Millainen on hyvä tyyny?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä nykyiset tyynyt ikivanhat joten olisi aika uusia ne. Hobbyhallista (tai jostain muualta) ajattelin tilata. Mutta noita on kymmeniä erilaisia. Mistä tietää millainen kannattaa ostaa? Tällä hetkellä meillä isot jättityynyt alla ja normaali tyynyt niiden päällä. Noita sit säädellään tilanteen mukaan. Ja ei siis tosiaankaan mitään muhkeita nuo meidän tyynyt enää.
Itestä tuntuu et kaipaisin niskan alle tukea ja yritän aina mytätä tyynyä sinne jotenkin tukemaan. Kyljellään nukutaan enimmäkseen.

Riippuu nukkujasta, nukkumisasennosta ja sängyn pehmeydestä. Itse suosittelen edullisimmista tyynyistä Familonin tyynyjä, kyljellään nukkujalle esim. Princess puolikorkea&napakka, tai Familonin jättityynyä (pieneen tyynylinaan ahdattuna melko muhkea)

Mulla on joko vanha jo hyvästi litistynyt tyyny yksistään, tai sitten osittain sen päällä ihan tavallinen tyyny, jolloin oon pitemmällä siinä tyynyn päällä. Näitä kahta tyyliä vaihtelen sen mukaan miten sattuu tuntumaan hyvältä. Normaalipaksulla muhkealla tyynyllä en juurikaan voi nukkua niin että vain pää olis tyynyllä (seurauksena saattaa olla päänsärkyä ja hartiat jäykkänä). Kyljellään onnistuu kyllä, kunhan ei oo niin muhkea että aivan nenälle tulis.

mä tykkään ns. hotelli tyynyistä eli pitkulaisista. En nyt muista mikä on oikea nimitys mutta syvyys on normityynyn mutta on ainakin kaksinkertainen. Tästä saa kivasti kyljellään nukkuessa tukea niskaan ja vielä riittää kainalloonkin. Taitaa näyttää vähän samalta kuin jotkin vartalotyynyt.

[QUOTE="vieras";22536386]Sellainen, jolla ei mene hermot ihan vähästä, ei huuda lapsille, on läsnä jne. Perusturvallisuutta.[/QUOTE]

Minun tyynyt eivät ole koskaan huudelleet. Kenellekään.

Yhteistyössä