millainen on hyvä parisuhde?

pakko ajatella muuta kun vauvakuume ja lapsettomuus menee taas pakkomielteen puolelle :headwall: täällä on paljon ketjuja onnettomista suhteista jne. mikä on hyvä että tunteita pääsee jakamaan. itselläni tässä lapsettomuuden suossa parisuhde on kuitenkin parantunut, rakkaus vahvistunut ja sitä rataa. onneksi :heart:

ajattelin kysyä millainen on sinun mielestäsi hyvä parisuhde?

meillä mies on 8-vuotta vanhempi minua, meillä on yhteiset elämänarvot kuten perhe ja avoimuus, luontoarvot vahvana molempien sydämessä. :)
pettää ei voisi edes ajatuksen tasolla, niin kiinnikasvanut tunne on toisen kanssa. lapsia haluaisimme kovasti, edes ainokaisen, mutta olemme puhuneet siitäkin mitä jos ei koskaan tärppää.
kotityöt hoituu puoliksi, tai kumpi on enemmän kotona tekee enemmän-meiningillä. riitelemme mutta sovimme, 99% aina ennen nukkumaan menoa.
seksin suhteen olen aktiivisempi aloittaja, mutta mies parhaansa mukaan ryhtyy leikkiin mukaan :D
ehdottomasti kunnioitamme, arvostamme ja rakastamme toista, ja koitamme herätellä ajoittain hiipuvaa intohimoa. läheisyyttä ja kauniita sanoja kulutetaan päivittäin ja paljon.

tämä aloitus siis siksi, koska herään päivittäin siihen oivallukseen, miten järjettömän tärkeä ihminen tuo toinen on. tukipilari silloin kun maailma murjoo, hyvä ystävä ja rakastaja ja selänpesijä ja rapsuttelija :) inhottaa olla välillä niin äkäinen stressin ja murheiden takia, mutta usein tulee kerrottuakin toiselle että se ei johdu hänestä.

täydellisen suhteen kuvaa en halua antaa kellekään meistä, sellaisia ei yksikään pari ole :) kuitenkin tasapainotamme mielestäni hyvin toisiamme. miten teillä muilla menee?
 
Ihana kuulla, että välillä joku haluaa onneansa tuoda esille. Täällä onnellisessa parisuhteessa elävä kahden lapsen äiti. Hyvin samantapaisia juttuja ne on meilläkin ne onnenaiheet parisuhteessa. Luottamus, avoimuus, ystävyys, läheisyys, rakkaus, intohimo, tuki, ilo, huumori, yhteiset arvot ja haaveilu... Ja moni muu asia. :kiss:

Toivottavasti lapsiasianne etenee toiveidenne mukaisesti. :hug:
 
MrsDarcyKiitos ja ihanaa että sielläkin upea parisuhde! :flower: Tuota on tullut mietittyä, kun lasta ei kuulu että oikeastaan se on aikamoinen testi parisuhteelle. niinkuin sairastuminen, työttömyys mahdollisesti jollekin jne.
 
Minusta parisuhde on hyvä silloin, kun kehtaa haista hieltä toisen seurassa :D No joo, meillä on hyvä suhde - luotetaan toisiimme, haluamme olla yhdessä ja näin. Mut vasta sit ymmärsin kuinka hyvä suhde meillä on kun olemme antaneet toisillemme anteeksi pieniä ja suuria asioita ja olla oma itsensä. Meillä sanotaan joka päivä "rakastan sinua" koska halutaan sanoa :) Mun mies on tukena AINA.

Ihanaa et maailmassa on vielä onnellisia suhteita <3 Liikaa näkee ja kuulee vallan muuta. Mut kyllä se osaa ottaakin se suhde, varsinkin nyt kun on vauva tulossa. Onnea vauvahaaveillenne ja onnellekin onnea! :)
 
Täällä liputtaa myös yksi onnellinen hyvän parisuhteensa johdosta!:wave::heart:

Mä olen suhteessani onnellinen ja niin on puolisonikin. Yhteistä taivalta ei ole takana paljon mutta siihen on mahtunut niin paljon huolta, murhetta ja ongelmia että tuntuu kui olisimme olleet yhdessä vuosikausia. Kaikesta on selvitty yhdessä ja rakastamme toisiamme päivä päivältä enemmän. Kaikista onnellisin olen siitä että olemme mieheni kanssa kovia puhumaan. Jaamme kaikki ajatukset ja tunteet ja se edes auttaa merkittävästi luottamusta ja ymmärrystä. Olemme uusioperhe, joten isoja kysymyksiä on jouduttu käsittelemään. Nyt kuitenkin tuntuu että elämässä on meneillään tosi seesteinen vaihe kun kaikki asiat on hyvin. Perhe-elämä sujuu hienosti, rahallisesti pärjätään ihan hyvin vaikka mä olen kotona lasten kanssa, meillä on ihana kaunis yhteinen koti ja suhteestamme löytyy luottamusta, rakkautta, iloa, naurua, kyyneliä, erotiikkaa, suuri tunteita ja ennen kaikkea äärimmäistä TAHTOA olla ja elää toisen rinnalla vaikka kaikki ei aina menisikään suunnitelmien mukaan.

Huoh....voi minua onnelista!!! :heart::heart::heart:
 
=) Mä olen myös erittäin onnistuneessa ja ihanassa parisuhteessa.
Tosin me ollaan käyty monet kiviset tiet, että ollaan tähän päästy. Kaksi eroakin on takana.

Hyvä parisuhde on sillon, ko voi piereskellä ilman häpeän tunnetta :p :D
Ei maaaaaar.. Toi Ukko on kyl.. kaikki kaikessa :heart: Hää ansaitsee urhollisuusmitallin, kun on meidän käärön (viikoilla 15+3 hätäleikkauksessa) menetyksen noin hyvin ottanut, mun hengenlähtö oli myös kuitenkin aika lähellä.. :|

Huumori, luottamus, lämpö ja läheisyys :heart:
Illalla, ennen kuin nukahtaa, kiittää kyllä, että on moisen Ukon saanu!
 

Yhteistyössä