivunlehden vihreät silmät.

Olipa kiva kuulla että joku pitää vihreitä silmiä kauniina. Mulla on semmoiset ja aina inhonnut niitä. Olen aina halunnut joko ruskeat tai siniset silmät.

tuosta miehen peniksen koosta tuli mieleen että olen pitänyt sopivana ympärysmittana että miehen mulkun tulee olla paksumpi kuin oma hoikka ranteeni! omalla miehellä sellanen kesäkurpitsa housuissa että levossakin pullottaa housut ja vastaankävelevät naiset tuijottaa minkä ehtii!

Tarkoitatko kaunista vai haluttavaa? Voivat nimittäin olla kaksi eri asiaa. Esim. Catherine Zeta-Jones on mielestäni erittäin kaunis, mutta Tilda Swinton saisi etuilla sänkykamarijonossa. :D Christian Bale on komea, mutta Jamie Bell saa etuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaalea yksilö;25334503:
Olipa kiva kuulla että joku pitää vihreitä silmiä kauniina. Mulla on semmoiset ja aina inhonnut niitä. Olen aina halunnut joko ruskeat tai siniset silmät.

Minusta vihreät silmät ovat erityisen kauniit. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee ja siksi on vaikea antaa kuvausta.

pöh! kysy keneltä tahansa mieheltä, niin vihreät silmät ovat kaikista kauneimmat! oma mies kehuu lähes päivittäin aivan tumman vihreitä silmiäni joita vaaleat hiukseni vielä korostaa!

[QUOTE="vieras";25334478]Minun mielipide

Kaunis nainen
Vaalea, hoikka, hyvinvoivn näköinen (terveelliset elämäntavat), pitkät hiukset, tummat silmät, huoliteltu ulkonäkö, hyvä iho, sopusuhtaiset kasvot. Hillitty.

Komea mies
Tumma, pitkähkö, muhkea rintakehä, treenattu kroppa, ruskettunut, leveä hymy, valkoiset hampaat, pukeutuu trendikkäästi, miehellään housuissa hk sinistä isompi meisseli :)[/QUOTE]

Eli komeat miehet ovat homoja, jos sillä komean miehen miehellä on housuissa iso meisseli.

[QUOTE="vieras";25334530]Eli komeat miehet ovat homoja, jos sillä komean miehen miehellä on housuissa iso meisseli.[/QUOTE]

ehkä kirjoittaja tarkoitti mielellään ;) kyllä mäkin otan mielellään vähän isompi munaisen miehen!

Hassu olet :) Mulla on vihreän ruskeat silmät, jotka eivät ole erityisen kauniit. Mutta esim tässä on sellainen vihreän väri, joka mun mielestä on aika hieno:

silmat.jpg

Noista silmistä otan kyllä osasyyn omalle kontolleni, on nimittän esikoiseni silmät :D

Ja mun omat silmäni siis tällaiset (valkoinen johtuu vain salamavalosta, ei syömistäni sienistä) enkä pidä ruskeasta rinkulasta silmissäni :(

silmat2.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaunis nainen, tai komea mies, on henkilo jolla on hyva itsetunto ja viihtyy omassa kehossaan ja pitaa itsestaan huolta, muttei ole ylilaitettu vaan joka 'hohtaa' luonnollista kauneutta. Nainen voi olla hieman pyorea mutta silti kaunis, kun taas pyorea mies hyvin harvoin on komea. Vareilla ei niin valia, mutta useimmiten he keilla esim hiukset lahella omaa savyaan nayttavat kauneimmilta.

• Tykkää
Reactions: Vaalea yksilö
[QUOTE="vieras";25334478]Minun mielipide

Kaunis nainen

Komea mies
Tumma, pitkähkö, muhkea rintakehä, treenattu kroppa, ruskettunut, leveä hymy, valkoiset hampaat, pukeutuu trendikkäästi, miehellään housuissa hk sinistä isompi meisseli :)[/QUOTE]

Siis haluat miehen, jonka mies kuljettaa housuissaan suurehkoja ruuvikantoihin sopivia vääntimiä?:saint:

[QUOTE="hmmm";25334479]Komeita miehiä: paul newman, se dirty dancingin miesnäyttelijä[/QUOTE]

Tarkoitat siis Patrick Swayzea? Ovat kyllä molemmat komeita, etenkin nuori Paul Newman...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25334732:
Tässä on mies mun makuuni :heart:

antonio-banderas7063e.jpg

En voi katsoa enää ikinä nauramatta... Tulee mieleen Shrek ja kohtaus, jossa Saapasjalkakissa nulii muniaan ja sanoo "sinulle, beibi, voin ollakin"

Mutta ääni on ihana

Yhteistyössä