kun täällä on aina välillä, tai useinkin keskusteluja siitä onko lihava tai laiha nainen kauni, vai lyhyt tai pitkä. Ja joillakin tuntuu olevan selkeä käsitys miesten mielipiteestä asian suhteen, esim. "miehet tykkäävät naisista jotka hieman pyöreitä, muodokkaita ja lyhyitä" ja jonkun mielestä "miehet pitävät hyvin laihoista ja pitkistä" itse olen sitä mieltä että sekä naiset, että miehet pitävät monen moisista. Vai muodostuukohan tästä ketju jossa todistetaan että kaikki naiset pitävät vain tietyn näköisistä miehistä.
Minä pidän kookkaista,vaaleista miehistä. VÄHÄN lihavakin saa olla, kunhan ei kierimällä joudu etenemään. Ja pitkä pitää olla, lyhythiuksinen, tai kalju. En pidä kiiltokuvamaisista trimmatuista kropista, lihakset on nam, mutta mieluiten työllä eikä peilin edessä trimmaamalla saavutetut. Noi maailman vahvin mies kisaan osallistuvat on usein aika lähellä mun ihannetta. lisäys vielä että tummat silmät, joissa "pilkettä" on ehdottomasti tärkeää.
Minä pidän kookkaista,vaaleista miehistä. VÄHÄN lihavakin saa olla, kunhan ei kierimällä joudu etenemään. Ja pitkä pitää olla, lyhythiuksinen, tai kalju. En pidä kiiltokuvamaisista trimmatuista kropista, lihakset on nam, mutta mieluiten työllä eikä peilin edessä trimmaamalla saavutetut. Noi maailman vahvin mies kisaan osallistuvat on usein aika lähellä mun ihannetta. lisäys vielä että tummat silmät, joissa "pilkettä" on ehdottomasti tärkeää.