Millainen on huono avioliitto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhhwwhwhw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isäntä-orja asetelma?
Tai vonkaaja-pihtari -pari?
Tai kaksi ihmistä, jotka käyttävät samoja sanoja, mutta tarkoittavat niillä täysin eri asioita?

meillä. koko ajan riidellään peinistäkin asioista joista muut ei varmaa edes älyäisi riidellä. Ja vittuillaaan koko ajan. Mikään ei koskaan ole kummankaan mielestä hyvin. En vaan enää tiedä miksi me edes asutaan saman katon alla.

Jos parilla on ihan erilaiset perusperiaatteet, tulevaisuuden suunnitelmat/haaveet jne. Kun asioista ei puhuta, vaan molemmat elää vain sitä "omaa elämäänsä". Toisen kunnioitus ja arvostus on myös keskeinen asia, jonka puuttuminen vaikuttaa liittoon.

Mun avioliittoni oli todella huono, eksäni käytti huumeitä, petti minua jatkuvasti, haukkui ja huoritteli, valehteli, uhkaili jne.... Onneksi on ex-mies :D
Tosin eipä erokaan helppo ole ollut, kummallekaan meistä :(

minusta sellaiset kaikesta kinastelevat+toisilleen naljailevat pariskunnat ovat henkisesti hyvin raskaita seurata jo vierestä, puhumattakaan että eläisi sellaisessa liitossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minusta sellaiset kaikesta kinastelevat+toisilleen naljailevat pariskunnat ovat henkisesti hyvin raskaita seurata jo vierestä, puhumattakaan että eläisi sellaisessa liitossa.

Kyllä!
Pariskunnat, joilla ei ole mitään hyvää sanottavaa toisilleen tai toisistaan...jotka miettivät miten "näpäyttäisi" tai "kostaisi" puolisolle sitä ja tätä. Ei jumankauta, erotkaa!!! |O

Tuttu tunne!...Minä ja mieheni olemme olleet avioliitossa reilut 2 vuotta ja en vieläkään tiedä missä mennään..Mieheni jää jatkuvasti valheista kiinni ja pimittää rahoja..Kun minulla itellä ei ole, kun olen työtön..Mitä teen ??Otanko eron??..Se jatkuvasti matkii papukaijaa ja ärsyttää minua tieten tahtoen...Minun pitää aina tehä aloite intiimistä asiasta..Voiko kyseessä olla jopa toinen nainen??..Ennen oli seksiä joka ilta, niin nykysin ei ole ku joka toinen ilta jos silloinkaan..Ihmettelen sen käytöstä..Voikohan kyseessä olla toinen nainen..Ottakaa kantaa??Pliis tarvin tukea...=(...-anri-

Ja puhumattakaan siitä, että hankkisimme lapsia...Kun asiat ovat niin solmussa, ettei tiedä milloin kaikki menee asunto, auto jne..Olen elänyt pelon alla kohta reilut kaksi vuotta..Pelkään, että menetän terveyteni kokonaan...Ellei tähän joku ratkasu tule..Minulla ei ole voimia ottaa miehestäni yli otetta, kun hän vain huutaa...Pimittää minulta rahaa, että saan myöhemmin tietää että hänellä olis ollukkin vuokraan rahaa, vaikka se ei minulle siitä puhunutkaan..
Viime kesä oli kauniisti sanottuna "YHTÄ HELVETTIÄ"...Hän valehteli minulle, ettei työmaalla ole naisia...Sain kuulla muuta kautta, että urakoitsijan sisko on töissä siellä...Ja kun sitten eräänä päivänä satuin soittaan hänen tauon aikana..Niin naisen ääni kuului taustalta..Silloinkin ajattelin, että mikä tämä on oikein miehiä...Oli joka kerta hyvin iloinen kun pääsi töihin aina lähteen...Tappeluhan siitä syntyi, kun sain vielä syksyllä kuulla, että se oli maannu yhen naisen kanssa, joka on ollut samassa työpaikassa kesällä..Niin silloin suutuin mielessäni...Mutta en näyttänyt miehelleni sitä..

Kysyisin saman kysymyksen jota vatvon mielessäni päivin ja öin, että kannattaako tämmöstä edes jatkaa??...Jos valehtelee ja pettää kerran, niin silloin pettää jatkossakin..Luotto on mennyt..Kun jatkuvasti jo poliiseillekin on valehtelemassa..=(

oman kokemukseni mukaan: tunne ja läheisyys köyhä jossa ei jutella, puoliso arvostelee ja vähättelee, eri mielenkiinnon kohteet, (toinen haluaisi matkustella, käydä keikoilla, toinen olla aina kotona hiljaa :D )