millainen on ihanne miehesi? (ulkonäkö)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja online
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jäsen
25.07.2007
564
0
16
kun täällä on aina välillä, tai useinkin keskusteluja siitä onko lihava tai laiha nainen kauni, vai lyhyt tai pitkä. Ja joillakin tuntuu olevan selkeä käsitys miesten mielipiteestä asian suhteen, esim. "miehet tykkäävät naisista jotka hieman pyöreitä, muodokkaita ja lyhyitä" ja jonkun mielestä "miehet pitävät hyvin laihoista ja pitkistä" itse olen sitä mieltä että sekä naiset, että miehet pitävät monen moisista. Vai muodostuukohan tästä ketju jossa todistetaan että kaikki naiset pitävät vain tietyn näköisistä miehistä.

Minä pidän kookkaista,vaaleista miehistä. VÄHÄN lihavakin saa olla, kunhan ei kierimällä joudu etenemään. Ja pitkä pitää olla, lyhythiuksinen, tai kalju. En pidä kiiltokuvamaisista trimmatuista kropista, lihakset on nam, mutta mieluiten työllä eikä peilin edessä trimmaamalla saavutetut. Noi maailman vahvin mies kisaan osallistuvat on usein aika lähellä mun ihannetta. lisäys vielä että tummat silmät, joissa "pilkettä" on ehdottomasti tärkeää.

Pitkistä tykkään, muuten ei niin väliä. Mietinkin aina että kuinka mä olen sitten ottanut itteäni lyhyemmän miehen :laugh:

Niin ja rennoista miekkosista (parta on plussaa) tykkään. Sliipatut bisnesmiehet ei kiinnosta.

Minusta melko solakat miehet ovat komeita ja hiuksia pitää olla, kaljut on inhottavan näköisiä !! Puolipitkät hiukset ovat seksikkäämmät kuin ihan lyhyet, parta ja viikset eivät innosta minua. Sopivasti lihaksia eikä liikaa karvoitusta rinnassa, mahassa tai jaloissa. Inhoan jotain kehonrakentajatyyppejä tai sitten ihan lössähtäneitä, läski ei ole minusta seksikästä.. :/

Tumma
Keskipituinen (ei kääpiöt :laugh: )
hiukan sänkeä tummaa
Räpsyripset ;)
Rintalihakset(ei yli treenatut)
Sopusuhtainen

Oma on aikalailla kuvausta vastaava..paitsi että sen pitäis lihota vähän ja aloittaa taas treenaus(tai aloittikin sen jo =) ) :heart:

sellanen hieman ruokkoamattoman näköinen, vahvat leuat, aistikas suu ja läpitunkevat silmät.
hiukset lyhyet, mutta partaa pitää olla ainakin hiukan.

Se mies jota aikoinaan hulluna rakastin oli ylipainoinen, vähän omituisen näköinen turbohuuli ja hiukset oli puolitiessä menossa niskaa kohti =) kai hän oli ihannemieheni =)

Minä pidän vähän erinäköisistä miehistä. En ollenkaan semmoisista näteistä. Saisi olla leveähkö nenä, paksut huulet ja hörökorvat. Pään pitäisi olla hyvän muotoinen, että on takaraivo ja että ei ole mikään delfiiniotsa. Saa olla vähän villin näköinen. Aboriginaalimies kelpaisi minulle mainiosti, ellei unelmamies jo olisi täälä luonani ja lasteni isänä.

Alkuperäinen kirjoittaja MarjaK:
Minusta melko solakat miehet ovat komeita ja hiuksia pitää olla, kaljut on inhottavan näköisiä !! Puolipitkät hiukset ovat seksikkäämmät kuin ihan lyhyet, parta ja viikset eivät innosta minua. Sopivasti lihaksia eikä liikaa karvoitusta rinnassa, mahassa tai jaloissa. Inhoan jotain kehonrakentajatyyppejä tai sitten ihan lössähtäneitä, läski ei ole minusta seksikästä.. :/

Hiuksia käyttää vaan sellaset, joilla on jotain salattavaa päänsä muodossa. :$ Jos etsisin isää lapsilleni, varmistuisin pään oikeasta muodosta vaikka sitten käsikopelolla.

Mä tykkään sellaisista rotevista ja hieman mahakkaista, miehen näköisistä. Kalju mielellään (omani on ollut pitkään mutta nyt sillä on hiukset ollut jo pari vuotta) tai ainakin siisti lyhyt tukka. Pitkätukat on kaameita.

Ei mikään kiiltokuvapoika, muttei mikään seinästä revittykään.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Musta alkaa tuntuu et on ihan yks v.tun hailee mille se mies näyttää jos se on MIES eikä kaljaa ja lääkkeit vetävä pikkupoika.
*lopullisen kyllästynyt miehiin*

:hug: Sä olet vaan valinnut väärin, kyllä niitä hyviä miehiäkin on! :heart:

Tykkään soppelisti lihaksikkaista. Mieluummin pitkä kuin pätkä. Tummat ripset =) Joko pitkä tukka tai kalju. Parta on ulkonäöllisesti ok, mutta pussatessa ei. Persoonallinen pitää olla, pukumiehet tai kiiltokuvapoitsut ei muhunkaan uppoa. :)

Yhteistyössä